Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na EICMA v Miláně jsem byl taky. Zkoušel jsem si tam E1, ale nenapadlo mě, zeptat se na předělání C3 na E1. Zase jeden důvod jet na EICMA 2016 a zeptat se.
Yvanhoe: teď v Brně mi říkali, že to fakticky ještě nezkoušeli, takže neví. Já čerpal z informací od Schubertha na EICMA v Miláně. A asi to přesně nezjistíme, dokud se někdo nepokusí to udělat
mam C3 6-ty rok cca 50tis. km za kazdeho pocasia. uz som musel menit antifog, ten material pri remienkoch a brade uz popraskal a supe sa a potahy vo vystelke sa odlepili od peny, musel som ich lepit. slnecna clona sa vykrutila na jednej strane. neviem, mozno vplyvom tepla (mat.cierna). za tie prachy som cakal kvalitnejsie materialy. ale vcelku to ujde.
C3 mám 6 let, najeto 50t na ktm 990 adv. a dalších 50t na GSA1200, žádné závady pouze výměna pinlock . Polstrování, mechanika i lakování - černá matná ok. Pro mne pohodlná, ovládání rovněž dobré, celkově tak za 2. V počátku používání za jízdy "vrzala", tak jsem prostříkal vše pohyblivé a byl klid. Jako možná lepší alternativu bych volil Shoei Neotec, ale záleží co komu padne a je pocitově příjemné.
Jezdím C3PRO asi půl sezóny. Po několika letech na Nolan N103 je to jak nebe a dudy. O 300% tišší, o 200% lehčí a o 100% pohodlnější. Výhled také lepší u C3Pro, jediné co je k horšímu je zavírání - Na Nolan stačilo bouchnout do otevřeného štítu a ten se vlastní váhou kvalitně a pevné zacvakl. Shuberthka takovou vůli k zavírání nemá. U Nolan jsem taky často jezdil s nedocvaklym hledím - v obci, když bylo horko, což byla příjemná kombinace přísunu vzduchu a toho že člověku nic nekouká do očí. U Shuberth bohužel v tomto setupu není nic vidět a člověk tak musí volit mezi otevřená / zavřená
byla to moje 1. helma, nechala jsem se zblbnout, špatně se mi v ní rozhlíželo na křižovatce ( hodně hluboká na krk ), velice rychle se vytlačila vnitřní výstelka, šílené bolestivé problémy s krční páteří ( dlouho jsme nemohli přijít na to, čím to je ). Koupila jsem si jinou značku ( HJC ) ale už integrálku a mám po problémech, jsem spokojená. Do Schubertky už nejdu. To je můj názor.
Mimo témy: presne ako píše ROBOT 156, partia s ktorou jazdím si všímam že akonáhle vojdeme do obce tak sa otvárajú prilby. /inak všetci maju C3/ Mal som zopár nehod a jazdím aj terén. Viem aká je to rana v 40ke trafiť strom. A nie som si istý či by som tu otváračku v horúčave tiež neotváral. Asi predsa len sa nedám zlomiť na tú C3, a zostanem pri lahkej integrálke.
Moji C2 se po 60tis/km začala drolit vnitřní výstelka a podle dovozce už nejde sehnat , takže přesvědčuji ženu že když 35x nekoupíme plíny ušetříme na novou C3
Důležitý u odklápěčky je, mít ji zavřenou v při nehodě. Já ji zavřenou neměl. 7 horních zubů pryč, huba plná střepů, s okénka Mazdy co jsem trefil na bok, rozsekaný ret a trochu oko. Následná 22 denní nemocniční péče, asi 2 měsíce doma, poté tři plastiky atd.
Stalo se to v roce 2000, já dodnes jezdím na motorkách, ale odklápěčku si preventivně již nekupuji.
Přeji mnoho kilometrů bez nehod a zavřenou přilbu.
Moja C3, 6 rokov, 100.000 km, prve 4 roky pouzita 330 dni v roku, uskladnena v nevykurovanej garazi. Matna bez nalepiek. Par skrabancov, prve plexi, druhy pinlock. Ziadny servis ani oprava. Chcel som ju v tomto roku vymenit, skusal som vela vyrobcov, momentalne niet za co. Vsetko je mechanicky hlucnejsie a tazsie sa obsluhuju jednou rukou.
K tomu co pise Holandan76, teda ze sa do C3 bocny vietor dokaze nejako dostat aj pri zavretom plexi dovnutra a neprijemne tahat na prislusne oko, by ma zaujimalo ci sa vzduch presmykne cez nedotesneny spoj plastovej tvrdej pradovej casti a molitanovej licnice alebo ide okolo plexi, ktore nema tesenie pri pantoch alebo uplne inakade.
Co ma vsak na tejto prilbe naozaj stve je pracka. Velka ako krava a neprijemne tlaci do ohryzku. Radsej by som D kruzky ale kde ich zohnat?
Také jsem uvažoval o Schubert, velmi pohodlná na hlavě a tichá. Ale co jsem nepřekousl, a kvůli tomu také vyklápečku mám, že jsem ji nebyl schopen za jízdy jednou rukou zpět zaklapnout do zámků. Tedy pro mě nepoužitelná, protože když projíždím dědinou a přilbu otevřu, tak ji chci taky za chvilku zavřít. U Schubertky jsem musel pro dokonalé zacvaknutí použít vždy i druhou ruku a podržet helmu zezadu. Boční strany helmy jsou dost měkké a zámky přesné a správná velikost přilby prostě zámky roztahuje od sebe , takže nezaklapnou tak samozřejmě a lehce jako například u Nolanky nebo Cabergu.
Pre mna osobne prilba ktora nema Dkruzky na zapinanie nie je prilba ale len nejaka parodia na prilbu nech je to znacka aka chce a stoji kolko chce. Ja osobne som kupil vyklapacku od Shoei a max spokojnost uz cca 80tis. km. Pozeral som aj na c3 ale presne pre toto by som za nu peniaze nevyhodil...
mám ji 3 roky a 50000 km na druhou stanu nejsem zadny setric takze skusila mozna vic nez ta z clanku - obstála rekneme na lepsi 2ku - je to chytre vymyslena a dobře vyrobena prilba, vyborny interier - co nepochopim jsou ty otvory mikroventilace na bradovem plastu - zvysuji hlucnost 10x !!! hned po koupi jsem je zalepil izolepou a pak teprve jde mluvit o tiche prilbe, v které jde používat intercom , další neduh se projevil po roce s novym plexi - nove plexi dokonale netesni a kape a zaroven mu netesni ani pinlock takze po dlouhe době v desti se od kraju zacne zalivat vodou ani jedno nedokazali odstranit ani v "autorizaku" ted čtvrtou sezonu uz jevi znacne znamky opotrebeni - vidim to na posledních 15000 ,ale i tak mi vydrzela nejdyl ze všech prileb co jsem kdy mel , je to do dobra helma ale urcite je ještě co zlepšovat
Přilba není žádný designový zázrak. Navíc mám obyč. bílou, nálepky vyřezané z černé fólie na plotru čili za 13 tisíc první dojem nic moc! Vedle ARAI je to chudý příbuzný. Ale 1 výlet a karta se obrací. Pohodlná, tichá, stabilní a klidná bez turbolencí na naked biku, ovládání clony praktické, výhled je otázka zvyku. Nasadit nebo sundat ji je pohoda. Při jízdě ve vedru nebo ve městě s otevřenou C3 je bomba včetně sluneční clony a jejího ovládání. Přilba má super odvětrání ihned po otevření je cítit proudění vzduchu. Moc se mi nedaří ji ale zavřít za jízdy 1 rukou, ale to je možná otázka zvyku protože ji mám jen chvíli. Zapínání, no jsem zvyklý na D kroužky tak zatím nic moc. Ale jinak celková spokojenost a podle tohoto článku bude doma asi hodně dlouho.
C3 je supr, o tom není pochyb. Ale tenkrát jsem si zvolil HJC r pha max. Líp mi seděla na hlavě. Byla taky o dost levnější, kupoval jsem v bonmotu testovací kus. Takže, kdo váhá a nevadí mu z jistých důvodů HJC ( dneska bych si tuhle značku už nekoupil ) tak tohle je vcelku důstojná konkurence.
Taky jsem měl už ledacos na svém kokosu , ale C3 je jednoznačně "1" . Jen levé ucho budu řešit plastikou , nejsem taky sám co má tento problem . Alespoň za jízdy si na ni párkrát vzpomenu . Jen pro doplnění , vzpomínate na dobu kdy nebylo možné koupit zhola nic a pak nám soudruzi dali skvělou parašutistickou přilbu vhodnou i na Jawy?! jdu guglit obrázek.
Parádne napísané Seikos, chcel by som len vedieť kolko ti tá prilba naozaj váži. Myslím normálne doma odvážené na kuchynskej váhe S tým interkomom dohromady.
Chcem už meniť prilbu a velmi tažko sa mi lúči s integrálkou Marushin, čo má dokopy aj s kecafonom 1250g. Dožíva a každý turista má otváračku
Na tuhle helmu nedam dopustit a jedine za co ji hodlem vymenit je prave E1. Rad bych se dovedel vice o te mozne modifikaci ktera je tu popsana, protoze prave o tom vsude tvrdi ze to nejde, ze je ten mechanizmus v pantech uplne jiny.
C3 ma jedinou vadu, pri urcitem uhlu bocniho vetru mi pres zavrene hledi neprijemne fouka na prave oko a nejsem jediny komu to dela.
C3 koupená pro letošní sezonu. Zatím nájezd 0 tak uvidíme po sezoně.
Na EICMA v Miláně jsem byl taky. Zkoušel jsem si tam E1, ale nenapadlo mě, zeptat se na předělání C3 na E1. Zase jeden důvod jet na EICMA 2016 a zeptat se.
Yvanhoe: teď v Brně mi říkali, že to fakticky ještě nezkoušeli, takže neví. Já čerpal z informací od Schubertha na EICMA v Miláně. A asi to přesně nezjistíme, dokud se někdo nepokusí to udělat
Podle pisemneho vyjadreni firmy Geneze (dovozce Schuberth), predelat C3 na E1 vymenou plexi, mechaniky a domontazi stitku pry nejde.
. Jak je to tedy?
Jen poopravím informaci: základ E1 je v C3 Pro
Je to patrne i z obrázku.
Info oficialní ze Schubert
mam C3 6-ty rok cca 50tis. km za kazdeho pocasia. uz som musel menit antifog, ten material pri remienkoch a brade uz popraskal a supe sa a potahy vo vystelke sa odlepili od peny, musel som ich lepit. slnecna clona sa vykrutila na jednej strane. neviem, mozno vplyvom tepla (mat.cierna). za tie prachy som cakal kvalitnejsie materialy. ale vcelku to ujde.
C3 mám 6 let, najeto 50t na ktm 990 adv. a dalších 50t na GSA1200, žádné závady pouze výměna pinlock . Polstrování, mechanika i lakování - černá matná ok. Pro mne pohodlná, ovládání rovněž dobré, celkově tak za 2. V počátku používání za jízdy "vrzala", tak jsem prostříkal vše pohyblivé a byl klid. Jako možná lepší alternativu bych volil Shoei Neotec, ale záleží co komu padne a je pocitově příjemné.
Jezdím C3PRO asi půl sezóny. Po několika letech na Nolan N103 je to jak nebe a dudy. O 300% tišší, o 200% lehčí a o 100% pohodlnější. Výhled také lepší u C3Pro, jediné co je k horšímu je zavírání - Na Nolan stačilo bouchnout do otevřeného štítu a ten se vlastní váhou kvalitně a pevné zacvakl. Shuberthka takovou vůli k zavírání nemá. U Nolan jsem taky často jezdil s nedocvaklym hledím - v obci, když bylo horko, což byla příjemná kombinace přísunu vzduchu a toho že člověku nic nekouká do očí. U Shuberth bohužel v tomto setupu není nic vidět a člověk tak musí volit mezi otevřená / zavřená
byla to moje 1. helma, nechala jsem se zblbnout, špatně se mi v ní rozhlíželo na křižovatce ( hodně hluboká na krk ), velice rychle se vytlačila vnitřní výstelka, šílené bolestivé problémy s krční páteří ( dlouho jsme nemohli přijít na to, čím to je ). Koupila jsem si jinou značku ( HJC ) ale už integrálku a mám po problémech, jsem spokojená. Do Schubertky už nejdu. To je můj názor.
Mimo témy: presne ako píše ROBOT 156, partia s ktorou jazdím si všímam že akonáhle vojdeme do obce tak sa otvárajú prilby. /inak všetci maju C3/ Mal som zopár nehod a jazdím aj terén. Viem aká je to rana v 40ke trafiť strom. A nie som si istý či by som tu otváračku v horúčave tiež neotváral. Asi predsa len sa nedám zlomiť na tú C3, a zostanem pri lahkej integrálke.
Moji C2 se po 60tis/km začala drolit vnitřní výstelka a podle dovozce už nejde sehnat
, takže přesvědčuji ženu že když 35x nekoupíme plíny ušetříme na novou C3
Perfektní popis a test,jen ta C3Pro je na tom přísunu vzduchu do helmy taky dost špatně oproti Nolance N104.
To je hodně poctivý, zmínit srážku bodů v testu za horší ochranu
v případě nárazu z boku ...
Důležitý u odklápěčky je, mít ji zavřenou v při nehodě. Já ji zavřenou neměl. 7 horních zubů pryč, huba plná střepů, s okénka Mazdy co jsem trefil na bok, rozsekaný ret a trochu oko. Následná 22 denní nemocniční péče, asi 2 měsíce doma, poté tři plastiky atd.
Stalo se to v roce 2000, já dodnes jezdím na motorkách, ale odklápěčku si preventivně již nekupuji.
Přeji mnoho kilometrů bez nehod a zavřenou přilbu.
Moja C3, 6 rokov, 100.000 km, prve 4 roky pouzita 330 dni v roku, uskladnena v nevykurovanej garazi. Matna bez nalepiek. Par skrabancov, prve plexi, druhy pinlock. Ziadny servis ani oprava. Chcel som ju v tomto roku vymenit, skusal som vela vyrobcov, momentalne niet za co. Vsetko je mechanicky hlucnejsie a tazsie sa obsluhuju jednou rukou.
K tomu co pise Holandan76, teda ze sa do C3 bocny vietor dokaze nejako dostat aj pri zavretom plexi dovnutra a neprijemne tahat na prislusne oko, by ma zaujimalo ci sa vzduch presmykne cez nedotesneny spoj plastovej tvrdej pradovej casti a molitanovej licnice alebo ide okolo plexi, ktore nema tesenie pri pantoch alebo uplne inakade.
Co ma vsak na tejto prilbe naozaj stve je pracka. Velka ako krava a neprijemne tlaci do ohryzku. Radsej by som D kruzky ale kde ich zohnat?
Také jsem uvažoval o Schubert, velmi pohodlná na hlavě a tichá. Ale co jsem nepřekousl, a kvůli tomu také vyklápečku mám, že jsem ji nebyl schopen za jízdy jednou rukou zpět zaklapnout do zámků. Tedy pro mě nepoužitelná, protože když projíždím dědinou a přilbu otevřu, tak ji chci taky za chvilku zavřít. U Schubertky jsem musel pro dokonalé zacvaknutí použít vždy i druhou ruku a podržet helmu zezadu. Boční strany helmy jsou dost měkké a zámky přesné a správná velikost přilby prostě zámky roztahuje od sebe , takže nezaklapnou tak samozřejmě a lehce jako například u Nolanky nebo Cabergu.
5 let Shark, podstane lepsi system, muzu jezdit integral, nebo jen stit
Pre mna osobne prilba ktora nema Dkruzky na zapinanie nie je prilba ale len nejaka parodia na prilbu nech je to znacka aka chce a stoji kolko chce. Ja osobne som kupil vyklapacku od Shoei a max spokojnost uz cca 80tis. km. Pozeral som aj na c3 ale presne pre toto by som za nu peniaze nevyhodil...
mám ji 3 roky a 50000 km na druhou stanu nejsem zadny setric takze skusila mozna vic nez ta z clanku
- obstála rekneme na lepsi 2ku - je to chytre vymyslena a dobře vyrobena prilba, vyborny interier - co nepochopim jsou ty otvory mikroventilace na bradovem plastu - zvysuji hlucnost 10x !!! hned po koupi jsem je zalepil izolepou a pak teprve jde mluvit o tiche prilbe, v které jde používat intercom , další neduh se projevil po roce s novym plexi - nove plexi dokonale netesni a kape a zaroven mu netesni ani pinlock takze po dlouhe době v desti se od kraju zacne zalivat vodou ani jedno nedokazali odstranit ani v "autorizaku" ted čtvrtou sezonu uz jevi znacne znamky opotrebeni - vidim to na posledních 15000
,ale i tak mi vydrzela nejdyl ze všech prileb co jsem kdy mel , je to do dobra helma ale urcite je ještě co zlepšovat
Rozmýšlam že načo vlastne slúži na E1 ten šilt ? ked má slnečnú clonu.
Přilba není žádný designový zázrak. Navíc mám obyč. bílou, nálepky vyřezané z černé fólie na plotru čili za 13 tisíc první dojem nic moc! Vedle ARAI je to chudý příbuzný. Ale 1 výlet a karta se obrací. Pohodlná, tichá, stabilní a klidná bez turbolencí na naked biku, ovládání clony praktické, výhled je otázka zvyku. Nasadit nebo sundat ji je pohoda. Při jízdě ve vedru nebo ve městě s otevřenou C3 je bomba včetně sluneční clony a jejího ovládání. Přilba má super odvětrání ihned po otevření je cítit proudění vzduchu. Moc se mi nedaří ji ale zavřít za jízdy 1 rukou, ale to je možná otázka zvyku protože ji mám jen chvíli. Zapínání, no jsem zvyklý na D kroužky tak zatím nic moc. Ale jinak celková spokojenost a podle tohoto článku bude doma asi hodně dlouho.
C3 je supr, o tom není pochyb. Ale tenkrát jsem si zvolil HJC r pha max. Líp mi seděla na hlavě. Byla taky o dost levnější, kupoval jsem v bonmotu testovací kus. Takže, kdo váhá a nevadí mu z jistých důvodů HJC ( dneska bych si tuhle značku už nekoupil
) tak tohle je vcelku důstojná konkurence.
francuz: ona taky není k plavání ale na ježdění!
7500,- stojí jen XXS
Taky jsem měl už ledacos na svém kokosu , ale C3 je jednoznačně "1" . Jen levé ucho budu řešit plastikou
, nejsem taky sám co má tento problem
. Alespoň za jízdy si na ni párkrát vzpomenu . Jen pro doplnění , vzpomínate na dobu kdy nebylo možné koupit zhola nic a pak nám soudruzi dali skvělou parašutistickou přilbu vhodnou i na Jawy?! jdu guglit obrázek.
Parádne napísané
Seikos, chcel by som len vedieť kolko ti tá prilba naozaj váži. Myslím normálne doma odvážené na kuchynskej váhe
S tým interkomom dohromady.
Chcem už meniť prilbu a velmi tažko sa mi lúči s integrálkou Marushin, čo má dokopy aj s kecafonom 1250g. Dožíva a každý turista má otváračku
Dobrý článek
Na tuhle helmu nedam dopustit a jedine za co ji hodlem vymenit je prave E1. Rad bych se dovedel vice o te mozne modifikaci ktera je tu popsana, protoze prave o tom vsude tvrdi ze to nejde, ze je ten mechanizmus v pantech uplne jiny.
C3 ma jedinou vadu, pri urcitem uhlu bocniho vetru mi pres zavrene hledi neprijemne fouka na prave oko a nejsem jediny komu to dela.
Mám C3 Pro a nedám na ňu dopustiť.