Moravský kras - okruh - v blízkosti Brna

Web: náhled na youtube zadej hledat ef600f vokolo komina
Typ: Hezký úsek

Pěkný okruh na cca 40 min, 60 km
Krásná trasa s dobrým nebo vyníkajícím povrchem. Začíná za Velkou Klajdovkou směrem na Ochoz u Brna. Ochozký les se sérií zatáček, bohužel těměř vždy s nějakou brzdou a nemožností předjíždět. Co se povrchu týče horší část cesty, která se navíc poměrně často opravuje, takže pozor na štěrk.
Ve Křtinách se nechá odbočit na Olomůčany a Adamov, nepokračovat na Jednovnice. Asi nejkrásnější část trasy. Celkem úzká silnice s perfektním povrchem, řadou eSíček. Vynikající na pilování jízdy do zatáček pod velkým náklonem v nižších rychlostech. Pozor na min.2 utažené zatáčky v každém směru. Není zde místo na vyhnutí pro auta v protisměru.
Trasa pokračuje odbočkou na Olomůčany, můžete zajet až do Adamova a pak zpět (taky pěkný úsek). Série vraceček. Pak volnější úsek až do Rudic (pro výletníky Rudické propadání).
Za Rudicemi se odbočí na Jedovnice a Kotvrdovice. Až do Drnovic je to rychlejší pasáž s pár zatáčkami.
Další pěkný úsek je z Nemojan až do Račice.
Za Račicema pěkný rychlejší úsek s pravolevými vlnkami. Po sérii zatáček následuje rovinka ukončená nepříjemnou utaženou zatáčkou (resp. eSíčkem). Bacha specielně ze směru od Bukovinky, je tam delší rovinka. Ve směru od Račice je to za hájenkou Říčky.
Úsek Bukovinka Bukovina, před Bukovinou ostrě eSíčko.
Drncačka za odbočkou na Křtiny a může se ject další kolo.

Fotogalerie

Bod na mapě

Okolí bodu

Prohledat okolí

Zápisy v deníku

• K tomuto bodu zatím nikdo nevložil zápis do deníku
+Vložit zápis z návštěvy do deníku