Polsko 2021

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Valkyria1520 (9) napsal 18.09.2021 v 11:22

Pekný výlet.
Keď ideš k Baltu máš istotu, že nepremok určite vyvetráš. Bol som tam niekoľkokrát, ale bez dažďa to nešlo. Pred tromi rokmi som absolvoval skoro tú istú trasu.

st11 (23) napsal 17.09.2021 v 10:10

Taxikář samozřejmě kecal, protože Bydhošť je super Obecně mám pocit, že Poláci tráví víc času venku pospolu a že centra jejich měst a to i těch menších, žijí společenským životem, náměstí obsypaná zahrádkami i odpoledne a večer. U nás v centru pusto a mrtvo...

ynzha (54) napsal 16.09.2021 v 16:38

škoda fotek, víc zmenšit už nešly?

Jeňula (20) napsal 16.09.2021 v 15:52

Hezky a výstižně napsané. I mně loňské cestování Polskem na Jawě velmi příjemně překvapilo. Díky tipům polského kamaráda motorkáře, jsem navštívil i méně "profláknutá" místa, přesto pozoruhodná. Vlčí doupě a Malbork jsem samozřejmě nevynechal. Silnice od mizerných až po dokonalé, ceny úměrné atraktivitě lokalit. Jedině snad v silničním značení kempů a pamětihodností mají Poláci ještě velké rezervy. Taky je dobré být ve střehu před piráty silnic, zvláště na kruháčích a křižovatkách se někdy dějí věci, které jsem u nás ještě nezažil! Taky s respektem při předjíždění motorkáře si Poláci hlavu nelámou, takže jim leckdy nevadí ani auto v protisměru a prostě se tam vecpou. Ale projet si Polsko určitě stojí za to, má co nabídnout a je "za rohem".