Alpy na skůtru, aneb první motodovolená 2013
Text: bouskat | Zveřejněno: 17.4.2015 | Zobrazeno: 34 080x
Kapitoly článku
DEN 5: MARTIGNY- INTERKIRCHEN 175KM
Ráno jsme se připojili na WI-FI a s hrůzou jsme pozorovali, co se k nám žene. Plán měl bát takový, že přejedeme do Francie a přes Chamonix pojedeme do Ženevy. Od toho jsme ustoupili a vydali se na útěk před počasím. Už při balení začínalo poprchávat, takže jsme navlekli nepromoky z Lídlu a vydali se na ústup. Já si ho hned roztrhl, takže jsem měl vevnitř kaluž. Byl to nevzdálenější bod dovolené, takže odtud jsme se jen vraceli k domovu.Kousek před cílem, kde nemělo zítra pršet jsme našli další z "free" kempů a tam jsme ve chvilce, kdy nepršelo postavili stan.
DEN 6-7 0km
Ráno chcalo a chcalo. Proto jsme jen žrali a žrali. Odpoledne se nám vybily telefony ,tak jsme šli k zásuvkám do společenské místnosti, tam jsme hráli karty, člověče nezlob se a jiné společenské hry. Po dvou dnech deště nám začal protékat stan, takže jsme se vybavili kapesníky a pravidelně vysoušeli podlahu. Když jsem si otevíral jídlo, tak mi vypadl nůž z ruky a aby toho nebylo málo, tak mi propíchl karimatku. Naštěstí jsem měl lepení, takže jsem nespalspolečného--bylo to blato!! Proto mu dvakrát nebrzdil!! V ten moment se mi do hlavy dostala myšlenka, že bych už potřeboval něco, co má větší obsah. Začal jsem přemýšlet co, a jedině mě napadala GP 800... Byl jsem neúspěšně přesvědčován o tom, abych si pořídil motorku a ne jiného skůtra.
Konečně vysvitlo sluníčko, hned jsme začali sušit stan a vše co bylo vytopeno. Po dojezení posledních zásob jsme se opět vypařili z kempu bez placení.(upozorňuji že snaha o zaplacení byla), vydali směr Lichnštejnsko a Garmisch. Lichnštejnsko byla povinnost projet, už jenom proto... Cesta z Feldkirch do Gariše byla další z těch nádherných
DEN 9: INTERKIRCHEN- TŘEBOŇ 820KM
Konečně vysvitlo sluníčko, hned jsme začali sušit stan a vše co bylo vytopeno. Po dojezení posledních zásob jsme se opět vypařili z kempu bez placení.(upozorňuji že snaha o zaplacení byla), vydali směr Lichnštejnsko a Garmisch. Lichnštejnsko byla povinnost projet, už jenom proto... Cesta z Feldkirch do Gariše byla další z těch nádherných
alpských cest, rychlé dlouhé zatáčky a žádný provoz. V Garmiší jsme měli v plánu najít spaní, přenocovat a druhý
den dojed domů.
Nicméně bylo asi 20:00, domů to bylo "jen" 420 KM a proto jsme usoudili, že to nemá cenu a vydali jsme se směr Třeboň. Po 300Km jsem musel zastavit a vzít si Ibalgin, protože jsem už necítil záda, zadek a kříž. Po
Nicméně bylo asi 20:00, domů to bylo "jen" 420 KM a proto jsme usoudili, že to nemá cenu a vydali jsme se směr Třeboň. Po 300Km jsem musel zastavit a vzít si Ibalgin, protože jsem už necítil záda, zadek a kříž. Po
chvíli rozdýchávání jsem asi v 2:30 přijeli do kempu v Třeboni, kde jsme rozdělali stan vedle obytňáku starých.
DEN 10: TŘEBON- BRNO (TÁBOR) 220 (70)KM
Ráno jsme se rozloučili a já jsem se vydal pomalu k domovu.
Dovolená byla splněna, oba jsme byli spokojeni a plni zážitků z Alp.
DEN 10: TŘEBON- BRNO (TÁBOR) 220 (70)KM
Ráno jsme se rozloučili a já jsem se vydal pomalu k domovu.
Dovolená byla splněna, oba jsme byli spokojeni a plni zážitků z Alp.
DOHRA:
Vrátili jsme se v neděli a myšlenka o novém stroji byla silná, proto mě už úspěšně Dominik přesvědčil o tom ,že mám něco koupit. Domluvil mi stroj a ve středu jsem si jel
koupit Yamaha T-max 500 2001.
Na té jezdím do dnes! :-)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz