Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Technika co mi takhle !opravuje! spínačku bych asi taky něčím flákl a modlil bych se abych to stihl dřív než mi ty dráty fakt cvaskne. Ale jinak prý Suzuki mají skoro všechny potřebu mírně zatlačit na klíček směrem od sebe. Já na svém (v podstatě taky DL-1000) jsem se taky dostal do situace kdy se tam něco vzepřelo a nebyl jsem schopný s tím hnout. Pak to vzal do ruky kámoš, zavergloval s tím trochu jinak a už to zase šlo. Možná vozit WDčko.
Rádi bychom jeli s vámi v červenci 2012. Jedna motorka BMW R 1200 GS dva lidi. Napiš prosím, co vše je nutno vzít sebou, na co nesmíme zapomenout. Bude to naše první cesta za hranice na mašině.
Pěkné čtení, hezké fotky. Ještě že Tvá manželka vládne francouzky, nedovedu si představit, jak by to vše dopadlo, kdyby tomu tak nebylo...
Držím palce do budoucna!
I když je malý Stromek velice dobré nádobíčko (letos v Alpách A-CH-I asi po BMW nejčastější) tak nemohu jinak, než doporučit BMW s kardanem i zvýšeným sedlem spolujezdce.
Přeji šťastnou ruku při výběru!!!
A vždy šťastný návrat!!!
Se zvědavostí jsem hltal tvůj článek, protože jste jeli téměř stejnou tarsu, kterou jsem měl původně pro letošek naplánovanou i já. Nakonec jsme se ale s partou kámošů dohodli na Albánii. I tak bych se ale do Monaca, Saint-Tropez a na obří most Millau, chtěl jednou podívat . Jinak s tou opravou, vím dobře o čem mluvíš a jak tě asi bylo . Zažil jsem letos něco podobného, když mě na mé Aprilii v Benátkách odešel regulátor dobíjení .
Moc pěkně napsané. Ta závada v diskuzi na foru vypadala nevinně, ale když vidím co je na tom za pakárnu to někde dát v tramtárii do richtiku... Hlavně že to dobře dopadlo a byla pěkná dovolená. Asi si tu asist.službu taky zaplatím
Ty asistenční služby mě tak zaujaly, že jsem si řekl, že by nebylo špatné o tom pokecat na nějakém vlákně,tak jsem ho tady založil: //www.motorkar...ft=119207&fid=13
Dost mě ,,vystrašilo" to fungování asistenčních služeb. Taky na ně spoléhám a naštěstí jsem je nepotřeboval. Kdyby mi ale technik přestříhnul dráty ke skříňce, jako tobě, tak je v ten okamžik po smrti. Nedávno byl v televizi test našich asistenčních služeb nastraženou závadou a dopadlo to strašně. Pomalu o funkci as.sl. strácím iluze.
Technika co mi takhle !opravuje! spínačku bych asi taky něčím flákl a modlil bych se abych to stihl dřív než mi ty dráty fakt cvaskne. Ale jinak prý Suzuki mají skoro všechny potřebu mírně zatlačit na klíček směrem od sebe. Já na svém (v podstatě taky DL-1000) jsem se taky dostal do situace kdy se tam něco vzepřelo a nebyl jsem schopný s tím hnout. Pak to vzal do ruky kámoš, zavergloval s tím trochu jinak a už to zase šlo. Možná vozit WDčko.
Tak to Vám to moc letos nevyšlo,vid??
Cestopis jasný
Vidím, žes měl v Miláně stejný zážitek jako já, takže při této pasáži jsem se od srdce zasmál
Rádi bychom jeli s vámi v červenci 2012. Jedna motorka BMW R 1200 GS dva lidi. Napiš prosím, co vše je nutno vzít sebou, na co nesmíme zapomenout. Bude to naše první cesta za hranice na mašině.
Pěkné čtení, hezké fotky. Ještě že Tvá manželka vládne francouzky, nedovedu si představit, jak by to vše dopadlo, kdyby tomu tak nebylo...
Držím palce do budoucna!
I když je malý Stromek velice dobré nádobíčko (letos v Alpách A-CH-I asi po BMW nejčastější) tak nemohu jinak, než doporučit BMW s kardanem i zvýšeným sedlem spolujezdce.
Přeji šťastnou ruku při výběru!!!
A vždy šťastný návrat!!!
ahojj pěkně napsany a pěkna dovolena,,,,
Seš dobrej(dobří),přes všechny ty ťažkosti slušnej výkon.Přeju Ti,aby Ti to příští rok vyšlo.
Se zvědavostí jsem hltal tvůj článek, protože jste jeli téměř stejnou tarsu, kterou jsem měl původně pro letošek naplánovanou i já. Nakonec jsme se ale s partou kámošů dohodli na Albánii. I tak bych se ale do Monaca, Saint-Tropez a na obří most Millau, chtěl jednou podívat
. Jinak s tou opravou, vím dobře o čem mluvíš a jak tě asi bylo
. Zažil jsem letos něco podobného, když mě na mé Aprilii v Benátkách odešel regulátor dobíjení
.
Moc pěkně napsané. Ta závada v diskuzi na foru vypadala nevinně, ale když vidím co je na tom za pakárnu to někde dát v tramtárii do richtiku... Hlavně že to dobře dopadlo a byla pěkná dovolená. Asi si tu asist.službu taky zaplatím
Ty asistenční služby mě tak zaujaly, že jsem si řekl, že by nebylo špatné o tom pokecat na nějakém vlákně,tak jsem ho tady založil: //www.motorkar...ft=119207&fid=13
modlili ste sa dobre,boh stál pri Vás, pekná dovolenka...
Dost mě ,,vystrašilo" to fungování asistenčních služeb. Taky na ně spoléhám a naštěstí jsem je nepotřeboval. Kdyby mi ale technik přestříhnul dráty ke skříňce, jako tobě, tak je v ten okamžik po smrti. Nedávno byl v televizi test našich asistenčních služeb nastraženou závadou a dopadlo to strašně. Pomalu o funkci as.sl. strácím iluze.
Jen bych chtěl upřesnit finanční náklady na jednu osobu v závěrečném shrnutí: 13.000,- Kč.
paráda
dávám za jedna