Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Úúúúúžasný článok, som spotreboval cca niekoľko papierových vreckoviek pri jeho čítaní...to preto, lebo som si utieral sliny čo mi tiekli od závisti...)) ale takej správnej - motorkárskej závisti. To ja mám najazdených len zopár km okolo našich záhrad a humien..)) Určite však motivácia a tip na (snáĎ raz) výlet. Len prosím o link na zvyšné články, nenašiel som pokračovanie. Vopred ďakujem. Ľuboš
Parada... Letos jsem v Iranu byl s 5 kamosema a je to silena zeme . Kazdopadne dekuji za opraseni vzpominek treba na hranicich mezi Tur. a Iranem kde nas celnici kostili 17hod
parádní
přečetl jsem to dnes, všechny 3 díly jedním dechem...
vůbec si takovou dalekou cestu nedokážu představit, to je mimo moji představu (nebo aspoň zatím )
fakt paráda, klobouk dolů za odvahu
PS: k benzínu - v blízkém Tunisku je oficiální za 18 Kč a pašovaný z Lýbie nabízený na ulicích prý na jihu za 7 Kč a pak postupně směrem na sever dražší
K dotazům:
1. gumy jsme vezly jedny komplet náhradní. Na cestu přes Evropu a Irán jsme měly z Čech obutý Continental TKC 80 a jako předek - zadek náhradní jsme brali Metzeler Karoo do ostřejšího terénu, což nebyla ideální volba. Při asfaltových přejezdech ty Karoočka strašně hučej a hodně se sjíždí. Nicměně náhradní set byl potřeba. Najeli jsme skoro 14tis.km a ty Contíky jsme přezouvali na kaši někdy v 9500km. Nutno podotknout, že motorka vážila cca 350kg bez jezdce a přes Irán a Pakistán se jelo v teplotách hodně nad 40 st. Takže pro gumy na výdrž zátěž veliká. Gumy o tomhle rozměru by myslim byl od Iránu problém sehnat. Zákonem jsou zde povolený motorky do max.obsahu 200ccm a to samý platí v Pakistánu. Takže na těch 150ku vzadu nenajdete...
2. Videa máme spousty, ikdyž točit jsme začali až od indickýho Ladaku. Nicméně určitě nějakej filmeček vznikne. O veřejnym promítání jsme zatim neuvažovali, ale kdyby byl zájem, kdo ví...
3. Co se týče těch 2 pádů. První byl jak bylo zmíněno v rumunskejch horách. Podemletá asfaltová cesta, před kamarádem jel náklaďák se dřevem, kterej extrémně vířil prach a on díky téměř nulový viditelnosti přehlédl chybějící asfalt, který podemlela říčka. Jel v tu chvíli předemnou a bylo jen vidět jak mu zmizelo přední kolo a on letí přes řidítka do nějaký propasti a zbytek motorky za ním. Naštěstí se nepřetočila úplně a nepřitloukla ho z výšky k zemi. To by asi dopadlo výrazně hůř. Nicméně on jen potlučený a motorka měla ohlý vidle. Crash číslo 2 byl v Turecku, kde jak bylo zmíněno nedal taxikář při odbočování na pumpu kamarádovi přednost a ten to do něho přímo z boku zapíchl a přeletěl ho. Výsledek náštěstí jen naražená ruka, ale motorka tentokrát vidle obě zlomené, přední kolo i s kotouči osmička a popraskaný plasty. Hnutej rám a další věci se zjistily až v servisu...
Zatim všem díky za přečtení a pozitivní reakce... za Himalayas team - Mára
...pro mnohé z nás jen sen. Chtěl bych se zeptat zda je nutné si vést tolik náhradních pneu? V případě problému se nedají někde koupit v bízkosti po cestě? Využili jste je všechny?
To byste nevěřili, ale v Karakoramu Rakoncaj ještě v roce 1983 popisuje různá údolí a bezejmenné hory, kde nikdo ještě nikdy žádný člověk nešel. Taky píše že to je asi nejúžasnější pohoří na světě, že je tam tolik zvláštních hor, že se to nikdy neokouká. Dominanta je samozřejmě K2.
Velmi pěkně napsané a hodně obdivuhodný výlet. Uvažovali jste o nějaké sadě přednášek? Docela bych si tohle rád poslechl na živo. Škoda, jestli jste neměli nějaké kamery a netočili to, videa, či DVD by byla ještě lepší. Tak snad aspoň druhý díl ;)
Opravdu klobouk dolů a držím palec na další podobné výlety.
ten doprovod jsme vyfásly taky na obrácené cestě - je to z důvodu ochrany proti pašerákům opia z afanistánu ... a taky jsme měli docela dobrodr. zážitky s doprovodem ...
Super Také se těším na další díl a souhlasím, že bych si přečetl i více detailů. Jinak máte ode mě veliké uznání a obdiv, i když dnes je to hlavně o penězích...
na tož jak to byla dlouhá a zajímavá cesta celkem stručný popis a to mě mrzí, protože čtwní by to bylo bezesporu zajímavé ... škoda že neni víc fotek a detailněji popsané co se vlastně motorce stalo po tom pádu ... popřípadě fotka toho zrušeného GS ale jinak .. velká závist a uznání
Úúúúúžasný článok, som spotreboval cca niekoľko papierových vreckoviek pri jeho čítaní...to preto, lebo som si utieral sliny čo mi tiekli od závisti...
)) ale takej správnej - motorkárskej závisti. To ja mám najazdených len zopár km okolo našich záhrad a humien..
)) Určite však motivácia a tip na (snáĎ raz) výlet. Len prosím o link na zvyšné články, nenašiel som pokračovanie. Vopred ďakujem. Ľuboš
Parada... Letos jsem v Iranu byl s 5 kamosema a je to silena zeme
. Kazdopadne dekuji za opraseni vzpominek treba na hranicich mezi Tur. a Iranem kde nas celnici kostili 17hod
parádní
)
přečetl jsem to dnes, všechny 3 díly jedním dechem...
vůbec si takovou dalekou cestu nedokážu představit, to je mimo moji představu (nebo aspoň zatím
fakt paráda, klobouk dolů za odvahu
PS: k benzínu - v blízkém Tunisku je oficiální za 18 Kč a pašovaný z Lýbie nabízený na ulicích prý na jihu za 7 Kč a pak postupně směrem na sever dražší
Úžasné čtení,do takových končin to pro mně není,ale fandím takovým dobrodruhům jako jste vy.
Klobouk dolů.
K dotazům:
1. gumy jsme vezly jedny komplet náhradní. Na cestu přes Evropu a Irán jsme měly z Čech obutý Continental TKC 80 a jako předek - zadek náhradní jsme brali Metzeler Karoo do ostřejšího terénu, což nebyla ideální volba. Při asfaltových přejezdech ty Karoočka strašně hučej a hodně se sjíždí. Nicměně náhradní set byl potřeba. Najeli jsme skoro 14tis.km a ty Contíky jsme přezouvali na kaši někdy v 9500km. Nutno podotknout, že motorka vážila cca 350kg bez jezdce a přes Irán a Pakistán se jelo v teplotách hodně nad 40 st. Takže pro gumy na výdrž zátěž veliká. Gumy o tomhle rozměru by myslim byl od Iránu problém sehnat. Zákonem jsou zde povolený motorky do max.obsahu 200ccm a to samý platí v Pakistánu. Takže na těch 150ku vzadu nenajdete...
2. Videa máme spousty, ikdyž točit jsme začali až od indickýho Ladaku. Nicméně určitě nějakej filmeček vznikne. O veřejnym promítání jsme zatim neuvažovali, ale kdyby byl zájem, kdo ví...
3. Co se týče těch 2 pádů. První byl jak bylo zmíněno v rumunskejch horách. Podemletá asfaltová cesta, před kamarádem jel náklaďák se dřevem, kterej extrémně vířil prach a on díky téměř nulový viditelnosti přehlédl chybějící asfalt, který podemlela říčka. Jel v tu chvíli předemnou a bylo jen vidět jak mu zmizelo přední kolo a on letí přes řidítka do nějaký propasti a zbytek motorky za ním. Naštěstí se nepřetočila úplně a nepřitloukla ho z výšky k zemi. To by asi dopadlo výrazně hůř. Nicméně on jen potlučený a motorka měla ohlý vidle. Crash číslo 2 byl v Turecku, kde jak bylo zmíněno nedal taxikář při odbočování na pumpu kamarádovi přednost a ten to do něho přímo z boku zapíchl a přeletěl ho. Výsledek náštěstí jen naražená ruka, ale motorka tentokrát vidle obě zlomené, přední kolo i s kotouči osmička a popraskaný plasty. Hnutej rám a další věci se zjistily až v servisu...
Zatim všem díky za přečtení a pozitivní reakce... za Himalayas team - Mára
Pecka!
perfektni,
uz se tesim na dalsi dil
...pro mnohé z nás jen sen. Chtěl bych se zeptat zda je nutné si vést tolik náhradních pneu? V případě problému se nedají někde koupit v bízkosti po cestě? Využili jste je všechny?
To byste nevěřili, ale v Karakoramu Rakoncaj ještě v roce 1983 popisuje různá údolí a bezejmenné hory, kde nikdo ještě nikdy žádný člověk nešel. Taky píše že to je asi nejúžasnější pohoří na světě, že je tam tolik zvláštních hor, že se to nikdy neokouká. Dominanta je samozřejmě K2.
Četl jsem to jedním dechem je to úchvatné těším se na pokračování
Velmi pěkně napsané a hodně obdivuhodný výlet. Uvažovali jste o nějaké sadě přednášek? Docela bych si tohle rád poslechl na živo. Škoda, jestli jste neměli nějaké kamery a netočili to, videa, či DVD by byla ještě lepší. Tak snad aspoň druhý díl ;)
Opravdu klobouk dolů a držím palec na další podobné výlety.
Parádně napsané.
Čte se to jedna báseň, takys e těším na pokračování. A pevně doufám, že se do těchto končin taky jednou vydám!
Pěknej výlet
Jen tak dále
Paráda
Těším se na pokračování.
Pěkné pěkné!
Těším se na pokračování.
Ty dvě nehody byly teda s velkým štěstím bez zdravotních následků? To je fajn.
Benzín za 11 kč by se hodil
dobře se to čte, pěknej trip
Super výlet
opravdu bomba
kdyby to bylo 5x delší, stejně bych to dal na jeden nádech, možná to chtělo více podrobností, ale jinak skvělý trip pánové
dobře vy
Kéž bych měla možnost něco takového taky zažít
ten doprovod jsme vyfásly taky na obrácené cestě - je to z důvodu ochrany proti pašerákům opia z afanistánu ... a taky jsme měli docela dobrodr. zážitky s doprovodem ...
Super
Také se těším na další díl a souhlasím, že bych si přečetl i více detailů. Jinak máte ode mě veliké uznání a obdiv, i když dnes je to hlavně o penězích...
Výborný čtení
těším se na pokračování...respekt Vám a Vaší cestě
šťastnou cestu!
na tož jak to byla dlouhá a zajímavá cesta celkem stručný popis
a to mě mrzí, protože čtwní by to bylo bezesporu zajímavé
... škoda že neni víc fotek a detailněji popsané co se vlastně motorce stalo po tom pádu ... popřípadě fotka toho zrušeného GS
ale jinak .. velká závist a uznání
Těším se na další díl
Jen škoda, že jsi nepopsal trochu detailněji ten 4m pád - co motorka, co chlap a jestli pokračoval dál...
Chlapi, klobuk dole.
luxusní + zdravá závist, těším se na pokračování.
Velký obdiv,
přiznávám, že bych se asi bál, vydat se tak daleko...