Tour de Europe...

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Finč (89) napsal 12.11.2020 v 07:19

Tak jsem se přes druhej díl proklikal až sem... a dobrý Pyreneje jsme projeli loni a pokud nebudu línej, do Vánoc dopíšu cestopis
Sakra, kde rostou takovýhle baby?

Nadydy (1) napsal 02.10.2020 v 20:40

Nadherné čtení a smekám před tvou odvahou vyrazit sama.Seš opravdu velký borec a inspirací pro ostatní.

Kovoslav (-2) napsal 25.12.2019 v 13:56

Nádhera,přesně tak si představuju cestování po Evropě,ale ve dvou.Jižní Francii znám,jezdím tam pracovně,po Španělsku zatím jen toužím.Bydlím asi 30km od tebe a věřím,že se v létě na nějaké motoakci
potkáme a hodíme řeč,páč takovou babu,co dala takový trip musím vidět live.Výlet na Man by se mi taky líbil(už jsem o tom už přemýšlel,ale nemám s kým,asi mám za kamoše přizdisráče,co nejezdí dálky),ale jezdím na HD,asi bych ti nestačil a zdržoval tě.Moto GP vůbec neprožívám,ale závody na ostrově Man jsou výborný ,ty uznávám a respektuju.

Holduš (0) napsal 15.12.2019 v 09:35

Co k tomu napsat, zkrátka jsi BOREC. Přeji mnoho dalších kilometrů kolama dolů a hlavně zase něco napiš. Super čtení

Le_BigMac (3) napsal 14.12.2019 v 13:02

Ahoj, moc pěkná reportáž, je to krásnej kus země. Teda máš fakt kuráž. Upřímně netuším, jestli bych si troufnul sám na takovou cestu vypravit, zážitky jsou ale evidentně intenzivní.
Jinak nevím jestli bych následně hodil do škarpy toho Triumfa nebo toho kamaráda, co ti ho servisuje.

dzarmil (8) napsal 05.12.2019 v 18:42

Ahoj...,zdravím a moc děkuji.
Tak tenhleten cestopis byl pro mně určitě ,,balzámem na duši" .
Neřeším nějak moc nějakou gramatiku...,je to napsaný pěkně a hlavně je to o velkém fandoství do ,,jedné stopy".
Navštívila jsi určitě hodně zajímavá místa na našem ,,starém kontinentě"...,určitě to poslouží jako inspirace pro návštěvu některých popsaných míst.
Technické problémy...,ty se asi nikomu,kdo jezdí nevyhnou...,píši z vlastní zkušenost .
Ostrov Man a legendární Tourist Trophy...,určitě hodně velká nabídka spojená s úžasným zážitkem .

Potok01 (4) napsal 24.11.2019 v 12:50

Šikovná děvčica. Smekám.

walaszek (44) napsal 23.11.2019 v 19:35+1

Projelas pěkný kus cesty, pořídilas pěkné fotky a sepsala o tom hodně čtivý a zajímavý cestopis. Za mně určitě Je to hodně pestré a to se mi líbí, každý si v tom najde to svoje, pokud bude chtít vyrazit do těchto míst. A palec nahoru za odvahu vyjet sama

Zedsdead (293) napsal 22.11.2019 v 23:29

Wow!
Ty musis byt blazen!
S porouchanou motorkou vyjet tak daleko. Mas kliku, ze to tak dobre dopadlo..
Tuhletu poruchu jsem uz videl na autech a byl to zaoxidovanej kontakt na akumulatoru. Ale muze to byt treba i jinde. Moje SV 1000 mi poprve nechtelo nastartovat v den, kdy jsem ho predvadel kupujicimu. To proto, ze jsem ho v tydnu 2x poradne myl a zalil jsem spinaci skrinku. Holt blby kontakt. Kup neco novejsiho a mas klid

K cestopisu: pekny, zajimava mista. Taky jsem nektera videl. A stejnym stylem: hledani noclehu az na miste, plan jenom ramcovy. Road trip..

Hodne stesti na cestach a v hledani partnera!
Odvaznemu stesti preje!

PS: napis jak staryho chlapa hledas! Mozna ti nekoho dohodime

Dan66 (74) napsal 21.11.2019 v 23:12

Krásné dobrodružství. Dík

myrryn (28) napsal 21.11.2019 v 11:52

Jirži77 (10) napsal 20.11.2019 v 17:59

Super

Miluna1 (24) napsal 20.11.2019 v 14:38

Skvělý
Na blondýnu A-1

jets (522) napsal 20.11.2019 v 12:56+4

no, kdyby tohle napsal chlap, tak je to normální průměrný cestopis, který by diskutovali jen notoriční chváliči...
Neříkám tím, že cestopis je špatný. Oproti úrovni, kam se tahle sekce dostala je to celkem čitelný text, fotky jsou hezké a je vidět, že nad nimi autorka přemýšlela... Velké škody pravděpodobně tento cestopis způsobil na monitorech hodně čtenářů a přepodkládám, že v obchodech budou vyprodané papírové ubrousky k čištění monitorů a klávesnic
Celkem jsem uvažoval, že bych napsal parodii na připouštěcí slohovou práci, To by mohla být sranda, fakt by mě zajímaly ty ódy co přišly/přijdou
Tak, doufám, že vytvoříte rekord v mínusech na jeden příspěvek

Košo (45) napsal 20.11.2019 v 10:00

Hezky naplánované, projeté a napsané.
Dost dobrá holka.
Pája

Pupinskyj (29) napsal 20.11.2019 v 09:45+3

Toš pěkné, jen chybí fotka v tom průhledným tričku....

PEPA55 (11) napsal 20.11.2019 v 09:35

Hezky jsi to napsala ještě lépe prožila,navštívila krásné místa takže gratulace ke skvělému výkonu,přeji hodně dalších motodovolených ať moto jede bez problémů

herbik (5) napsal 19.11.2019 v 22:51

jéžiš, chlapi, hlavně se nerozbrečte
jinak cestopis dobrej

fluke (4) napsal 19.11.2019 v 19:34

Dobrodruhů na motorkách znám docela dost ale holku teda fakt žádnou. Patří ti můj obdiv a hluboce smekám.
Cestopis jinak za 1 a dávám palec nahoru.
Říká se že nejkrásnější pohled na svět je z koňského sedla no ale pod sedlem motorky je těch koní celé stádo a to je pak teprve ten správný pohled.
Kdo nezná nepochopí.

poldaj (2) napsal 19.11.2019 v 17:55

Krásná dovolená super pojatá cesta.Tiše závidím.....Jo a seznamka super.....Ale nedám to jsi moc velký divoch....

Kony33 (0) napsal 19.11.2019 v 13:39

Paráda , krásná cesta a hlavně jsi to moc hezky napsala.

spike-cz (137) napsal 19.11.2019 v 11:21

Gratuluju k cestě a taky k celému tomuhle cestopisu. Že to vlastně bude seznamovací inzerát na trip za TT, to mě teda netrklo, ale klobouk dolů Smekám opravdu hluboce a přeju na cestách štěstíčko na srdečný lidi a vždy kolama dolů!

Wurst (11) napsal 19.11.2019 v 10:36

Po dlouhé době jsem si s chutí přečetl celý cestopis. Pravda, hodně tomu přispělo to, že si tu cestu jela sama ženská a tak mě zajímalo, jak si to celé zvládla. No a nelituji. Opravdu čtivé, perfektně si to celé popsala. Projela si krásná místa a máš tak úžasné zážitky. Ta motorka by mě tedy srala, ale ve finále tě domů šťastně dopravila a zpětně už to musíš vnímat jen jako jeden velký super zážitek a dobrodružství. Tak že za mě...PARÁDA, opravdu moc pěkné, dík...

synapka (11) napsal 19.11.2019 v 08:04

Pánové, děkuji moc za Vaše krásná slova. Pochvala, ta potěší každou ženu

Opl (59) napsal 19.11.2019 v 07:27

Připojuji se ke chvále těch přede mnou.Fotky i cestopis skvělé.
No a jsem zvědavý,kdo vyhraje konkurs .

Doubek65 (-2) napsal 18.11.2019 v 23:35

Hlavně že máš žážitky. Smekám, sama (někdy je to lepší) pěkně napsané, krásné fotky.

hlousici (0) napsal 18.11.2019 v 21:21

Díkes za počtení. Jako bych se tam vrátil. Silnice krásné. Večer ti na pivko parťák chybí. Obzvlášť když neumíš žblechtnout. Ale ta svoboda když jedeš sám, má taky něco do sebe.
Nějaká ta lapálie k tomu hold patří. Obzvláště na Anglickém stroji. To je pak na zážitky zaděláno.
Kolama dolů.

Tommp3 (1) napsal 18.11.2019 v 19:47

Naprosto super, jen mě mrzí, žes mě nevzala do party. Jel bych z fleku neb čas se najde, ale není hybná síla.No a navíc je Vyškov na dohled. Tož příště!

VPS16 (3) napsal 18.11.2019 v 16:48

moc pěkně napsáno, super

Rajce2 (26) napsal 18.11.2019 v 16:20

Ještě jsem nečetl, ale pěkně mě štveš - do Andorry jsem letos přijel 9.9. (akorát jsem jel směrem od Madridu) a marně jsem předem sháněl po celých Motorkářích někoho, s kým bych se tam mohl potkat/pokecat/projet...a teď koukám, že tam samozřejmě minimálně jedna osoba byla ve stejný dny
No nic, dávám do záložek a ve volný chvilce přečtu