Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Scandinavie je moc pěkný kraj světa příští rok se tam chystáme s kamaradem Finsko,Švédsko,Norsko a Dánskem domů jen si asi budete ťukat na čelo až přijedem s fotkama kde bude Honda CBR 954 a Kawasaki zx9r
"Dalším faktorem je odstup od motorkářů" - nieje to ziaden respekt, ale uplne normalna vec v Skandinavii. Kiez by to tak bolo aj u nas. Inak moto pekna, ale ja moc KTM nemusim no.
Ahoj,trasa pekna ale o SMT bolo pisane docela malo
SMT-cko sme si s priatelom kupili vo februari, odvtedy sme pojazdili Slovinsko a Rakusko (cca.1300km) a cez Dolomity a Francuzsko sme boli na Korzike (cca.3200km).
V pohode sme sa zbalili do 2origo bocnych kufrov, 46l topcase a na vrch sme dali kvoli plutvam este igelit.
Co sa tyka posedu - sedlo je z nasho pohladu neskutocne super a pohodlne! Ale to bude asi tym, ze mame zadky vytrenovane z XT-cka
Naskakovat cez vsetky kufre chce cvik a je to tak trochu gymnastika...
Priatel meria 2m a ja 1,75m, je pravda, ze nohy mame trochu skrcene ale nijako vyrazne sa to na dlhsej ceste neprejavuje.
Inak, som prekvapena nad tou spotrebou. Vediem si evidenciu a dlhodoby primer je 6,2l/100km a to si myslim,ze sa nijako neobmedzujeme. Minimum bolo 5,4!
Ako minus by som uviedla nastavenie motora,ako bolo spomenute-pri pridani plynu cuka a nechutia mu nizke otacky a jazda v meste.
I napriek tomuto, je pre nas SMT splnenim sna
No origo sedlo je docela dost tvrdé, takže z něj po delší jízdě celkem bolí pr... Jinak posaz je na této motorce super, nohy ani ruce nejsou moc ostře zalomené a celkově je jízdní pozice uvolněná (měřím 190cm). Co je horší tak je origo nízké plexi při přesunech po dálnici. Při rychlostech nad 150Km je odpor větru už dost nepříjemný. Jinak co se týče motoru tak jediné co mě vadí tak je že při jízdě v jednom na nižší rychlosti je při pomalé jízdě celkem ucukaný. Prostě reaguje strašně rychle na jakékoli potočení plynovou rukojetí. Ve dvou díky větší zátěži tento problém zmizí. Je to škoda, při tom třeba advenčr tento problém nemá a táhne krásně plynule už od volnoběhu.
Pěkný článek jakož už i ten minulý, ale fotky mohly být vážně lepčejší. Naopak video u mě za
SM-Téčko je geniální tah Rakušáků, v podstatě z totálně sportovního náčiní na řádění okolo komína udělali tuto nádherně funkční touring variantu. Při zachování sportovního základu. Moto, které sbližuje protiklady sportu a pohodlí. Take easy Nadchlo mě natolik, že jsem ho pořídil v současné akci s cestovními doplňky. Zatím jsme byli s přítelkyní jen v Alpách, 9 dní-2600 km. Dva malé boční 13 l kufříky (viz. předchozí test) a velký 48 l topcase s ohledem na spaní v penzionech v pohodě stačily. Ergonomie posezu u obou bez výtek, jediné výhrady měly jak mé, tak přítelkyniny zadní partie. A to mám gelové sedlo, celkem by mě zajímalo, jak by to bylo s origo sitzem. Spotřeba 7,3 l/100 km, oleje cca 2 dcl/1000 km. V určitých situacích lze motor dostat na vrchol jeho sil, ale po Benelli TNT (se kterým jsem navíc samozřejmě nejezdil v takové zatěži) těžko kritizovat. Motor navíc na brzdě udávaných 115 vraníků většinou převyšuje, často na motoru 126 PS. Jak už bylo napsáno, nejochotněji se točivý 2V, holt jde znát max. možné/rozumné odhlehčení všech dílů, 58 kg toho je důkazem. Mno, více někdy v zimě v mém cestopise...
Shrnuto a podtrženo, spolu s novou (ale nepěkně drahou) Multistradou nejuniverzálnější moto.
Jako óda na KTM dobrý. Já vůbec nepochybuju, že je to supr motorka, ale z hlediska cestování jsem se toho moc nedozvěděl. Co třeba stříkance od kol na boty? Jak je pohodlné sedlo? Co posaz? Nejsou moc skrčené nohy v kolenou? Bolí tě tělo když na tom dáš 800km za den? Co spolujezdec? Jak se jí sedí? Jak se jí přes ty kufry nalejzá? Možná i kolik měříš by mě zajímalo.
Mě vlastně nezajímá co to má na cestování dobrýho, ale co tomu chybí. Z toho si člověk udělá podle mě lepší obrázek.
Za fotky se omlouvám, některé jsou focené za jízdy a bohužel nám v polovině cesty vypověděl službu objektiv na zrcadlovce, takže většina fotek je z kompaktu, který byl jen jako nouzovka.
Scandinavie je moc pěkný kraj světa příští rok se tam chystáme s kamaradem Finsko,Švédsko,Norsko a Dánskem domů jen si asi budete ťukat na čelo až přijedem s fotkama kde bude Honda CBR 954 a Kawasaki zx9r
Mates super,akorát za ty rozmazané fotky bych ti dal za uši
.Jinak fotky "netradičně"otočené jsou pěkné.Díky za pěkný počtení.
"Dalším faktorem je odstup od motorkářů" - nieje to ziaden respekt, ale uplne normalna vec v Skandinavii. Kiez by to tak bolo aj u nas. Inak moto pekna, ale ja moc KTM nemusim no.
Ahoj,trasa pekna ale o SMT bolo pisane docela malo
SMT-cko sme si s priatelom kupili vo februari, odvtedy sme pojazdili Slovinsko a Rakusko (cca.1300km) a cez Dolomity a Francuzsko sme boli na Korzike (cca.3200km).
V pohode sme sa zbalili do 2origo bocnych kufrov, 46l topcase a na vrch sme dali kvoli plutvam este igelit.
Co sa tyka posedu - sedlo je z nasho pohladu neskutocne super a pohodlne! Ale to bude asi tym, ze mame zadky vytrenovane z XT-cka
Naskakovat cez vsetky kufre chce cvik a je to tak trochu gymnastika...
Priatel meria 2m a ja 1,75m, je pravda, ze nohy mame trochu skrcene ale nijako vyrazne sa to na dlhsej ceste neprejavuje.
Inak, som prekvapena nad tou spotrebou. Vediem si evidenciu a dlhodoby primer je 6,2l/100km a to si myslim,ze sa nijako neobmedzujeme. Minimum bolo 5,4!
Ako minus by som uviedla nastavenie motora,ako bolo spomenute-pri pridani plynu cuka a nechutia mu nizke otacky a jazda v meste.
I napriek tomuto, je pre nas SMT splnenim sna
P.S. Co tak urobit SMT-zraz?
No origo sedlo je docela dost tvrdé, takže z něj po delší jízdě celkem bolí pr... Jinak posaz je na této motorce super, nohy ani ruce nejsou moc ostře zalomené a celkově je jízdní pozice uvolněná (měřím 190cm). Co je horší tak je origo nízké plexi při přesunech po dálnici. Při rychlostech nad 150Km je odpor větru už dost nepříjemný. Jinak co se týče motoru tak jediné co mě vadí tak je že při jízdě v jednom na nižší rychlosti je při pomalé jízdě celkem ucukaný. Prostě reaguje strašně rychle na jakékoli potočení plynovou rukojetí. Ve dvou díky větší zátěži tento problém zmizí. Je to škoda, při tom třeba advenčr tento problém nemá a táhne krásně plynule už od volnoběhu.
Pěkný článek jakož už i ten minulý, ale fotky mohly být vážně lepčejší. Naopak video u mě za
Nadchlo mě natolik, že jsem ho pořídil v současné akci s cestovními doplňky. Zatím jsme byli s přítelkyní jen v Alpách, 9 dní-2600 km. Dva malé boční 13 l kufříky (viz. předchozí test) a velký 48 l topcase s ohledem na spaní v penzionech v pohodě stačily. Ergonomie posezu u obou bez výtek, jediné výhrady měly jak mé, tak přítelkyniny zadní partie. A to mám gelové sedlo, celkem by mě zajímalo, jak by to bylo s origo sitzem. Spotřeba 7,3 l/100 km, oleje cca 2 dcl/1000 km. V určitých situacích lze motor dostat na vrchol jeho sil, ale po Benelli TNT (se kterým jsem navíc samozřejmě nejezdil v takové zatěži) těžko kritizovat. Motor navíc na brzdě udávaných 115 vraníků většinou převyšuje, často na motoru 126 PS. Jak už bylo napsáno, nejochotněji se točivý 2V, holt jde znát max. možné/rozumné odhlehčení všech dílů, 58 kg toho je důkazem. Mno, více někdy v zimě v mém cestopise...
SM-Téčko je geniální tah Rakušáků, v podstatě z totálně sportovního náčiní na řádění okolo komína udělali tuto nádherně funkční touring variantu. Při zachování sportovního základu. Moto, které sbližuje protiklady sportu a pohodlí. Take easy
Shrnuto a podtrženo, spolu s novou (ale nepěkně drahou) Multistradou nejuniverzálnější moto.
Kampak se poděl můj příspěvek???..
Jestli je to cenzura, tak to jděte do p...e...
Jako óda na KTM dobrý.
Já vůbec nepochybuju, že je to supr motorka, ale z hlediska cestování jsem se toho moc nedozvěděl. Co třeba stříkance od kol na boty? Jak je pohodlné sedlo? Co posaz? Nejsou moc skrčené nohy v kolenou? Bolí tě tělo když na tom dáš 800km za den? Co spolujezdec? Jak se jí sedí? Jak se jí přes ty kufry nalejzá? Možná i kolik měříš by mě zajímalo.
Mě vlastně nezajímá co to má na cestování dobrýho, ale co tomu chybí. Z toho si člověk udělá podle mě lepší obrázek.
Za fotky se omlouvám, některé jsou focené za jízdy a bohužel nám v polovině cesty vypověděl službu objektiv na zrcadlovce, takže většina fotek je z kompaktu, který byl jen jako nouzovka.
ahojte ja by som sa chcel spytat ako sa islo na KTM taku cestu ladvinke, dobre sa sedi? Inac pekny trip
zatím jsem nečet, trip asi super, ale ty fotky jsi vážně mohl srovnat.. nedá se na to koukat
Sakra co to bylo v té restauraci za 1500Kč?
Jinak hezky napsáno
Pěknej článek, ale děsný fotky
Příště to chce alespoň narovnat horizont
Moc hezký výlet Matěji!