Shark Jump Starter EPS-203: Užitečná porce energie pro vaši motorku i smartphone
Text: Honza Dolejš | Foto: Honza Dolejš | Zveřejněno: 13.12.2017 | Zobrazeno: 21 635x
Text: Honza Dolejš | Foto: Honza Dolejš | Zveřejněno: 13.12.2017 | Zobrazeno: 21 635x
Mám podobnou, s větší kapacitou, již dva roky. Udávaná čísla mi připadala jako utopie, ale motku jsem s tím nastartoval 13x během vyjížďky. Pak i Toyotu benzin 1,4ku a naposledy kolegovi Fiat Doblo benzin.
2404> Proc by nesnesla 400A? Pokud ma 10000 mAh a kratkodobe minimalne 40C, tak snese
Bezne se daji koupit i 10000mAh s kratkodobym odberem 80C a trvalym 40C, kde by ta baterka mela vydrzet 400A dlouhodobe a 800A kratkodobe.
Mám podobnou o trochu slabší. Pulitrového enfielda to opakovaně nastartovalo asi pětkrát bez námky vybití. Zkusmo jsem zkusil nastartovat 1,9 diesla ale jen to párktát otočilo pomalu motorem. Za mě na motorku bomba věc.
Samozrejme ze se baterie da pouzit jen na oziveni ne na odber pres 300A.
Sam pouzivam lipolku 4 clanek 14,4V 2200 mAh (obcas jako pomoc ) pri strate kapacity k me baterie cena nove 1000 kc, ma vybijeci proud 190A a po 3 sekundach je dost zahrata . Jinak ji pouzivam do modelu letadla. Neverim ze tato snese pres 400A odberu kratkodobe a uz vubec ne treba 10s . 100% by bouchla. Muselo by to byt LIFE
Líbí se mi to. Pod sedlo nic dávat nemusím, mám na mašině tři kufry. Na jaře si to koupím.
V autokelly maju toho za vagon
Zajímal by mě názor lidí vzdělaných v elektrotechnice: Opravdu je možné, aby takové pidikonektory a pidikáblíky přenesly startovací proud 400A? Já nevím, nějak se mi tomu nechce věřit...
Zaujímalo by ma ako sa bude chovať Li-io, alebo Li-pol akumulátor pod sedlom motorky v lete na slnku. Nerád by som niekedy našiel svoju motorku vyhorenú.
Když budu mít poruchu regulátoru dobíjení,asi mě to nezachrání .
Tu baterii jste měli novou a zdravou a jen vybitou? Nebo už byla "nemocná" a nedržela kapacitu?
Asi dobréé