globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CR500 (142) napsal 16.05.2019 v 13:52

Toto zakladni prepeti a pruves jsem chapal. I kompenzaci nakopavani = odskok S-H...ale podle ceho se ridit u silnicni moto tvrdosti Comprese = no idea...Tipuju ze to bude pouze rychlost zmacknuti a asi to vubec neresi narozdil od pruzin napr:ponor pri brzdeni. Ale podle ceho se ridit/jak sledovat...jake pocity/chovani u predku uz je moc/ co malo??

blackblues (1511) napsal 16.05.2019 v 13:26

Pro me treba docela vhodny a jednoduchy navod ,jak to zkusit nastavit.
Na banditu 12 mam pirelky gt vcelku slusne gumy a progresivni tlumic s matici prave na C klic a tusim jeste nastaveni pres sroubek na sroubovak.
Motorka pri zdimaci jizde dela docela neplechu a pod tlakem ,pri ubrani cca z 180 mi zacne obcas litat zadek a kolo pocitove smajda a odskakuje.
Asi je to nakople cele moc napredek ci prave spatne nastavene,jsem teda dost korba 100kg + .
Nicmene mozna je to i standartem slabsiho podvozku na bandourovi ,ale nemyslim ,ze by to melo byt az tak brutus ,co mam ja (at zije adrenalin)
Zkusime a uvidime .

kerut (51) napsal 16.05.2019 v 12:54+4

"Negativní dráha (sag) je zdvih tlumiče, který je v záloze pro vyrovnání děr, a pozitivní dráha tlumiče je pro vysuté nerovnosti." - to koukam,... asi prvni clanek o pruzeni na m.cz kterej ma co do fyziky hlavu i patu ! smekam a tleskam !!

..jen by mohlo byt trochu zmineno proc okruhovy strelci nastavuji SAG jinak nez motokrosari, resp. vic zdurazneno ze to samotne propruzeni se krome prednastavene staticke zateze sklada jak z pohlcovani nerovnosti (v MX primarni funkce) tak zmeny geometrie-potopeni pri brzdeni (na okruhu primarni funkce) coz v dusledku znamena onen rozdil v nastaveni ..ale to je pro vetsinu beznych lidi nepodstatny detail, realne se proste odpichnou od te uvedene hodnoty, chapu

Brumbaal (7) napsal 16.05.2019 v 12:52

no sláva :) to budou komenty zas :D

pavere (28) napsal 16.05.2019 v 12:50

KapitanMasakr... ty rozumíš nastavování podvozku?

KapitanMasakr (-29) napsal 16.05.2019 v 12:38-3+1

Bože můj, určitě si na nastavení podvozku vezmu metr.

Záleží na značce, typu motocyklu, podmínkách pro které se nastavuje, kvalitě podvozku, neodborné reklamní udělá více škod, než užitku v extrému i újma na zdraví popř životě.

Někdy ani to nejlepší nastavení nepomůže např. central rsvmille(Sachs) vs Honda 900rr .
Zatím co Honda nastavit nepotřebuje a každé otočení a zub je znát RSV mrtvo , ani po posledním závitu nebyla výška ani pevnost dostatečná . . .

Hicks (1) napsal 16.05.2019 v 11:53

deluxa. oni to mysleli "ladit" podvozok z dlhodobeho hladiska na jazdu kazdodennu. nie na SERVISNU - NUDZOVU OPRAVU niekde v púšti Afriky.

deluxa (347) napsal 16.05.2019 v 11:42

"Pokud není podvozek v cajku, nemá smysl na něm cokoli ladit." to tak akurat v idealnom svete v ruzovych okuliaroch ... ked mate vymlateny napriklad zadny tlmic tak poladit/stiahnut pruzinu este ma zmysel na nejake kvazi normalne jazdenie. Dovtedy pokial sa neobjedna novy alebo nerepasne stary. Ked som niekde v Bangladesi a skora oprava nehrozi tak to ma 2x taky zmysel...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist