VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

MH_BAŤOV (-1) napsal 31.07.2017 v 20:05-1

Shodou okolností, jsem dnes vracel kameru Niceboy Vega 5, v rámci 14-cti denní lhůty ke vrácení.
Připomínky :
- pro kameru mi vychází nejlepší umístění na plexisklo (BMW GT), tím pádem ji nezapnu za jízdy. Dálkové ovládání umí pouze zapnout a vypnout nahrávání (a je to loterie, není to vidět, že kamera nahrává). Baterie vydrží max 80 min., takže když bych ji chtěl použít během celodenní cesty, tak musím zastavit a zapnout/vypnout, nebo ji průběžně nabíjet.
- průběžně nabíjet nejde, protože na moto by měla být kamera v ochranném pouzdře, kamera působí hodně plastově, aby ji nějaký škrobák nepoškodil. V ochranném pouzdře nejde nabíjet
- je přidána spousta úchytů (pro mě na nic), ovšem i lepící úchyty na helmu jsou ploché!!!, na helmu to chce prohnutý
- stabilizace je pouze u 1080/50, i nižší rozlišení trhá bez stabilizace. Na hladkém asfaltu dobré, jak to trochu drncá, tak to nestihne zaostřit. Tedy : na rovině na Hané výborná kamera, na horách na Valašsku vyhozené love