gbox_leden



Mongolsko - spodem tam a horem zpátky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
strto (-1) napsal 05.04.2019 v 15:42

Díky za krásný cestopis, rád si přečtu co mě čeká! Vyjíždím 27.4.2019 a chci ještě dál do Ruska. Jak vidím, je potřeba počítat se zimou, zvláště na jaře. Ještě jednou díky za pěkné čtení!

MARTlN (54) napsal 15.08.2013 v 22:11

Smekam helmu. vyborny cestopis!

ernesto (0) napsal 12.03.2013 v 00:05

Sánka dole ako sa u nás hovorí, naozaj super trip!!! My sme robili Mongolsko v 2009-om a to sme boli piati...

Dufino13 (0) napsal 07.12.2012 v 16:06

Ahoj vsem,
jeste jednou diky za prispevky.

Pokud mate zajem o promitani fotek s vypravenim o ceste, budu mit asi posledni prednasku o ceste dne 27.2.2013 v Praze v Ruskem stredisku vedy a kultury, Na zatorce 16, Praha 6.

Vice se pozdeji objevi na //www.moravia-contact.cz/

cernyvasa1974 (0) napsal 03.12.2012 v 21:32

Nádhera, nádhera, nádhera, jsi borec!!! Nemám slov, jsi borec!!! Čtu to pořád do kola a tají se mi dech. Díky za super článek!!

pernik92 (163) napsal 31.10.2012 v 16:46

perfektní, neuvěřitelné, nepopsatelné
nemám slov

Sun12 (0) napsal 09.10.2012 v 19:54

Smekám-ta cesta to musel být zážitek na který se dá vzpomínat celý život. BMW se držela-ono za to co zažila a jaký benzín musela konzumovat zaslouží i přes ten motor pochvalu.

mates750 (0) napsal 06.04.2012 v 21:19

Gratulujem ,obdivujem , zavidim .Ja by som radsej vrazil 20000kč do starej Afriky a mas istotu ze dojdes. Vsetko nove stoji za hovno a moze to byt aj BMW lebo vývojari dnes pracuju na tom aby suciastky odchadzali po 2 rokoch NIE SKOR!!! lebo je zaruka a nie aby ich zdokonalili a to mi nevyhovorý nikto.Dnes je trend byt nekorektný ked sa pýtas kde na to zobrat financie. Ja osobne nemam problem s nicim okrem penazi a myslim ze takých je nas viac. Tak nam porad a budeme viacerý stasnejsi. Cisla sportky pripadne niaky kontakt na vopred vyhrate statne zakazky a ver tomu ze nabuduce nepojdes sam. Este raz klobuk dole NADHERA ktoru ti nikto nevezme.

Dufino13 (0) napsal 04.04.2012 v 08:03

pred cestou jsem uvazoval o koupi TT velke nadrze, ale byli by to vyhozene prachy.
Mel jsem sebou 5L kanistr a s nim jsem mel range prez 400km bez vetsich problemu a to bohate stacilo vsude.Na fotkach najdes kde jsem ho vozil.
Jen v Afganistanu jsem musel jeste poridit 4L plastovou lahev, protoze tam byl prejezd skoro 500km bez jedine moznosti koupit benzin.
Spotreba na cele ceste byla 4,2l/100km

starej-Lupo (-2) napsal 03.04.2012 v 17:06

Ok, je to věc názoru. Jak si řešil dojezd s 16 litrovou nádrží při těch vzdálenostech? 8kilo je úsporný, ale i tak- stačí vzít rezervní kanystr?

Dufino13 (0) napsal 03.04.2012 v 16:13

jel bych znovu na 8mi stovce.
Jednak ji uz dost znam a vim na co si pripadne dat pozor, co vymenit a pod. a pak mam ted uplne novy motor r.v.2011. Muj nazor je, ze snad tento motor je lepsi nez ty prvni z r.2008. Ale nikde ofiko nic o tom nepisou. Jen vidim trochu zmenu v olejove vane v podobe vypustniho sroubu a snad i ta spojka je uz vyresena - pry jiny dodavatel. Hodne se to diskutuje na foru bmwgs.cz

Mala Tenerka ja asi dobra, ale me se moc nelibi. Proste 690 jednoval neni pro me.Je to vec nazoru. Urcite by to zvladla, nakonec jsem jich tam par potkal.

starej-Lupo (-2) napsal 01.04.2012 v 16:49

Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?

starej-Lupo (-2) napsal 01.04.2012 v 16:39

Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?

Dufino13 (0) napsal 26.03.2012 v 13:01

od Iranu zadne bankomaty, jen cash rozmeneny z USD, ktere jsem vezl sebou.
Pak ve velikych mestech typu Osh,Almata,Ulan, tam bankomaty byli a fungovali.
Mel jsem v tom peknej gulash, kdyz kazdy tyden zmenis stat, kde maji uplne jinou menu, nez v predeslem.

mlynec998 (-6) napsal 25.03.2012 v 19:12

neskutocny vylet .
mna by moc zaujimalo,jak si riesil menu kazdeho statu.kedze bankomaty tam asi niesu a zmenarne na hranici asi tiez nie.alebo si mal male dolare?

cazzo (0) napsal 23.03.2012 v 10:42

Survivor (0) napsal 22.03.2012 v 20:32

Máš můj velkej obdiv, hlavně tedy za tu odvahu jet sám!

jean192 (153) napsal 22.03.2012 v 09:04

ale na takúto cestu by to chcelo vydať knižku, popis na dve A4 je príliš stručný. Nepovedal by som, že v dnešnej plastovej dobe, vydrží nejaká motorka takú strašnú cestu.

tiposSV (0) napsal 21.03.2012 v 23:37

Jsi fakt borec, klobouk dolů

Maarty.sch (0) napsal 20.03.2012 v 23:02

respect! a taky inspirace, i když asi ne až tak... :)

karel195402 (0) napsal 20.03.2012 v 21:29

Máš můj velkej obdiv projet tak velkej kus světa sám klobouk dolu.

vencysta (78) napsal 20.03.2012 v 20:09

Bomba !!!

julapost (2) napsal 20.03.2012 v 12:07

Úžasný cestopis. Kdyby si měl ještě někde fotky, třebas na rajče.net, tak to prosím napiš.
Největší překážkou nejsou pro většinu cestovatelů peníze, ale čas. Dva měsíce prázdnin. Kde ty časy jsou.

Roteman (10) napsal 19.03.2012 v 22:35

Obdivuhodné extrémní dobrodružství, které se tu při čtení příjemně prožívá, ale ve skutečnosti bych si na to netrouf ani v tom nejbláznivějším snu. Respekt Dufino, škoda, že to není obsáhlejší. Stručné, jak kdybys jel do cukrárny na zmrzlinu. V tomto případě je skromnost naškodu. Přeju ti mnoho štěstí a najetých kilometrů.

riccie (20) napsal 19.03.2012 v 20:33

Teda máš odvahu a určitě to byla nádhera ,za mě respekt .
Nejezdím tenhle styl,ale příští rok to bude s kamarádem taky na tři měsíce za Velkou louží a vím,že to bude taky pěkná divočina

kawajawa (12) napsal 19.03.2012 v 18:22

klobouk dolů

Finč (89) napsal 19.03.2012 v 14:35

Smekám, jsi fakt frajer

madcat (12) napsal 19.03.2012 v 11:51

Nemám slov, super!

Dufino13 (0) napsal 19.03.2012 v 11:20

ahoj. Oboje bylo zverejneno, tak jak jsem to napsal. Zadny korektor:)
Clanek v casopise MotoRoute byl obsahove omnoho podrobnejsi.
Nechtel jsem tady zbytecne rozepisovat kazdy detail z cesty, jen informativne ke kazde zemi kousek.
Proste kratke strucne sdeleni expedice.

Drakis (67) napsal 19.03.2012 v 07:54

Opět moc pěkný,ale proti článku v MOTO ROUTE Ti to tady korektor pěkně ořezal a odbyl.Jinak doufám,že ti kolegové co Ti účast v poslední chvíli odřekli se teť pěkně svíjí závistí.

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující


TOPlist