reline_unor



H-D Night Train Adventure IV

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Sečus (10) napsal 07.07.2021 v 09:35

Opožděný, i tak velký dík. V srpnu chci za památkami WW II kolem Baltu vyrazit, děkuji Ti za množství užitečných informací na jednom místě! J.

dusan42 (2) napsal 06.02.2019 v 15:30

Nádhera

libolibor (0) napsal 06.11.2018 v 20:07

Já jsem spokojený a líbí se mi to. Sám bych lepší nevytvořil.👍

spike-cz (144) napsal 24.10.2018 v 23:39

Krásný návod na pocestování po našich severních sousedech. Zatím tedy když jsem tam jel, tak dopravní situace jedna velká zácpa... Tak třeba někdy.
Díky

Sema (32) napsal 24.10.2018 v 17:34

Pěkné Některá místa jsem letos navšívil taky

JiB (29) napsal 24.10.2018 v 17:11

Fajne, mám odtamtud obdobné zážitky, tedy až na tu plochou dráhu
Jen pro úplnost - Bismarck nebyl křižník, ale bitevní loď, což je trochu jiná třída. A na jeho potopení se RAF přímo nepodílela, pouze jej objevila jejich Catalina z Coastal Command.
//www.motokochani.estranky.cz/clanky/dovolena-2015/

zzpol (283) napsal 24.10.2018 v 05:21

Dobrý ráno Ondro,
mohl bych odpovědět, že píšu hlavně pro sebe, abych se již nemusel probírat 2.-3.000 fotek, které si z každé cesty přivezu, pro cestopis nejprve proberu podle toho jak se která nepovedla. Pravda je ale taková, že si článek napíšu nejdříve fotkami vybranými tak aby cestopis sami psali. Pak se snažím vepsat pár vět, aby se to propojilo. Je to ale dřina. Někdy to vyjde že je obrázků více, jindy naopak. Cestopisy čtu podobně, nejprve začnu s obrázky a když jsou pro mě inspirací, tak si k nim i něco přečtu. Dojdu tak kolikrát k tomu, že si cestopis přečtu celý, někdy i od konce Tentokrát jsem snad poprvé použil kapitoly. Vznikly cestopisy sport, válka a moře. Na každý tak vyšla obvyklá stovka fotek. Přeji Ti mnoho pohodových kilometrů a z nich sepsaných zážitků pro nás, kteří začínáme cítit, že toho už mnoho nedáme S pozdravem Míra

OndraF (48) napsal 23.10.2018 v 23:17

Cesťák fajny, zajímavá místa... ale proboha proč 300 fotek, ze kterých je 250 o ničem? Ou... Škoda.

zzpol (283) napsal 23.10.2018 v 22:58

Zdravím Targusi,
bude to jak píšeš. O vojenské historii jsem se rozepsal z více zdrojů jen okrajově.
Při přípravě cesty jsem vypozoroval, jak zdánlivě nesouvisející události ve Východním Prusku, brzy po WW1 začali do sebe podezřele zapadat a to mě tam velmi lákalo. Na místě pak utvrdilo, že od těch dob se mnoho nezměnilo. Řada dnešních Poláků tam v životě nebyla, protože to bylo dlouho německé území a těch co tam žijí na samotách jsem mnoho nepotkal. Žurek v malém bochníku s pokličkou jak píšeš podávali na Helu, v polní kuchyni před baterii Schleswig-Holstein. Fotku tam odsud bohužel nemám, dal jsem si ho ale ve Vlčím doupěti a to hned 2x po dojezdu odkud je fotka. Chuťově mi přišel jako řidčí hrachovka s bramborem a klobásou.

Targus (466) napsal 23.10.2018 v 20:31

zzpol

Dovolím si zatrapošit s opravou.
Paulus předal u Stalingradu do zajetí cca 92 000 německých vojáků, nikoli dvojnásobek, jak píšeš. Byl tam i můj prastrýc, vrátil se dom ze zajetí až v r. 1955 a šel pěšky z Rotterdamu, kde přistála loď, která ho přivezla. Neměl vůbec nic, jen válečné doklady. Celou cestu se živil žebrotou. Takový cesťák bych teda zažít nechtěl...

A dotázek k selskému žurku - nalili ti to do vydlabaného bochníčku domácího chleba? Já si to dal jednou v noci někde u Toruně. Vodu jsem vychlemtal, seříznutý vršek chleba, který sloužil jako poklička, jsem spásl na místě, a chlebovou "misku" jsem po malých kousíčkách žvýkal za volantem celý zbytek noci. Neskutečná lahoda.

Jinak cesťák vůbec není špatný.

zzpol (283) napsal 23.10.2018 v 16:22

Díky za komentáře a zasílám info. ke káře, která pochází z Anglie, zakoupená byla přímo z adresy https://www.motolug.com/index.php?route=common/home
z inzerovátu v anglických bikerských novinách, které jsem si přivezl z TT na Manu v roce 2012. Nákup spočíval pouze v zadání specifikace do on-line formuláře a následným uhrazením požadované částky. Pozor, v základu chybí rezervní kolo. Kompletní jsem dokoupil u Pneu Peterka. Složenou káru přiveze DHL v balíku velikosti pračky otvírané z vrchu. Součástí je formulář s VIN kodem, na základě kterého vydá Dopravní inspektorát techničák a SPZ. Složná se vejde do kufru každého osobáku, případně se sklopenou ½ zadního opěradla.

TMour (1) napsal 23.10.2018 v 08:13

Pěkný cestopis, fajn se to čte ...jen malinký dotaz: Co je to za přívěs na motorku?

Pivko (88) napsal 23.10.2018 v 00:23

Docela dobrý týpek. Fajn čtení ,byl jsem v těchto místech velmi dávno a tak jsi mne nahlodal myšlenkou taky to vidět ( ne tak podrobně jako ty ) v sedle motorky. Pamatuji sposty komárů u jezer o kterých jsem se nedočet. Vydržet 30 min. v baltu to je maso. Těším se na další tvou cestu 019 tak nezapomeň na nás a hoď to sem.

zzpol (283) napsal 22.10.2018 v 17:26

Pánové, čas letí jako střelená svině, jezděte a hlavně pište pro ostatní… několik let jsem utvářel scénář cesty, nic světoborného nevzniklo, ale jsem docela rád, že je to již minulost jestli cokoli z napsaného bude inspirací, budu upřímně rád… S pozdravem Míra

PanKlobasnik (2) napsal 22.10.2018 v 09:11

Hezky napsano. A taky urcite pekne prozito. Jen jsem se divil, ze zezacatku tam mas super vypadajici holky, a ke kenci takovy fosilie . Jinak super trip, a taky jsem se dozvedel hodne novych veci. Tak hodne stastnych kilometru pri dalsim cestovani .

Ondros (159) napsal 22.10.2018 v 03:58

Trošku voayerství, trošku závodění, historie a hlavně cestování s úsměvem na tváři krásně napsáno a jistě ještě lépe prožito, diky



TOPlist