Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě a dlouhodobé zkušenosti s Leafem je to bez rychlonabíjení zabitý. Ještě bych to oželel u skútru, který bych využíval třeba pro dojíždění do práce a z práce a nabíjel přes noc doma, ale jezdit s takovou pohlednou motorkou jen kolem komína je škoda. Mám otázku, vrknout si plynem se asi nedoporučuje co? Spojku to nemá...
JoskaH
Nedivte se určité “hysterii”
začal jste v diskuzi: jak se vývojem může někdo cítit ohrožen.
Ikdyž za vývoj a už vůbec ne přirozený bych to nepovažoval, tak s tím lze souhlasit jen částečně. On ten “vývoj” jde ruku v ruce s vnucenými restrikcemi, loby a politikou.
Takže ohrožení není přímé, ale právě v této “šedé zóně” která je na to elektro nabalena.
A tady už důvod k určité “hysterii” asi bude na místě.
S divným příměrem na koně.
Nechtěl bych za pár let jezdit na motorce pouze ve “výběhu” a dopravní prostředek používat nikoliv pro dopravení se kamkoliv, ale pro občasnou zábavu pouze na svém pozemku. Už teď se do některých měst za “čárou” nesní bez emisní plakety.
Snažím se věcně obhajovat svůj názor, tak jako další zde a neplivem na redaktory.
Ale zaznamenal jsem posun od počáteční euforistické “propagandy” k nynějšímu realističtějšímu informování o elekro “pokroku”
Jacob82
Nevšiml jsem si že by Vámi zmiňovaná TOP “Japonská 4” měla v nabídce nějaký eko-elektro-odstrkovadlo jako bohužel HD.
Že by nešly s dobou?
Žádné předhánění s max. rychlostí jako v 90tých?
I Hondovo solární šílenství (švábo-auta, letadla...) nějak vyšumělo.
Což je mimo jiné trochu podezřelé.
A proč nás co nesouhlasí s nějakými vnucovanými názory nedat místo do klubu rovnou na index novodobé inkvizice? ;)
Medvidek1
Rozumíme si, že se z mojí strany nejedná o obhajobu politických praktik? Ani o to jak a zda jsou elektrovozítka ekologická...Takže k tomu nemusím nic vysvětlovat a obhájit. Kapišto? Nejsem na ničí straně
To, co kritizuji, je úporná hysterie v diskusích a permanentní snaha o posun směrem k politice, ekologii a podobným blbostem. Navíc je často a obvykle pliváno přímo na redaktory, kteří informují o tom, co se ve světě motorek děje, což je úplně absurdní...V této konkrétní diskusi tedy naštěstí zatím ne.
Podobně jako "v rámci jakési politické a byrokratické vůle" (ale koho ?) je automobilkám
NAŘIZOVÁNO mít v programu něco elektrického, tak výrobci autobenzinů MUSÍ splnit
kvótu výroby těch t.zv. naturalů a k nim, už podle vlastního uvážení, SMÍ vyrábět
i "nějaké" vysokooktanové benziny bez předepisovaných řepkových sraček .
A pak že "politika" není ve všem, že neřídí všechno ...
Přesně sem to čekal, electro-haters.. Založte si klub
Když sem byl mladej kluk, tak frčelo motto: "Správná motorka nemá šikmý voči a nejezdí na rejži". Dneska, když jsou Japka top a už nikomu nevaděj ani Indové, možná někomu už ani Číňani, je tady totiž novej cíl pro všechny frustrovaný
Oni vědí proč v tom videu mají hudbu na plný kule i když jede ta rádoby motorka
Zakomponování baterie na jedničku ? Vždyť to je hnus jak tam na tebe čumí pokaždé když na to vlezeš :/
JoskaH
Taky jsem si všiml, že amíci tu Teslu úplně milujou, hlavně ty nabíjecí stanice
V Kalifornii také mají drobet jiné “eko” zákony a verze motorek pro tento stát má ekofičury typu elektrické odsávání benzínových par.
A propo, čím se liší nucená likvidace zmíněných koní v době kolektivizace s nucenou eko-útlumem-až likvidací spalovacích motorů?
Praktiky komunistů vs neokomunistů EU?
A spalovací motory si budem po tom Vámi zmiňovaném návratu (jako u koní) krmit čím, když kvalitní palivo je teď úmyslně znehodnocováno?
Medvidek1
ale tak jistě že politický lobismus, ekoterorismus, omezování svobody a podobná svinsva existují...Ty koně taky vytlačila víceméně politika (nucená likvidace stád při kolektivizaci v padesátých letech), ale protože je lidi mají rádi tak jsou zpět (převážně jako hobby, nebo terapie apod. ale jsou). Ta hysterie v diskusích kolem elektromotorek je s prominutím směšná... Jo a zrovna americké Zero - opravte mě, pokud se pletu - nežije ani z našich daní ani z žádných jiných dotací, a dokonce ani netěží z dětské práce
JoskaH
Nevim, možná to tak “trochu” s tou politikou a ekoterorismem ÚZCE souvisí.
Nebo se Vám snad nezdá, že v rámci určité politické a byrokratické vůle se automobilkám nařizuje povinnost mít v programu něco elektrického co s ekologií nemá nic společného?
Povinost zavedení START/STOP jež poškozuje motor.
Mísit povinně do paliva přísady jež poškozují starší motory.
Že jediná správná cesta je elektropohon?
Také jsem si nevšiml, že by příznivci propan-butanu, vodíku atd. si dovolili omezovat, nebo sahat na cizí svobodu.
Co se týká samotného stroje, má až nesmyslně nepoužitelný krouťák a dojezd je podprůměrný
Kamarád v garáži více než pomáhal projektu 200Nm BlueElyctra
Z jeho názoru by cenzor měl radost.
Nebudu adresný, protože je zřejmé komu určeno :
ovčané musí pochopit, že politika lepšolidí je jim oktrojována
doslova ve všem, počínaje řepkou a palmovým olejem,
jinak bude už navždycky ocas vrtět psem ...
> Při té vší konektivitě jen doufáme, že se časem motorky nestanou oběťmi hackerů.
To se vsaďte, že stanou. U aut je už takových incidentů zmapovaná celá řada, od okopírování a prolomení bezdrátového klíče po zablokování brzd při jízdě na dálku. Nebo tam rovnou bude štěnice od státu nebo výrobce.
Cokoliv připojené k internetu je bezpečnostní hrozba, u spotřební elektroniky vás "jenom" pořád fízluje nějaká korporace, ale na silnici půjde o omezení svobody pohybu ( //dfens-cz.com/elektromobily-a-fizlovani-populace/ ) a může jít i o život.
Argument, že HD je ještě dražší to cenově moc nepřiblížil, ale budiš. Ovšem 13 750,- za napájecí redukci je výsměch.
Ne, tudy cesta nevede. Snad pokud by to mělo místo baterie palivový článek.
JoskaH:tak samozrejme ,ze je to jen o politice a jinych lobby,to cely tento v uvozovkach pokrok odstartovalo,verim ,ze bez lidi,kteri tahaji za nitky by jsme na fuel jezdili prehnane receno do nuly nebo do jine smysluplnejsi alternativy
deluxa...Pokud jde o reakci na mě , nevím, jestli je to jazykovou bariérou či co, ale bohužel zjevně nerozumíš česky psanému textu. Zkus si to přečíst znovu, jestli se ti chce
medvidek1 a jiní...proč do toho pořád motáte nějakou ekologii, copak jsme na "zeleným" foru?
Já se bavím o motorce jako takové, a když jsem zminoval koně, tak jsem tím myslel, že byli téměř vytlačeni novou věcí a pak se začali postupně vracet, protože je mají lidi rádi a někde dovedou i přinést hospodářský užitek. Dokážete nevidět rudě (a zeleně k tomu...)? Prostě jde o to jestli to je nebo není dost dobrý, a jak se to vyvíjí. Jde o tu motorku. Nebo tu jde o pravdu v první řadě o politiku a podobný kraviny?
Pokrok je v tomto pripade jen relativni...toto bylo davno vymysleno a pokrokem bych se to stydel oznacit z nekolika negativnich duvodu tohoto stroje pocinaje ne asi moc vyresenou ekologii,infastrukture apod. konce praxiii uzivatele.
Az se to bude nabijet do 5.minut a najede to 200km + tak budiz,mozna se i svezu
Zatim tezce exoticke nacini a chce to vice casu ve vyvoji,aktualne neni duvod si tuhle vcelku peknou motorku porizovat.
Medvidek1 on radsej skape na znicenej zasolenej a na 100rokov nepouzitelnej zemi z tazby tazkych kovov do baterii ako by sliapal na zelenej luke do konskeho lajna to je pokrok podla neho...
A ještě urcitě ušetříte za Akrapovič dát si oběd a kávičku a čekat než se to nabije.. jak se to bude řešit když budu chtít někam dál na výlet? Asi vezmu krosnu a nějakou velikou power banku ...
JoskaH
Nějak jsem si nevšiml, že by na seno a oves byla uvalena poloviční daň a přimíchávalo se jim do žrádla takový to “žlutý svinstvo”
Ve Francii už pokus zvednout zdanění pohoných hmot byl.
Také jsem si nevšiml, že by koním byl do některých třeba německých měst zakázán vjezd na základě normy či nevhodně aplikovaného měření oxidů dusíku.
Takže označovat “předposraností” kohokoliv s odlišným názorem bych si nedovolil.
Ani se nemusí jednat o historicky nejsilnější Zero( = nulu ! ) ,
aby člověka napadlo, že ta vždycky zdůrazňovaná "blesková"
akcelerace bude enormně zatěžovat zadní pneumatiku a celý
mechanismus (!) přenosu kroutícího momentu na zadní kolo,
ale taky "novopečené" uživatele této trendy mobility. Jejich
kvalifikace už totiž bude omezena na pouhé otáčení "plynovou"
rukojetí a stlačování brzdových páček. Lze jen doufat, že české
automotoškoly budou výuce těchto odlišných "dovedností", nutných
pro zvládnutí e-akcelerace, zcela převyšující akceleraci vozidel
s motory spalovacími, věnovat patřičnou pozornost ...
no trochu to vypada jako mvaugusta brutale...nevypada to spatne No rikam si, dokud ty bateriove pokusy nebudou vypadat "frykulin" jak modni GSo od bmw, tak to lepsolide stejne nebudou asi kupovat
Podle mě a dlouhodobé zkušenosti s Leafem je to bez rychlonabíjení zabitý. Ještě bych to oželel u skútru, který bych využíval třeba pro dojíždění do práce a z práce a nabíjel přes noc doma, ale jezdit s takovou pohlednou motorkou jen kolem komína je škoda. Mám otázku, vrknout si plynem se asi nedoporučuje co? Spojku to nemá...
JoskaH
Nedivte se určité “hysterii”
začal jste v diskuzi: jak se vývojem může někdo cítit ohrožen.
Ikdyž za vývoj a už vůbec ne přirozený bych to nepovažoval, tak s tím lze souhlasit jen částečně. On ten “vývoj” jde ruku v ruce s vnucenými restrikcemi, loby a politikou.
Takže ohrožení není přímé, ale právě v této “šedé zóně” která je na to elektro nabalena.
A tady už důvod k určité “hysterii” asi bude na místě.
S divným příměrem na koně.
Nechtěl bych za pár let jezdit na motorce pouze ve “výběhu” a dopravní prostředek používat nikoliv pro dopravení se kamkoliv, ale pro občasnou zábavu pouze na svém pozemku. Už teď se do některých měst za “čárou” nesní bez emisní plakety.
Snažím se věcně obhajovat svůj názor, tak jako další zde a neplivem na redaktory.
Ale zaznamenal jsem posun od počáteční euforistické “propagandy” k nynějšímu realističtějšímu informování o elekro “pokroku”
Jacob82 - připrav se na dobu klackovou s tzrolejema když ti to nevadí , ale jak to nemá vejfuck a zvuk nad 100DB tak to je o ničem
Jacob82
Nevšiml jsem si že by Vámi zmiňovaná TOP “Japonská 4” měla v nabídce nějaký eko-elektro-odstrkovadlo jako bohužel HD.
Že by nešly s dobou?
Žádné předhánění s max. rychlostí jako v 90tých?
I Hondovo solární šílenství (švábo-auta, letadla...) nějak vyšumělo.
Což je mimo jiné trochu podezřelé.
A proč nás co nesouhlasí s nějakými vnucovanými názory nedat místo do klubu rovnou na index novodobé inkvizice? ;)
Medvidek1
Rozumíme si, že se z mojí strany nejedná o obhajobu politických praktik? Ani o to jak a zda jsou elektrovozítka ekologická...Takže k tomu nemusím nic vysvětlovat a obhájit. Kapišto? Nejsem na ničí straně
To, co kritizuji, je úporná hysterie v diskusích a permanentní snaha o posun směrem k politice, ekologii a podobným blbostem. Navíc je často a obvykle pliváno přímo na redaktory, kteří informují o tom, co se ve světě motorek děje, což je úplně absurdní...V této konkrétní diskusi tedy naštěstí zatím ne.
Podobně jako "v rámci jakési politické a byrokratické vůle" (ale koho ?) je automobilkám
NAŘIZOVÁNO mít v programu něco elektrického, tak výrobci autobenzinů MUSÍ splnit
kvótu výroby těch t.zv. naturalů a k nim, už podle vlastního uvážení, SMÍ vyrábět
i "nějaké" vysokooktanové benziny bez předepisovaných řepkových sraček .
A pak že "politika" není ve všem, že neřídí všechno ...
Klidne si klub zalozime
Vy si postavte spise troleje nad silnicema a vysunte si haky
Přesně sem to čekal, electro-haters.. Založte si klub![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Když sem byl mladej kluk, tak frčelo motto: "Správná motorka nemá šikmý voči a nejezdí na rejži". Dneska, když jsou Japka top a už nikomu nevaděj ani Indové, možná někomu už ani Číňani, je tady totiž novej cíl pro všechny frustrovaný
Oni vědí proč v tom videu mají hudbu na plný kule i když jede ta rádoby motorka![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Zakomponování baterie na jedničku ? Vždyť to je hnus jak tam na tebe čumí pokaždé když na to vlezeš :/
JoskaH![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Taky jsem si všiml, že amíci tu Teslu úplně milujou, hlavně ty nabíjecí stanice
V Kalifornii také mají drobet jiné “eko” zákony a verze motorek pro tento stát má ekofičury typu elektrické odsávání benzínových par.
A propo, čím se liší nucená likvidace zmíněných koní v době kolektivizace s nucenou eko-útlumem-až likvidací spalovacích motorů?
Praktiky komunistů vs neokomunistů EU?
A spalovací motory si budem po tom Vámi zmiňovaném návratu (jako u koní) krmit čím, když kvalitní palivo je teď úmyslně znehodnocováno?
Medvidek1
ale tak jistě že politický lobismus, ekoterorismus, omezování svobody a podobná svinsva existují...Ty koně taky vytlačila víceméně politika (nucená likvidace stád při kolektivizaci v padesátých letech), ale protože je lidi mají rádi tak jsou zpět (převážně jako hobby, nebo terapie apod. ale jsou). Ta hysterie v diskusích kolem elektromotorek je s prominutím směšná... Jo a zrovna americké Zero - opravte mě, pokud se pletu - nežije ani z našich daní ani z žádných jiných dotací, a dokonce ani netěží z dětské práce
JoskaH
Nevim, možná to tak “trochu” s tou politikou a ekoterorismem ÚZCE souvisí.
Nebo se Vám snad nezdá, že v rámci určité politické a byrokratické vůle se automobilkám nařizuje povinnost mít v programu něco elektrického co s ekologií nemá nic společného?
Povinost zavedení START/STOP jež poškozuje motor.
Mísit povinně do paliva přísady jež poškozují starší motory.
Že jediná správná cesta je elektropohon?
Také jsem si nevšiml, že by příznivci propan-butanu, vodíku atd. si dovolili omezovat, nebo sahat na cizí svobodu.
Co se týká samotného stroje, má až nesmyslně nepoužitelný krouťák a dojezd je podprůměrný
Kamarád v garáži více než pomáhal projektu 200Nm BlueElyctra
Z jeho názoru by cenzor měl radost.
//www.hybrid.cz/ceska-univerzita-predstavila-nadherny-elektricky-chopper
Nebudu adresný, protože je zřejmé komu určeno :
ovčané musí pochopit, že politika lepšolidí je jim oktrojována
doslova ve všem, počínaje řepkou a palmovým olejem,
jinak bude už navždycky ocas vrtět psem ...
> Při té vší konektivitě jen doufáme, že se časem motorky nestanou oběťmi hackerů.
To se vsaďte, že stanou. U aut je už takových incidentů zmapovaná celá řada, od okopírování a prolomení bezdrátového klíče po zablokování brzd při jízdě na dálku. Nebo tam rovnou bude štěnice od státu nebo výrobce.
Cokoliv připojené k internetu je bezpečnostní hrozba, u spotřební elektroniky vás "jenom" pořád fízluje nějaká korporace, ale na silnici půjde o omezení svobody pohybu ( //dfens-cz.com/elektromobily-a-fizlovani-populace/ ) a může jít i o život.
Argument, že HD je ještě dražší to cenově moc nepřiblížil, ale budiš. Ovšem 13 750,- za napájecí redukci je výsměch.
Ne, tudy cesta nevede. Snad pokud by to mělo místo baterie palivový článek.
JoskaH:tak samozrejme ,ze je to jen o politice a jinych lobby,to cely tento v uvozovkach pokrok odstartovalo,verim ,ze bez lidi,kteri tahaji za nitky by jsme na fuel jezdili prehnane receno do nuly nebo do jine smysluplnejsi alternativy
deluxa...Pokud jde o reakci na mě , nevím, jestli je to jazykovou bariérou či co, ale bohužel zjevně nerozumíš česky psanému textu. Zkus si to přečíst znovu, jestli se ti chce
medvidek1 a jiní...proč do toho pořád motáte nějakou ekologii, copak jsme na "zeleným" foru?
Já se bavím o motorce jako takové, a když jsem zminoval koně, tak jsem tím myslel, že byli téměř vytlačeni novou věcí a pak se začali postupně vracet, protože je mají lidi rádi a někde dovedou i přinést hospodářský užitek. Dokážete nevidět rudě (a zeleně k tomu...)? Prostě jde o to jestli to je nebo není dost dobrý, a jak se to vyvíjí. Jde o tu motorku. Nebo tu jde o pravdu v první řadě o politiku a podobný kraviny?
Pokrok je v tomto pripade jen relativni...toto bylo davno vymysleno a pokrokem bych se to stydel oznacit z nekolika negativnich duvodu tohoto stroje pocinaje ne asi moc vyresenou ekologii,infastrukture apod. konce praxiii uzivatele.![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Az se to bude nabijet do 5.minut a najede to 200km + tak budiz,mozna se i svezu
Zatim tezce exoticke nacini a chce to vice casu ve vyvoji,aktualne neni duvod si tuhle vcelku peknou motorku porizovat.
Medvidek1 on radsej skape na znicenej zasolenej a na 100rokov nepouzitelnej zemi z tazby tazkych kovov do baterii ako by sliapal na zelenej luke do konskeho lajna
to je pokrok podla neho...
Vidím článek s elektrikou a říkám si, to bude zase hejtů (negativních reakcí)... A taky že jo
Tak sem taky něco přidám:
Proč, Irenko, proč ?
Anebo ještě jednodušeji: Strčte si to někam
A ještě urcitě ušetříte za Akrapovič
dát si oběd a kávičku a čekat než se to nabije.. jak se to bude řešit když budu chtít někam dál na výlet? Asi vezmu krosnu a nějakou velikou power banku ...
JoskaH
Nějak jsem si nevšiml, že by na seno a oves byla uvalena poloviční daň a přimíchávalo se jim do žrádla takový to “žlutý svinstvo”
Ve Francii už pokus zvednout zdanění pohoných hmot byl.
Také jsem si nevšiml, že by koním byl do některých třeba německých měst zakázán vjezd na základě normy či nevhodně aplikovaného měření oxidů dusíku.
Takže označovat “předposraností” kohokoliv s odlišným názorem bych si nedovolil.
Maximalka 200km/h.Za ty prachy nic moc.
Zero, "motorka" pro nuly
Ani se nemusí jednat o historicky nejsilnější Zero( = nulu !
) ,
mobility. Jejich
aby člověka napadlo, že ta vždycky zdůrazňovaná "blesková"
akcelerace bude enormně zatěžovat zadní pneumatiku a celý
mechanismus (!) přenosu kroutícího momentu na zadní kolo,
ale taky "novopečené" uživatele této trendy
kvalifikace už totiž bude omezena na pouhé otáčení "plynovou"
rukojetí a stlačování brzdových páček. Lze jen doufat, že české
automotoškoly budou výuce těchto odlišných "dovedností", nutných
pro zvládnutí e-akcelerace, zcela převyšující akceleraci vozidel
s motory spalovacími, věnovat patřičnou pozornost ...
Trh je tak přecpanej technologiema,kopiema atd.., že tahle parodie je jen další hozenej salám do chodby...
Takže po hodině nabíjení můžu ujet 122 km. To je paráda, kupuju rovnou dvě
no trochu to vypada jako mvaugusta brutale...nevypada to spatne
No rikam si, dokud ty bateriove pokusy nebudou vypadat "frykulin" jak modni GSo od bmw, tak to lepsolide stejne nebudou asi kupovat
Do psích pochev s tím