Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Díky za krásný cestopis, rád si přečtu co mě čeká! Vyjíždím 27.4.2019 a chci ještě dál do Ruska. Jak vidím, je potřeba počítat se zimou, zvláště na jaře. Ještě jednou díky za pěkné čtení!
Pokud mate zajem o promitani fotek s vypravenim o ceste, budu mit asi posledni prednasku o ceste dne 27.2.2013 v Praze v Ruskem stredisku vedy a kultury, Na zatorce 16, Praha 6.
Vice se pozdeji objevi na //www.moravia-contact.cz/
Smekám-ta cesta to musel být zážitek na který se dá vzpomínat celý život. BMW se držela-ono za to co zažila a jaký benzín musela konzumovat zaslouží i přes ten motor pochvalu.
Gratulujem ,obdivujem , zavidim .Ja by som radsej vrazil 20000kč do starej Afriky a mas istotu ze dojdes. Vsetko nove stoji za hovno a moze to byt aj BMW lebo vývojari dnes pracuju na tom aby suciastky odchadzali po 2 rokoch NIE SKOR!!! lebo je zaruka a nie aby ich zdokonalili a to mi nevyhovorý nikto.Dnes je trend byt nekorektný ked sa pýtas kde na to zobrat financie. Ja osobne nemam problem s nicim okrem penazi a myslim ze takých je nas viac. Tak nam porad a budeme viacerý stasnejsi. Cisla sportky pripadne niaky kontakt na vopred vyhrate statne zakazky a ver tomu ze nabuduce nepojdes sam. Este raz klobuk dole NADHERA ktoru ti nikto nevezme.
pred cestou jsem uvazoval o koupi TT velke nadrze, ale byli by to vyhozene prachy.
Mel jsem sebou 5L kanistr a s nim jsem mel range prez 400km bez vetsich problemu a to bohate stacilo vsude.Na fotkach najdes kde jsem ho vozil.
Jen v Afganistanu jsem musel jeste poridit 4L plastovou lahev, protoze tam byl prejezd skoro 500km bez jedine moznosti koupit benzin.
Spotreba na cele ceste byla 4,2l/100km
jel bych znovu na 8mi stovce.
Jednak ji uz dost znam a vim na co si pripadne dat pozor, co vymenit a pod. a pak mam ted uplne novy motor r.v.2011. Muj nazor je, ze snad tento motor je lepsi nez ty prvni z r.2008. Ale nikde ofiko nic o tom nepisou. Jen vidim trochu zmenu v olejove vane v podobe vypustniho sroubu a snad i ta spojka je uz vyresena - pry jiny dodavatel. Hodne se to diskutuje na foru bmwgs.cz
Mala Tenerka ja asi dobra, ale me se moc nelibi. Proste 690 jednoval neni pro me.Je to vec nazoru. Urcite by to zvladla, nakonec jsem jich tam par potkal.
Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?
Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?
od Iranu zadne bankomaty, jen cash rozmeneny z USD, ktere jsem vezl sebou.
Pak ve velikych mestech typu Osh,Almata,Ulan, tam bankomaty byli a fungovali.
Mel jsem v tom peknej gulash, kdyz kazdy tyden zmenis stat, kde maji uplne jinou menu, nez v predeslem.
neskutocny vylet .
mna by moc zaujimalo,jak si riesil menu kazdeho statu.kedze bankomaty tam asi niesu a zmenarne na hranici asi tiez nie.alebo si mal male dolare?
ale na takúto cestu by to chcelo vydať knižku, popis na dve A4 je príliš stručný. Nepovedal by som, že v dnešnej plastovej dobe, vydrží nejaká motorka takú strašnú cestu.
Úžasný cestopis. Kdyby si měl ještě někde fotky, třebas na rajče.net, tak to prosím napiš.
Největší překážkou nejsou pro většinu cestovatelů peníze, ale čas. Dva měsíce prázdnin. Kde ty časy jsou.
Obdivuhodné extrémní dobrodružství, které se tu při čtení příjemně prožívá, ale ve skutečnosti bych si na to netrouf ani v tom nejbláznivějším snu. Respekt Dufino, škoda, že to není obsáhlejší. Stručné, jak kdybys jel do cukrárny na zmrzlinu. V tomto případě je skromnost naškodu. Přeju ti mnoho štěstí a najetých kilometrů.
Teda máš odvahu a určitě to byla nádhera ,za mě respekt .
Nejezdím tenhle styl,ale příští rok to bude s kamarádem taky na tři měsíce za Velkou louží a vím,že to bude taky pěkná divočina
ahoj. Oboje bylo zverejneno, tak jak jsem to napsal. Zadny korektor:)
Clanek v casopise MotoRoute byl obsahove omnoho podrobnejsi.
Nechtel jsem tady zbytecne rozepisovat kazdy detail z cesty, jen informativne ke kazde zemi kousek.
Proste kratke strucne sdeleni expedice.
Opět moc pěkný,ale proti článku v MOTO ROUTE Ti to tady korektor pěkně ořezal a odbyl.Jinak doufám,že ti kolegové co Ti účast v poslední chvíli odřekli se teť pěkně svíjí závistí.
Díky za krásný cestopis, rád si přečtu co mě čeká!
Vyjíždím 27.4.2019 a chci ještě dál do Ruska. Jak vidím, je potřeba počítat se zimou, zvláště na jaře. Ještě jednou díky za pěkné čtení!
Smekam helmu.
vyborny cestopis!
Sánka dole ako sa u nás hovorí, naozaj super trip!!! My sme robili Mongolsko v 2009-om a to sme boli piati...
Ahoj vsem,
jeste jednou diky za prispevky.
Pokud mate zajem o promitani fotek s vypravenim o ceste, budu mit asi posledni prednasku o ceste dne 27.2.2013 v Praze v Ruskem stredisku vedy a kultury, Na zatorce 16, Praha 6.
Vice se pozdeji objevi na //www.moravia-contact.cz/
Nádhera, nádhera, nádhera, jsi borec!!! Nemám slov, jsi borec!!!
Čtu to pořád do kola a tají se mi dech. Díky za super článek!!
perfektní, neuvěřitelné, nepopsatelné
nemám slov
Smekám-ta cesta to musel být zážitek na který se dá vzpomínat celý život. BMW se držela-ono za to co zažila a jaký benzín musela konzumovat zaslouží i přes ten motor pochvalu.
Gratulujem ,obdivujem , zavidim
.Ja by som radsej vrazil 20000kč do starej Afriky a mas istotu ze dojdes. Vsetko nove stoji za hovno a moze to byt aj BMW lebo vývojari dnes pracuju na tom aby suciastky odchadzali po 2 rokoch NIE SKOR!!! lebo je zaruka a nie aby ich zdokonalili a to mi nevyhovorý nikto.Dnes je trend byt nekorektný ked sa pýtas kde na to zobrat financie. Ja osobne nemam problem s nicim okrem penazi a myslim ze takých je nas viac. Tak nam porad
a budeme viacerý stasnejsi. Cisla sportky
pripadne niaky kontakt na vopred vyhrate statne zakazky
a ver tomu ze nabuduce nepojdes sam. Este raz klobuk dole NADHERA ktoru ti nikto nevezme.
pred cestou jsem uvazoval o koupi TT velke nadrze, ale byli by to vyhozene prachy.
Mel jsem sebou 5L kanistr a s nim jsem mel range prez 400km bez vetsich problemu a to bohate stacilo vsude.Na fotkach najdes kde jsem ho vozil.
Jen v Afganistanu jsem musel jeste poridit 4L plastovou lahev, protoze tam byl prejezd skoro 500km bez jedine moznosti koupit benzin.
Spotreba na cele ceste byla 4,2l/100km
Ok, je to věc názoru. Jak si řešil dojezd s 16 litrovou nádrží při těch vzdálenostech? 8kilo je úsporný, ale i tak- stačí vzít rezervní kanystr?
jel bych znovu na 8mi stovce.
Jednak ji uz dost znam a vim na co si pripadne dat pozor, co vymenit a pod. a pak mam ted uplne novy motor r.v.2011. Muj nazor je, ze snad tento motor je lepsi nez ty prvni z r.2008. Ale nikde ofiko nic o tom nepisou. Jen vidim trochu zmenu v olejove vane v podobe vypustniho sroubu a snad i ta spojka je uz vyresena - pry jiny dodavatel. Hodne se to diskutuje na foru bmwgs.cz
Mala Tenerka ja asi dobra, ale me se moc nelibi. Proste 690 jednoval neni pro me.Je to vec nazoru. Urcite by to zvladla, nakonec jsem jich tam par potkal.
Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?
Moc pěkný, jsi pašák! Měl bych jednu otázku. Zvolil bys na stejnou cestu znovu GS8? Párkrát jsem se na ní svezl a moc pěkný poježdění. Ale z hlediska odolnosti a při tvrdým nasazení i spolehlivosti to bych řek neni úplně nejvhodnější expediční stroj. Jarda Šíma+Noid Bárta v Africe, ještě jeden týpek, kterýho si nepamatuju v Austrálii a ty. Vy všichni jste vezli GS8 zpátky na vozejku... Co třeba malá Tenerka? Váha a spotřeba na úrovni GS8, míň elektroniky, nádrž na 22 litrů, odolnost dobrá (jeden týpek tu psal, že v offu padá i 10x za odpoledne a stačí to sebrat a jede se dál) a když se dá přejet Himaláj na Royal Enfieldu, tak 48 koní Tenerky by to taky určitě zvládlo. A když bys jí za ušetřený prachy při pořízení (min 50 tisíc oproti GS8) ověsil ptákovinama od Touratechu nebo jiným příslušenstvím, tak máš expediční motku snů. Jak to vidíš ty?
od Iranu zadne bankomaty, jen cash rozmeneny z USD, ktere jsem vezl sebou.
Pak ve velikych mestech typu Osh,Almata,Ulan, tam bankomaty byli a fungovali.
Mel jsem v tom peknej gulash, kdyz kazdy tyden zmenis stat, kde maji uplne jinou menu, nez v predeslem.
neskutocny vylet
.
mna by moc zaujimalo,jak si riesil menu kazdeho statu.kedze bankomaty tam asi niesu a zmenarne na hranici asi tiez nie.alebo si mal male dolare?
Máš můj velkej obdiv, hlavně tedy za tu odvahu jet sám!
Jsi fakt borec, klobouk dolů
respect! a taky inspirace, i když asi ne až tak... :)
Máš můj velkej obdiv projet tak velkej kus světa sám klobouk dolu.
Bomba !!!
Úžasný cestopis. Kdyby si měl ještě někde fotky, třebas na rajče.net, tak to prosím napiš.
Největší překážkou nejsou pro většinu cestovatelů peníze, ale čas. Dva měsíce prázdnin. Kde ty časy jsou.
Teda máš odvahu
a určitě to byla nádhera
,za mě respekt
.
Nejezdím tenhle styl,ale příští rok to bude s kamarádem taky na tři měsíce za Velkou louží a vím,že to bude taky pěkná divočina
klobouk dolů
Smekám, jsi fakt frajer
Nemám slov, super!
ahoj. Oboje bylo zverejneno, tak jak jsem to napsal. Zadny korektor:)
Clanek v casopise MotoRoute byl obsahove omnoho podrobnejsi.
Nechtel jsem tady zbytecne rozepisovat kazdy detail z cesty, jen informativne ke kazde zemi kousek.
Proste kratke strucne sdeleni expedice.
Opět moc pěkný,ale proti článku v MOTO ROUTE Ti to tady korektor pěkně ořezal a odbyl.Jinak doufám,že ti kolegové co Ti účast v poslední chvíli odřekli se teť pěkně svíjí závistí.