yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 09.06.2016 v 21:01

Toto SV je největší průser posledních pár let.
Kdyby tam dali alespoň pořádná kónická řidítka...
Sedí se na tom jak na koloběžce.

ST-M (43) napsal 09.06.2016 v 20:18

Mě se moc líbí asi ji půjdu taky zkusit

Motorka pro každý den, do města i do zatáček

123ps (39) napsal 09.06.2016 v 20:13

Tak bohužel pro mne zklamání, není to žádná dizajnovka. Měl jsem SV650S rok 2003 a to byla krásná motorka, tohle ne...

Jawamaha (15) napsal 09.06.2016 v 19:45

Je to hezké, až tedy na ten výfuk, na tom se designéři opravdu vyřádili

IvanDvoutakťák (5116) napsal 09.06.2016 v 19:35

Mně může jen těžko kdokoliv podezřívat ze zaujatosti PROTI této značce
a dodávám, že "počet taktů" motoru mně neovlivnil
Při pohledu na první foto článku jsem si řekl "šikovnej bajk" pro zelenáče,
ženy a "pracující" - hurá, konečně zase něco s kulatým reflektorem ...
JENŽE pak to přišlo Kde se proboha vzala na jednoduchým naháčovi
taková hmotnost A CENA ? Aby si někdo (v dnešní době!) sám upravoval
sedlo na motocyklu za 180tis. Kč je mírně řečeno nesmysl a po spatření
zřídka vídaného tvaru svodu výfuku před. válce říkám spolu se Zelinářem
NEBRAT ! Nebo dnes už u motocyklů líbivý tvary nehrají vůbec žádnou roli ??

tomasd. (35) napsal 09.06.2016 v 17:16

Já se byl projet a je to pohoda. Ne každej potřebuje 100+ koní, tuhej podvozek a 'italskej' dyzajn (i když podvozek není úplný bláto, to zase ne). Motor je hravej, příjemnej ale tahavej, hmotnost tam není cítit. 796 je proti tomu pocitově těžká kráva. Kravička, no. Závěrem bych nezapomínal, že to je rozpočtovka - s tím jsem se byl svézt a vracel jsem jí s pocitem příjemnýho svezení.

Míra (211) napsal 09.06.2016 v 16:26

Určitě se najde pár holek,co by SV 650 chtělo mít v garáži.

Flat_Eric (3) napsal 09.06.2016 v 16:23

To je hnus velebnosti, jdu blejt. Všechno zakulacený, poohýbaný, takový voblemcaný. No a ten tobogán v podobě předního svodu Starý SV ať už s kulatým rámem nebo s hranatým nepůsobili tak nizkorozpočtově, jak tohle. Ty kola vypadají jak sundaný z Yamahy MT07. Vypadá to jak čínská 125ka

Vzhledově fakt humus

mariano (13) napsal 09.06.2016 v 16:22

rostu, když někdo řekne/napíše/atp. třeba "notoricky známý"...zvlášť novinář, reportér nebo kdokoli, koho živí komunikace.
když už musím cizí slovo použít, měl bych mít aspoň ahnung, co znamená

RenekD (48) napsal 09.06.2016 v 15:51

Universální motorka pro mladé nebo naopak vyblbnute kluky a holky. Dle mého názoru minimální provozní a servisní náklady. Design věcí názoru, ale není špatný. Cena slušná, možná by byla i nižší nebýt nejchytřejšího z nejchytřejších pana Singera...

Hogon (75) napsal 09.06.2016 v 15:24

PaaayaR (4) napsal 09.06.2016 v 15:21

Nevím no - připada mi to jako taková motorka 125-250tka pro 17ti lete studenty. Nic neříkající design, Nic co by mne zaujalo, Vaha jak kdyby to byl litr a celkově, takové velké NIC.
První SVčko byl jeden čas muj sen, tohle vypada spíš na noční můru.

MatyxCZ (7) napsal 09.06.2016 v 15:11+1

Mě to přijde jako fajn budgetovka, rozumný kompromis mezi jízdními vlastnostmi, vzhledem, provozními a pořizovacími náklady. Popravdě se mi ale už od původního SV nelíbí ten svod od předního válce, navíc s tím filtrem vyloženě na ráně. Z toho důvodu jsem si nikdy SV ani Stroma nekoupil (byť jsem po jednom SVčku dlouho koukal), tohle mě vyloženě odpuzovalo. Ale jestli vylezou s verzí SV650SF , tzn. celokapotě a nezmrší její design, tak by to mohla být slušná trefa do černého. V kombinaci s kufry by to mohl být cenově dostupný malý, sportovní cesťáček.

Sefo (59) napsal 09.06.2016 v 15:07

Zlaté staré SV v esku! Tohle je nuda

saci_ventil (292) napsal 09.06.2016 v 14:59-1

neurazí ani nepoteší. Ťažia ako vždy len z verných ultras

Bendys03 (4) napsal 09.06.2016 v 14:34+1

S předchozíma eSVéčkama to má společný snad jen název, konstrukci motoru a kulaté světlo. Ty minulé měly něco do sebe, teď je to nic neříkající, lacině vypadající paskvil...a ta hmotnost Krom předního světla a budíku na tom nevidím nic pěkného. Zadek á la FZ1/FZ8 taky není žádná hitparáda v porovnání se zadkem předchozí generace, který byl moooc povedený.

Když už se chtěli inspirovat Raptorem, tak pořádně. Ne jenom použít trubkový rám... (hezky jsem si přihřál polívečku :D)

tencotancismoto (99) napsal 09.06.2016 v 13:55

No, staré SV mělo originální vzhled, byla lehká. Tohle fakt nevím

Simitom (119) napsal 09.06.2016 v 13:48

Design jsem mi nějak nezdá, ale možná by to spravila jiná barevná kombinace. A co S-ko? Gladius ho neměl tak snad alespoň u nové SV by mohli přidat hezkou polokapotu.

Kubát (1404) napsal 09.06.2016 v 13:13

cenu jsem snad nekde regiszroval kole 179,coz neni zle
jinak sv II bylo pekne v dobe uvedeni. dnes mi projde ten hranaty desing malinko out. to prvni sv mi prijde sik i dnes

Fullgas1 (794) napsal 09.06.2016 v 13:11

Jazdil som SV 650 rv 03 a po upgradu Hyerpro to bola zábavná motorka, preto som aj neskôr kúpil Cagivu Raptor 650. Tá mala to čo táto novinka stále nemá: opletené brzdové hadice a relatívne pevný podvozok. O sexepíle sa nemá cenu baviť... Keď vidím na SVčke tú hnusnú kyvku alebo tie slamky namiesto prednej vidlice nutne mi to evokuje moju druhú bývalú GS500vku. Na druhej strane cena, jednoduchosť a nízke náklady patria medzi hlavné plusy. Pekný detail je displej a kruhové klasické svetlo.

ad1: takáto moto by mala vážiť max 180kg natankovaná a nie skoro 200kg

sramis (95) napsal 09.06.2016 v 13:05+4

Jsem to jen ja, nebo se tyhle novinky proste jevi byt na prvni pohled laciny stroje...?

ZombiRider (29) napsal 09.06.2016 v 12:42-1+5

Lepší tvar světla na motorku než kulatej ještě nikdo nevymysle

JakeFMX (145) napsal 09.06.2016 v 12:38+2

Kulatý světlo váha

Mrberanek (44) napsal 09.06.2016 v 12:36

Brejlovec> co třeba MV Agusta Brutale 800 RR? To je pro změnu můj favorit na naháče v kategorii 600-800.

Brejlovec (7) napsal 09.06.2016 v 12:21

dejavue > Já vím, ale vybírám nějaký nečtyrválec, který je možné koupit nový a od Ducati přišla nabídka. Tak proč ji nevyužít. Jak píšu, mimo bodování.

strakon (542) napsal 09.06.2016 v 12:18

Tohle se moc nepovedlo

Rossík_46 (5) napsal 09.06.2016 v 12:17

Za klasické kulaté světlo konečně někdo

Déjávu (58) napsal 09.06.2016 v 12:07+1

Staré SV je dle mě nedostižné, mělo v sobě něco co nástupce Gladius neměl. Prodejní výsledky mluví za vše.
Ovšem tohle nové SV by mohlo mít úspěch. Záleží i na ceně, ale například budíky komplet v digitálu + ukazatel zařazené rychlosti jako bonus... no za mě .

Kubát> jestli chceš 120 koní počkej si na litra.

Brejlovec> Ducati 821 je hóóódně mimo tyhle motorky. Jejich konkurent je Ducati 696 a 796.

MarkusRetrp (5) napsal 09.06.2016 v 12:05

me se to docela libi jeste jestli udelaj Sko

Brejlovec (7) napsal 09.06.2016 v 12:05

No, testoval jsem ji zhruba před 14 dny a musím říct, jak je staré SV vychvalováno, tak nové je velké zklamání. Najel jsem 85 km. Jízdní vlastnosti dobré, ale jsou lepší a ovladatelnější motorky. Sedlo strašné, nepohodlná lavice s divným sklonem, při kadkém zabzdění koule na nádrži. Po 50 km jsem toho měl dost. Ale toto je můj subjektivní názor, jiným to může vyhovovat.
Vybírám nějakého naháče 600 až 800, tak jen pro zajímavost můj žebříček.
Ducati Monster 821: naprosto super, nejlepší brzdy a jen lehce otočíš plynem a na tachu přes 200. Ovšem cena mimo realitu. Tedy nulté nebodované místo.
1, Kawasaki ER6N. Naprosto vyvážený stroj, vše na svém místě tvoří kompaktní celek. Možná do budoucna nedostatek výkonu. Trochu těžší horské kolo.
2, Aprilia 750 Shiver: Příjemné překvapení, dobře ovladatelná, režim sport docela ostrý, na mně trochu vyšší, dá se zvyknout.
3, Yamaha MT 7 : Ucukana a rovněž vyšší, dobře ovladatelná, dá se zvyknout.
4, Suzuki 650 SV: Zklamání, viz výše, nedá se zvyknout.
To je ovšem jen můj názor. Sorry, že jsem se tak rozepsal.




TOPlist