husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dukyn (0) napsal 24.10.2008 v 13:49

Zdravim.. Zrovna včera jsem si koupil v Louisu (DE) vyhřivané hefty DAYTONA.. Nemate někdo zkušnost? Montovat je budu až před sezonou..

KTMatěj (4) napsal 24.10.2008 v 12:56

štepa: Určitě mají, nezahřeje ti to hřbety rukou, ale prohřeješ si celé dlaně a je to opravdu znát. Stačí když jedeš v dešti a už je super si je pustit.

štepa (1) napsal 24.10.2008 v 12:43

zdarec mam dotaz, mam ER5 a o vyhrivanych rujetich dlouze premyšslim, koupil sem si zimni rukavice (supr vec. kdyz je teplota tak do 8°C) ale kdyz jedu treba ted na podzim brzo rano nebo v zime, kdy se teplota pohybuje kolem nuly, nekdy i pod, tak je mi po cca 20km zima na konecky prstu, tak se chci zeptat, jestli maji vyhrivane rukojeti smysl, kdyz nechci chranice rukou, "ty se hodi možná na nějaký endurko, ne na nahace..." dikes borci

Sim (52) napsal 24.10.2008 v 11:04

Vyhrivany hefty sou supr vec, ale jen v pripade, ze po nich clovek chce to, co dokazou. Konkretne nema smysl po nich chtit, aby v zime topily skrz silny rukavice pri delsim cestovani, naopak na jare a na podzim poslouzi vyborne po ranu nebo vecer, kdyz clovek nechce tahat na celodenni vylet dvoje rukavice. Staci tenky a kdyz je zima, pritopim si.

Na tu delsi streku by jedinym resenim byly specialne resene rukavice, ktere by vnitrni stranu dlane nemely izolovanou a vnejsi naopak jo. Bohuzel jsem na takove zatim nenarazil a obavam se, ze az neco takovyho na trhu potkam, bude to cenove podobne, jako vyhrivane Gebringy.

HonzaČ (0) napsal 24.10.2008 v 10:31

Nechci odsuzovat vyhřívané hefty, ale pro cestování mi připadají výhodnější vyhřívané rukavice od fy Gerbing. Ty mají topné články i nahoře a k regulaci slouží třípolohový přepínač nebo plynulý regulátor (v kombinaci s vyhřívaným oblečením, které tato firma nabízí). Není to sice levná záležitost, ale pro ty, co jezdí i v horším počasí, ideální. Viz www.gerbing.cz.

lynx (98) napsal 24.10.2008 v 10:03

Osobně si myslím, že ty hefty jsou spíš o pocitu tepla. Nahřeje mi to dlaně, ale klouby z vnější strany dostávají pořád zabrat, jenom si to člověk neuvědomuje. Do deště (a i na tu zimu) mi přijdou lepší návleky.

lubin (13) napsal 24.10.2008 v 09:43

Vyhřívané rukojeti mám na XJR. Nemám ale montovaný celý hefty, ale jen tenkej plátek toho hada na folii, která je celá "nacpaná" do původních originál heftů. Takže to v podstatě vypadá, jako origo od výrobce. Původní hefty jsem chtěl zachovat, protože se mě všechny ostatní s vyhříváním nějak nelíbily. Funguje to dobře, jsou tam dvě polohy účinosti. Tu teplejší jsem využil asi 3x , když bylo skutečně kolem nuly nebo pod nulou. V dešti je to vynikající pocit. Jinak tu mírnější polohu používám už někde od 12-15 stupňů venku. Cena byla kolem 1800,- Kč (bez montáže, já měl montáž zdarma, bylo to na novou motku).mohu jen doporučit

Petr-RSV (38) napsal 24.10.2008 v 09:31

Já mám Oxford - 4 polohový tlačítkový přepínač, nedostane se tam voda, obě strany hřejí stejně, poloha 100% hřeje fest, použil jsem ji jen jednou, většinou jezdím na 50% nebo 75%. Průměr je o 2 mm větší než origo grip, takže i v zimních rukavicích se drží příjemně. Navíc pokud je zapomenu vypnout, tak se vypnou samy dřív, než dojde k vybití baterky. Jak si člověk zvykne na ten komfort, tak bez toho nemůže být, na cestovní motorku to patří

Hlodys (0) napsal 24.10.2008 v 09:22

Mam taky SAITO a jedna strana topi vic jak druha. Navic nevim jestli to je vada, ale vzdy je musim zahrat pres START cca 10 minut a pak je prepnu na HIGH nebo LOW, ale teplota se neudrzuje, po nejake dobe (15-25min) klesne az uplne prestane topit a ja opet musim pouzit START.

jirka-mz (23) napsal 24.10.2008 v 09:12

taky mě láká si je na příští motorku(asi ER-5) pořídit, fakt se to hodí i v létě, kolikrát v dešti, nebo někde v horách, a nebo za chledné noci.
Strmal> myslím že i skůtr by by měl mít nějakou výkonostní rezervu, i já mám na "staré" MZ alternátor o víkonu 180W.

BARTUS (1) napsal 24.10.2008 v 08:59

Koukám že jsem se překlepl, mám samo SAITO No já ná SG1 polohu start nemám, ale jinak to hřeje špica. Když jedeš nějakých 650km ze slovinska v průtrži tak to pak oceníš

wario (126) napsal 24.10.2008 v 08:39

a co na krosku 2T bez baterky ? aha drsní chlapy nepotřebují vyhřívaný hefty a tlumič řízení

Maverick1100 (0) napsal 24.10.2008 v 08:39

Takze trocho prileji do mlyna.Mam taky SAOTO 1 ktere uz byly namontovany co jsem tu motorku koupil.Opravdu jsou dost siroke a je pravdou ze je to asi na vkusu a velikosti ruky jedince,me osobne moc nevyhovuji.Poloha Start ma nejvyssi odber a po chvili to docela pali,High s rukavicemi neni skoro citit ale rukavice jsou v suchu,Low skoro nic neni citit temer bych rekl ze to skoro nejede.Dalsi poznatek je ten ze vzdy leva ruka topi vice nezli prava,ale to muze zpusobovat to ze pravou rukou porad pohybujem plyn.rukojeti.Nerikam ze je to spatna vec,ale ja osobne za celou dobu jsem to snad pouzil 4x a to 1x kdyz jsem koupil motorku a podruhe kdyz jsem kontroloval po 2 letech jestli to jeste vubec funguje.Sorry jen info.

BARTUS (1) napsal 24.10.2008 v 07:58

Já mám širší gripy SAOTO 1 a nestěžuju si. Ani nijak nepociťuju že by mě bolely prsty a dlaně, spíš se mi líp drží než tenší. Je to u každého jinak. V dešti či na horách je to k nezaplacení. Jinak znám dost lidí co to zapojovali snad 14 dní, bylo to pro ně příliš technické

Saddam (17) napsal 24.10.2008 v 07:46

To Strmal: No, u nekterych modelu se udava vykon ve wattech, maximum byva nekde mezi 40 a 60W, takze rekneme 50W. Znamena to pri 12V proud 4A. To je ekvivalent odběru dvou blinkrových žárovek nebo tlumeného vlákna klasické H4, pokud si dobře vzpomínám.. Ten maximální výkon je navíc jen na nahřátí, udržovací je tak okolo 15W, což by snad i skůtřík utáh bez problému.

Strmal (2) napsal 24.10.2008 v 07:25

Nevíte někdo jaký by to mohlo mít odběr? Mám skútra a ten alternátor tam není zrovna nejvýkonější, asi by bylo dost blbé kdyby mi po zapnutí vyhřívání zhasly světla

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist