gbox_leden



VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
maraton (180) napsal 01.08.2020 v 11:41+1

Moto Guzzi V85TT se mi moc líbí.
Nicméně cestopis potvrdil, že se stejně náročnou cestou se popere i těžkotonážní XVS!
Nic víc k nekonečným debatám, zda je v terénu lepší KTM, BMW, Afrika, Tenérka či Moto Guzzi není zapotřebí dodávat.

petr1000001 (207) napsal 19.07.2020 v 22:49

Rumunsko je prostě krásný,cesty mimo asfalt i na asfaltu úžasný a všechno to kolem,i fotky jsou mi jaksi povědomé...
Jen ta černá lokomotiva XVS je výsměch všem adventůůůrerůůům,včetně mé maličkosti

spike-cz (137) napsal 19.07.2020 v 20:41

Tak nejít na zkušebku s výmluvou o přehřátí? lol
Zajímalo by mne, kolik ta guzina dlabe oleje počas celého testu. Mně totiž nevezme guzzi ani deci. Ale dávám 10w60.

emánek27 (39) napsal 17.07.2020 v 22:36-1

no, tak přehřívání V85 byl důvod, proč jsem nešel na zkušební jízdu... a to jsem se těšil, že si to kúpím

Kulasec (56) napsal 16.07.2020 v 23:31+1

Pokud se týká oleje, tak mne to trochu překvapilo, ale zase to tak neobvyklé není. Moje první Guzzi (750 Breva) brala 0,1L na 1000 km. Záleželo, kde se jezdilo. Norge 1200 mi zase nežere vůbec - a se stejným stejným nájezdem a stářím (ale zase jezdí jenom dlouhý trasy) Zato vodou chlazený skútr si řekne o 0,15L na 1000 km - ale to jen cukání po městě.

Yura (239) napsal 16.07.2020 v 19:18+1

K přečtení článku mě nalákalo právě to V85TT. Ale můj zápal pro tento nádherný a svébytný stroj dostal docela za uši.
A to jeho chutí žrát olej to je tedy celkem rozčarování.... Motorka za 300 hadrů, rok stará, najeto 10t a olej požírá jako stabilák z konce 19. století.... To je vlastnost? Jestli jo, tak teda dost divná.
A ten blinkr odešel vinou vlhkosti, nebo byl nějak mechanicky poškozen a tím se tam dostala voda? Což to se stát může, beru. Ale ten olej, to je zvláštní.
A ještě mě udivilo, že nestíhala chladit, no já si netroufnu soudit, neznám to, ale vždyť s tím museli počítat že mimo asfalt bude ten motor zapleskanej bahnem, tudíž by to měl zvládnout na chvíli. Motorka má nějakou signalizaci přehřátí?
Jinak článek fajn, dobře se to četlo

dave-lister (45) napsal 16.07.2020 v 17:49-4+1

Motorka pěkná, ale za tu cenu bych rozhodně nechtěl vzduchem chlazený motor. Je to sice tradiční Moto Guzzi koncepce, ale za takovou cenu je vzduchové chlazení ostuda.

kittiwake (3) napsal 16.07.2020 v 17:46+1

Ten zabavenej ridicak mel nejaky duvod nebo si policajt chtel jen privydelat? To je teda sila...

Hustey-Dneprson (3) napsal 16.07.2020 v 10:21

Silnice 66a od severu k jihu je parádní kousek offroadu, den po dešti je to pro nétrenovaného docela záhul. Zajímavé je, že Google mapy tuto trasu označují jako státní silnici (červenou linkou), zatímco Mapy.cz vědí, že je to "polňačka". Naštěstí můj F800GS umí daleko víc než pilot, tak mě tam nenechal . Při příjezdu ze severu je třeba dát pozor na konec asfaltu, ten je opravdu nečekaný a za zatáčkou. Kdyby nám někdo v protisměru neukázal, že máme zpomalit, asi bychom se tam váleli do teď.

Zedsdead (293) napsal 16.07.2020 v 09:55

0,2 L/1000 km ztraty oleje to neni zrovna malo. Zrovna u cestovni motorky. Ja davam 0,08 L/1000 km nebo jinak jsem doplnoval 0,6L po 7000 km. (a mam taky 2 valec - jen boxer)
Jedno nechapu:
Pripada mi zvlastni doplnovat olej po 2 deci. Ta vana ma preci toleranci 0,5L. Tzn. doplnim na max. a pak az za 2,500 km v pripade Guzzi.

Slávek-TDM (129) napsal 16.07.2020 v 09:10

66a pres narodni park Cerne udoli je krasna trasa. Za sucha dobre sjizdna, ikdyz na chopperu bych ji asi nechtel absolvovat. My ji jeli po celonocni bource a stalo to za to. Celou trasu bud stala nebo tekla voda, pul metru hluboky vymlety koryta a nanosy bahna a jako bonus spadly stromy pres cestu. Ale bylo to super, priste to pojedeme z druhy strany.



TOPlist