Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já tam byl dva týdny nazpět na dva dny (v pracovní dny) a celkem vše ok vyjma oblasti v IT od Stelvia na Merano, kde to bylo přískokem vpřed a kupa aut. Jinak sedlo Giovo je pěkný z IT strany, směrem na sever trochu tankodrom. Stelvio plný, ale pěknej Babylon. Dobrý je se v oblasti ještě stavit na Kaunertaler Gletscherstraße. Výjezd se platí, je to kolem dvacky, už nevím. Zatáčky tady mají očíslovaný, s motorkářema se tady počítá, a je to dost dlouhý až do výšky 2700 m.n.m.
A ještě info k 7/24 - sedlo Silvretta je pro průjezd zavřeno z důvodu sesuvů, ale k jezeru Vermunt se od Galtüru dojet dá. Bohužel za poplatek. To jsem dlabal, bo nejlepší serpentýny začínají až za jezerem.
A kolik je pokuta za hlučnou mašinu? A o kolik jste překročili hluk? Já nechápu, jestli to řeší jen papírově nebo se to měří a jak. To musí jako člověk oblast projet na menší točky a pomalu?
Díky za pěkný článek a moc hezké fotky.
Kluci moc pěkný, taková pohodička.
Já tam byl dva týdny nazpět na dva dny (v pracovní dny) a celkem vše ok vyjma oblasti v IT od Stelvia na Merano, kde to bylo přískokem vpřed a kupa aut. Jinak sedlo Giovo je pěkný z IT strany, směrem na sever trochu tankodrom. Stelvio plný, ale pěknej Babylon. Dobrý je se v oblasti ještě stavit na Kaunertaler Gletscherstraße. Výjezd se platí, je to kolem dvacky, už nevím. Zatáčky tady mají očíslovaný, s motorkářema se tady počítá, a je to dost dlouhý až do výšky 2700 m.n.m.
A ještě info k 7/24 - sedlo Silvretta je pro průjezd zavřeno z důvodu sesuvů, ale k jezeru Vermunt se od Galtüru dojet dá. Bohužel za poplatek. To jsem dlabal, bo nejlepší serpentýny začínají až za jezerem.
A kolik je pokuta za hlučnou mašinu? A o kolik jste překročili hluk? Já nechápu, jestli to řeší jen papírově nebo se to měří a jak. To musí jako člověk oblast projet na menší točky a pomalu?
1 reakce