Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
seki88: za 100 až 150 tis. pořídíš leda hromadu plastu k recyklaci v čínské kvalitě. O jakých lepších parametrech je řeč, a k čemu je vlastně v životě potřebuješ?
Tohle mi přijde jako motocykl, který něco vydrží, s čím to srovnáváš?
boneshaker: Přesně.
Nádherná klasika, která bude živá pořád, která si na nic nehraje, má to svoji užitnou hodnotu, nikdy se to neokouká, kromě povinných věcí tam nejsou žádné kraviny navíc, a alespoň v Americe je to za velmi velmi rozumnou cenu. Začínám přemýšlet, že až trochu zvětší ten motor a vychytají mouchy, jestli mi něco v garáži nechybí.
Toto je motorka. Opravdová a jak má být. Otázka je, co je dnes retro, tohle není retro, ale stroj pro život. Když ji po 20 letech vytahnete z garáže, bude to pořád klasika. A dnešní moderní stroje? Koukněte se do inzerce. Hromady oplastovaneho šrotu, který nikdo nechce. RE vykročili správným směrem.
HiddenSnake: Malý to není, s postavou 180 se na tom sedí krásně (na rozdíl od Himalájce, kde ty prolisy na nádrži tlačí do kolen).
Jsou to opravdu nádherné mašiny, nejhezčí z nich byl Interceptor v černé barvě s chromovanou nádrží.
Srovnání s Jawou, která vyrobí tak do dvou tisíc motorek ročně, z toho většinu 2T třistapadesátek nejlíp vystihuje tahle věta: "Na rovinu, před deseti lety jsme se potáceli nad propastí, celou dekádu jsme vyráběli od 20 do 40 tisíc motorek ročně."
Další věc, Jawa jen montuje, RE si dělá všechno sám, včetně odlitků, brzd... to je úplně jinej svět.
No tak co, kdysi se od nás vozily motorky do Indie, teď se zas budou vozit z Indie k nám, alespoň se to vyrovná.
Jawa–NeJawa, srovnatelné motorky v Evropě nevyrábí NIKDO a vyrábět je ani NEBUDE, vždyť by to hlavně teď už bylo naprosto zbytečný, když se do jejich výroby pustil takovýhle gigant se skoro milionovou roční produkcí.
Jsem moc rád, že to udělal, zachraňuje třídu jednoduchých, krásných a i poměrně dostupných motorek klasického uspořádání i vzhledu.
Slušná práce ,jen ta cena by mohla být spíš někde cca 100t až 150t.Za 200t jsou už na výběr stroje jiných parametrů...Ale to je věc názoru.Jinak musim uznat,že indové jsou lepší než borci v Týnci,což je velmi smutné...
náááádheraaaaa. Akorát ta jedna nádrž mi připomíná MG V7 ale jinak čistá práce. Perfektní.
Vyměnit nádrž, plasty, světla a máme tu novou Jawu.
Interceptor bude snad jednou taky v mý garáži. ...opravdu po dlouhé době nádherná mašina
seki88: za 100 až 150 tis. pořídíš leda hromadu plastu k recyklaci v čínské kvalitě. O jakých lepších parametrech je řeč, a k čemu je vlastně v životě potřebuješ?
Tohle mi přijde jako motocykl, který něco vydrží, s čím to srovnáváš?
boneshaker: Přesně.
Nádherná klasika, která bude živá pořád, která si na nic nehraje, má to svoji užitnou hodnotu, nikdy se to neokouká, kromě povinných věcí tam nejsou žádné kraviny navíc, a alespoň v Americe je to za velmi velmi rozumnou cenu. Začínám přemýšlet, že až trochu zvětší ten motor a vychytají mouchy, jestli mi něco v garáži nechybí.
Toto je motorka. Opravdová a jak má být. Otázka je, co je dnes retro, tohle není retro, ale stroj pro život. Když ji po 20 letech vytahnete z garáže, bude to pořád klasika. A dnešní moderní stroje? Koukněte se do inzerce. Hromady oplastovaneho šrotu, který nikdo nechce. RE vykročili správným směrem.
Nádhera, smekám a slintám
HiddenSnake: Malý to není, s postavou 180 se na tom sedí krásně (na rozdíl od Himalájce, kde ty prolisy na nádrži tlačí do kolen).
Jsou to opravdu nádherné mašiny, nejhezčí z nich byl Interceptor v černé barvě s chromovanou nádrží.
Srovnání s Jawou, která vyrobí tak do dvou tisíc motorek ročně, z toho většinu 2T třistapadesátek nejlíp vystihuje tahle věta: "Na rovinu, před deseti lety jsme se potáceli nad propastí, celou dekádu jsme vyráběli od 20 do 40 tisíc motorek ročně."
Další věc, Jawa jen montuje, RE si dělá všechno sám, včetně odlitků, brzd... to je úplně jinej svět.
No tak co, kdysi se od nás vozily motorky do Indie, teď se zas budou vozit z Indie k nám, alespoň se to vyrovná.
Jawa–NeJawa, srovnatelné motorky v Evropě nevyrábí NIKDO a vyrábět je ani NEBUDE, vždyť by to hlavně teď už bylo naprosto zbytečný, když se do jejich výroby pustil takovýhle gigant se skoro milionovou roční produkcí.
Jsem moc rád, že to udělal, zachraňuje třídu jednoduchých, krásných a i poměrně dostupných motorek klasického uspořádání i vzhledu.
No Jawo,víš kam můžeš jít?Do propadliště dějin.Tohle je alespoň originál,ne navoněná čínská bída.
Krásná analogové motorka bez elektro hovadin. Jdu si pro balicek kapesníků
Slušná práce ,jen ta cena by mohla být spíš někde cca 100t až 150t.Za 200t jsou už na výběr stroje jiných parametrů...Ale to je věc názoru.Jinak musim uznat,že indové jsou lepší než borci v Týnci,což je velmi smutné...
Dôchodcovia začínajú šetriť na Enfielda.
A Jawa predáva čínske motorky. Hoši, co tam deláte? Defenestrace nič?
Plačem.
Prostě paráda. Kdyby se tak dokázala probudit i jedna naše nejmenovaná značka. Pardon exhumovat...
Hmmm pekny... Neni to maly? Jo a trochu se bojim, ze u nas zase dealeri prestreli s cenou.
Ještě jsem to nepřelouskal celý, ale moc zajímavý a krásný stroje!