Napříč zeleným královstvím

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

s4r (52) napsal 20.03.2007 v 15:15

AA: kdyby jsi všechno tohle věděl, tak už bys tam pak ani nemusel jezdit...

smazany4984 (1) napsal 19.03.2007 v 22:26

Myslím si že ten článek je v pohodě a je tady pár lidí co je za něj rádo.nesouhlasím s anonymem typu AA že je něco špatně.Kromě volnosti na motorce, ji zcela jistě obdivujeme i pro její technickou dokonalost atd.. stejně jak je tomu i u letadel.Nevím co by tam mělo být ještě napsáno,že někde lítal serpentýny jak pošuk?Je to o cestování na moto a všem co jde vidět včetně těch muzeí.

Ashitaka (1) napsal 19.03.2007 v 18:42

musím říct jedno...proto chci cestovat na motorce...přesně kvůli tomuto...je to parádně napsané...nevím, ale vždycky když sedím na stroji, tak jsem volný...nic mě neomezuje...a chlapy o tom to je prostě o tom pocitu že existujete jen vy

s4r (52) napsal 19.03.2007 v 15:42

Musela to být paráda, ale mrzí mě, že uvedené fotky jsou povětšinou docela nevypovídající, vyjma fotek muzea... Docela bych uvítal fotky typické anglické krajiny s hradem v pozadí, a rád bych si prohlédl, alespoň na fotce, ten val přes Anglii... Snad příště...

TaiChiSta (2) napsal 19.03.2007 v 10:42

Taky sem jezdil vlevo a stále na to vzpomínám. Krásně se mi to četlo a připoměl sem si nádherné chvíle. Dík Jindros