Zakarpatská Ukrajina 2009

langber (0) napsal 26.07.2012 v 23:08

pěkný

Soboťan (4) napsal 22.09.2009 v 08:19

Tak jsem koukal na ty vaše fotky, jsou fakt super . S těma našima strojema a obutím to po těch deštích prostě nešlo. Takže závidím . Asi si pořídím něco lehčího.

Lubosh (0) napsal 20.09.2009 v 20:30

Hola - pěkný článek (já jsem z těch motorkářů, co jsme se potkali v Usť Čorné)
Ad policajti a korupce: dole na hlavní u Solotvina mě zastavili policajti a dali fouknout do balonku, tyčinku přede mnou rozbalili "novou". Byl jsem absolutně čistej, žádný alkohol, ale tyčinka zezelenala jak umělej trávník. Ale já jsem si byl jist, že jsem nic nepil, tak začalo dohadování. Když jsem nechtěl nic zaplatit, začali říkat, že budeme muset do nemocnice na odběr, sepsat protokol a jít k soudu. Na odběr v nemocnici bych asi nešel, ale tvářil jsem se jako že jo, a dost asertivně jsem do nich šel "když chcete k soudu, sepíšeme protokol, zavolám na konzulát a jedem k soudu!". V tu ránu bylo vidět, že k tomu soudu se jim nechce. Zkoušeli do mě ještě hučet, dokonce ještě někomu volali, kdo mi to všechno přetlumočil ještě jednou v češtině a když jsem si trval na svém, že tedy když chtějí protokol, tak tedy protokol, vzdali to. Ještě na mě zkoušeli, že mám špinavou motorku, a na to že prý je na Ukrajině zákon, ale když jsem se začal chechtat a poslal je někam, začali se smát už i oni a že tedy je vše v pořádku a můžu jet. Kolega o pár kilometrů dál ale za to samé zaplatil 40 euro:(
Ponaučení? Mají zfalšovaný "balónky", nic neplatit a případně i trvat na jimi navrhovaném protokolu i soudu. Tam samozřejmě nechtějí. Dokonce to lze uplatnit, i když v sobě něco máte, protože trubička zezelaná tak jako tak:)
Ale bacha na ty stopky: i když jsou většinou dost schovaný někde za stromem, dost často je policajti hlídaj. I na GAI stanicích, i před železničním přejezdem. Tam vždy zastavit a nohu na zem. Pokud je tedy nechcete sponzorovat. Na hranicích to samý. Někdy zdržujou a chtěj něco na kafe, ale bez úplatku to jde vždycky taky. Tak je nerozmazlujte, ať ti další nemusí taky platit:)
Pár fotek z cesty mám na //lubosh64.rajce.idnes.cz/

funcorpse (0) napsal 06.09.2009 v 19:02

Jo jo byl jsem tam s kámošema od 7.8. do 14.8. 2009 a musím říct že nejhorší zážitek byly místní policajti a celnice při odjezdu směrem na slovensko - čekali jsme tam 5 hodi a to i s úplatkama. Policajti nás skásli taky slušně 100$+60€ - ale potkali jsme je vyloženě na hlaví do Užgorodu. Jinak je tam dost velkej bordel - odpadky všude. Radši příště pojedu Rumunsko - to už jsem jel na kole a připadá mi to tam lepší.

prezi (0) napsal 22.08.2009 v 15:38

..."zakarpanda" je krásná!!! ...z letošního výjezdu Ukrajina - Rumunsko mám spoustu hezkých zážitků a vzpomínek a určitě tam jedu zase!

...co se mi nelíbilo byl PET flaškový a igelitový bordel ...a speciální kapitola jsou hovada policajtský (slušněji to neřeknu) vymáhající výpalné pod různýma záminkama - s tím by si tam měli udělat zavčasu pořádek, jinak spoustu lidí znechutí a ti se tam už nevrátí

Soboťan (4) napsal 19.08.2009 v 08:10

Přesně pro ten důvod jsem vyměnil CBFko za Transalpa.

duracell35 (0) napsal 17.08.2009 v 21:40

hezký článek díky a právě pro takové zážitky si pořídím něco do terénu

devastator (-4) napsal 17.08.2009 v 21:39

ne vpoho ...je treba bej připravenej...

Soboťan (4) napsal 17.08.2009 v 09:22

Musím přiznat, že jsme to s tím obutím hodně podcenili.

devastator (-4) napsal 16.08.2009 v 15:32

je třeba zvolit odolnější motorky protože vám zustalo skrito dost nádherných míst kde jste se nedostali...

devastator (-4) napsal 16.08.2009 v 15:30

klasika ale kukál jsem že docela špatné vobutí...na uk cesty uk kalibru...

iik (0) napsal 15.08.2009 v 21:28

Moc hezký článek a určitě i hezká pohodově - dobrodružná cesta. Takže děkuju a gratuluju.

Razhel (1) napsal 15.08.2009 v 15:24

Chtěl bych poprosit autora článku, zda-li by byl tak hodný, ochotný a napsal motorkářské oblečení (zajímají mě značka a typ kalhot a bundy) do soukromé zprávy.

Děkuji.

JOpaa (0) napsal 14.08.2009 v 09:42

to LuděkCBF: ale neboj, taky je, mrkni na fotky:)

Mašer. (23) napsal 14.08.2009 v 09:31

Pěkný!Kdybych měl enduro a ne cruisera, určitě bych se tam taky vydal.Tak třeba někdy v budoucnu.Co se týká map, dají se sehnat ruský vojenský mapy a to je to jediný použitelný od hranic Slovenska na východ.

LuděkCBF (14) napsal 14.08.2009 v 07:58

Pěkný cestopis! Škoda, že to není téma pro silniční cestovní motorky, jako mám já. Jinak bych tam určitě jel! Těším se na další článek z cest!

Bobýk (0) napsal 14.08.2009 v 07:30

Krásná cesta, Plánujeme něco podobného na příští rok. Letos jsme to jen lehce projeli, viz Divočáci. Jinak je Ukrajina na motorku perfektní.