Benelux 2012

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Zarbo (-1) napsal 11.05.2013 v 22:21-1

Móóc pěkná cesta!!! Jistě by byla spousta jiných variant na projetí, zejména Arden a podél belgicko-francouzských hranic k moři, ale i tak díky za moc pěkný cestopis.

To seikos: Nevím podle čeho soudíš o motorkářské mizernosti Beneluxu, ale bydlím a jezdím tady už třetím rokem a pohodovější motorkářské prostředí jsem nezažil. A myslím tím i vztah všech ostatních k motorkářům. A čerpání u benzínek? Ani jsem ještě nenarazil na žádnou, kde by se naplatilo přímo u stojanu kartou, takže spíš věc zvyku a hlavně vychovanosti, ne-li přímo přirozené etiky. Alespoň si tady nemusím sundávat helmu před tankováním jako u nás v ČR, kde ti někteří pumpaři neodblokují stojan, abys neodjel bez placení. Holt jiný kraj,jiný mrav. Předjíždění, tedy spíše projíždění kolonami zde naprosto normálně funguje mezi dvěma jízdními pruhy nejvíce vlevo - a pokud si náhodou někdo všimne až na poslední chvíli, spíš se ještě omlouvá. Takže zde fakt jezdím na pohodu a v pohodě.

Pivko (85) napsal 11.05.2013 v 16:36

JulDiK (0) napsal 10.05.2013 v 12:24

seikos (975) napsal 10.05.2013 v 09:52-1

No, vzali jste to trochu hopem. Být pod Atomiem a nejít se podívat dovnitř je škoda. Hned vedle je navíc Mini Evropa, taky docela pěkné. Jinak jsou ovšem tyhle země motorkářsky mizerné. A chtít v srdci Evropy (Bruselu) po mě úhradu předem, abych neujel od pumpy, to se mi nestalo ani na Balkáně Katastrofa.
Jinak v Belgii a tuším že i v Holandsku je oficiálně povoleno pro motorky a skůtry projíždět kolonami po pravém odstavném pruhu