Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Karel cestovatel, si nejaký indisponovaný, na SF máš odo mňa SZ už asi 2 týždne starú.Mám čopra v popisku na skutrforu a plus som ti to určite hovoril.Čo máš novú babu že nestíhaš?
Pozeraj na rok registrácie tu a potom ročník čopra.Mám ho od r.2011 a bol v mojej garáži ešte pred X-Maxom, nalietaných 34tkm.
Ano, ano, přípravy na cestu byly veselejší, ale nakonec jsme to všechno úspěšně zvládli. Jinak, co to máš za pekelnej stroj? Snad si svojí bílou Yamahu XMaxe nepustil k vodě?
Teraz som si to vlákno prečítal ešte raz a celá a povavil som sa teda statočne.Najprv baterky do foťáku a potom peniaze a nakoniec happy emd
Sorry karel musel som, to nemá chybu
A vlastne je to obsiahlejšie ako samotný cestopis aj s fotkami
//www.skutrforum.cz/planovane-akce-srazy-f68/za-vuni-more-a-borovic-aneb-na-divoko-do-chorvatska-t14191-120.html
A jak to vlastne začalo a Karel cestovatel_spisovatel vytvoril na skutrforu vlákno na ktoré som sa nakoniec aj ja nalepil a ho k tomu dokopal si môžete prečítať tu:
//www.skutrforum.cz/planovane-akce-srazy-f68/za-vuni-more-a-borovic-aneb-na-divoko-do-chorvatska-t14191.html
Karel_play3 je nie len cestovatel ale aj spisovatel.Diky za komplimeny chlapci ale je to bohužial pravda.V decembri 20-teho mi pribudne šiety križ :D
Ale keď som na skutri a chodím na srazi tak sa citim aj na menej ako 50
Mardock napsal..
"Ale to pak můžeš říct o všem a nemá cenu tím pádem na netu nic řešit"
Upřímně, možná by to tak bylo nejlepší. Nic na internetu neřešit, jelikož z valný většiny se v internetových diskuzích řeší skutečně nepodstatný hlouposti (vyhrocený dohady, přeměřování pindíků, urážení všeho možnýho, opakování opakovanýho..) a ten drahocenný čas věnovat něčemu smysluplnějšímu..
už se tady řešilo kde co, dokonce i oblečení cestovatelů, a teď došel na řadu výkon... Proboha vždyť je to šumák a každý má to co mu vyhovuje ne? Moc se mi lbí motto kámoše, hádat se na netu je stejné jako vyhrát závod mentálně postižených, i když vyhraješ, pořád jsi debil
gusangbum: no tohle co si napsal už má hlavu a patu. Já jsem taky přemýšlel, že bych to prodal a šel do menšího objemu, protože už jsem se taky vylítal, ale máme doma trasalpa 600 a je fajn se na tom projet, ale dlouhodobě mě nebaví tu motorku ždímat a pořád to točit aby to trochu jelo. O tom je taky ten větší objem.Ale každej to má v hlavě nastavený jinak
mardock: mám se silnými stroji hodně zkušeností, měl jsem i "hroch", ale novější verzi 1150 který se výkonově od Tvého nějak výrazně neliší a ten výkon byl naprosto dostačující netřeba přidávat, ale zbytečně těžká a humpolácká motorka...vzhledem k tomu že často jezdím sám tak dnes dávám přednost objemům do 600 cc , litrová motorka s vysokým výkonem a váhou je pro jedince prakticky k ničemu, takže zatímco každý tu vykládá jak přešel z 500-600 jako takovou přípravnou fázi na litr, protože nakonec si prý vždycky koupíš litra tak já právě naopak, seznal jsme že litr a víc je k ničemu a naopak jsem přešel do slabších kubatur...a rozhodně nejsem pomalejší...prodal jsme mašinu s objemem 1340 kubíku a koupil 600, nelituji...výkonu stále dostatek
Že jsou jmenovaná cestovní endura těžká jako prase a tak se to musí dohánět výkonem aby to trochu jelo je spíše jejich mínus protože cestovní enduro by opravdu nemělo vážit čtvrt tuny...kde jsou časy skutečných lehkých endur...jejich piloty komentovat nebudu, obezita je celosvětový problém takže chápu že chlápek co má 135 kg a jeho boubelka skoro 90 + 100 kg kolikrát zbytečné bagáže potřebuje alespoň 1000 kubíků aby vůbec někoho předjel...
Navíc vím ze zkušenosti je to hodně spjato i s jezdeckým umem jako takovým, ten kdo moc neumí jezdit potřebuje litra aby si mohl při předjíždění vyskakovat když bez podřazení jen otočí heftem a motorka vystartuje..., zatímco na slabším objemu už se musíš víc snažit...v tomhle je silnější motorka bezpečnější, ale koho potřebuješ neustále předjíždět ? obec 50 mimo 90 a dálnice 130...víc nepotřebuješ...
Targus napsal..
"Když to tak zhodnotím, zážitky na cestě nic moc. Tedy co se týká mezilidských - mezimotorkářských vztahů. Ach jo.."
Neřekl bych, že by byly vztahy na dovolený u moře nějak špatný, to sis jen špatně vyložil. Vztahy byly dobrý a s přihlédnutím k tomu, že jsme se s chlapama viděli prvně v životě, tak byly velmi dobrý. Zajel bych si s nima k Jadranu klidně znovu a věřím, že tentokrát už by cesta proběhla bez jedinýho "mráčku"
Ale co naplat, každý člověk má o cestování nějakou svojí představu a ve více lidech v partě se většinou musí přikročit ke kompromisům. Takže jsem si to během roku v hlavě srovnal, ujasnil a nyní už vím, že pokud se budu chtít vydat někam za "odpočinkem", tak můžu jet klidně v partě dvaceti lidí a věřím, že se budeme dobře bavit..
Ovšem na delší zahraniční cesty (poznávací) se budu zřejmě vydávat sám nebo maximálně ve dvou lidech (druhý stroj nebo baťůžek za zády), abych cestou viděl všechno to, co mám v plánu poznat a nemusel jsem dělat žádný větší kompromisy..
200 koní opravdu nevyužiješ, ale motorky co si uváděl maji k této cifře hodně daleko nehledě na to, kolik cestovní endura váží a většinou i jejich piloti
ale gusanghum: tobě možná stačí fichtl, ale mě hrochových 80 koníčků neděsí tak jak tebe Já přece nikomu neberu, že ho baví jezdit na malé kubatůře. Mě to taky baví, ale ty moudra, že to nevyužiješ vypovídají o tom, že nemáš na silnějích morotorkách moc najeto. Nebo jo?
Když to tak zhodnotím, zážitky na cestě nic moc. Tedy co se týká mezilidských - mezimotorkářských vztahů.
Ach jo...
No nic, každý jsme nějaký, že ano. A je těžké si vybrat, když je člověk rád, že má vůbec nějaký kus. Lidi prostě nejsou...
Ale i tohle určitě do cesťáku patří. Není vždycky posvícení a slunečný den, občas je nevlídno a poprchává.
KAREL_PLAY3
Přesně shrnuto. Většina z nás snad jezdí proto, že z toho má kladné zážitky, ne proto, že si urgentně potřebují namasírovat ego a kopnout si do té "opačné" skupiny.
Jen tak na okraj - čím menší výkon, tím lepší cesťák.
To mi zas přibude mínusů...
To, že jsem nestihl vložit do cestopisu všechny slušnější fotografie, to nějak zkousnu, ale to, že bych někomu popletl věk, to abych začal chodit kanálama
Samozřejmě, že je ten náš Rudo zo Slovenska fešák lázeňský (víc jak 35 bych mu netipoval ) ale údaje o věku jsem čerpal na Skútrfóru a tam je určitá cifra...tak snad tam chlapi nepíšou nesmysly pro pobavení publika
Super cestopis, jen jedno mi nejde do hlavy a to ty čísla u jmen na začátku článku, původně jsem si myslel že je to věk, ale Forestera znám osobně a u něj je číslo 58 a jemu je jen lehce přes čtyřicet tak pak nevím.
Někdo vysoký výkon potřebuje, někdo nepotřebuje...podle mě je nejpodstatnější to, být se svým strojem co nejvíce spokojený a užívat si pěkný zážitky v jeho sedle. Tak bezproblémovou letošní sezónu i sezóny let budoucích, na cestách hromadu krásných zážitků a vždycky se domů vracejme živí a zdraví, bez ohledu na to, jestli "pilotujeme" 200-koňovou raketu nebo 2-koňovou Babettu
No a přitom stačí větší skútr na to si užít skvělé zážitky, i to je vítaná změna oproti cestovatelům na BMW GS 1200 , Stelvio, Tenere 1200 a podobně přemotorovaných strojích kde výkon skoro nevyužiješ.
Trvalo mi to než jsem se k tomuhle "vzpomínkopisu" dotlačil, ale když jste tak netrpělivě čekali, nemohl jsem vás přece zklamat
Jenom je škoda, že už nelze cestopisy po zveřejnění editovat, jelikož jsem našel několik dalších fotek (chlapi u moře a na Plitvicích, jezero v Rakousku, nehoda v Alpách..) a i v textu bych pár úprav s chutí udělal. Inu, co naplat, poučení pro příště, že úpravy lze provádět jen do schválení. Mějte se a smějte se
Máš se Pavle na co těšit, cesta k moři je v jedný stopě bezvadná, jen trefit příjemný počasí. Příště bych asi jenom zvolil čas mimo hlavní sezónu
Užívej si pohodu v sedle svojí modro-bílý (nebo bílo-modrý?) Forzy, ať už sám nebo s Tvojí drahou polovičkou...a na cestách ahoj
Karel cestovatel, si nejaký indisponovaný, na SF máš odo mňa SZ už asi 2 týždne starú.Mám čopra v popisku na skutrforu a plus som ti to určite hovoril.Čo máš novú babu že nestíhaš?
Pozeraj na rok registrácie tu a potom ročník čopra.Mám ho od r.2011 a bol v mojej garáži ešte pred X-Maxom, nalietaných 34tkm.
A tady ho máme, divocha od Bratislavy
Ano, ano, přípravy na cestu byly veselejší, ale nakonec jsme to všechno úspěšně zvládli. Jinak, co to máš za pekelnej stroj? Snad si svojí bílou Yamahu XMaxe nepustil k vodě?
Teraz som si to vlákno prečítal ešte raz a celá a povavil som sa teda statočne.Najprv baterky do foťáku a potom peniaze a nakoniec happy emd
Sorry karel musel som, to nemá chybu
A vlastne je to obsiahlejšie ako samotný cestopis aj s fotkami
//www.skutrforum.cz/planovane-akce-srazy-f68/za-vuni-more-a-borovic-aneb-na-divoko-do-chorvatska-t14191-120.html
A jak to vlastne začalo a Karel cestovatel_spisovatel vytvoril na skutrforu vlákno na ktoré som sa nakoniec aj ja nalepil a ho k tomu dokopal si môžete prečítať tu:
//www.skutrforum.cz/planovane-akce-srazy-f68/za-vuni-more-a-borovic-aneb-na-divoko-do-chorvatska-t14191.html
Karel_play3 je nie len cestovatel ale aj spisovatel.Diky za komplimeny chlapci ale je to bohužial pravda.V decembri 20-teho mi pribudne šiety križ :D
Ale keď som na skutri a chodím na srazi tak sa citim aj na menej ako 50
Mardock napsal..

"Ale to pak můžeš říct o všem a nemá cenu tím pádem na netu nic řešit"
Upřímně, možná by to tak bylo nejlepší. Nic na internetu neřešit, jelikož z valný většiny se v internetových diskuzích řeší skutečně nepodstatný hlouposti (vyhrocený dohady, přeměřování pindíků, urážení všeho možnýho, opakování opakovanýho..) a ten drahocenný čas věnovat něčemu smysluplnějšímu..
Hezký den
jets: ale to tak můžeš říct o všem a nemá cenu tím pádem na netu nic řešit. Takže vo co go...?
už se tady řešilo kde co, dokonce i oblečení cestovatelů, a teď došel na řadu výkon... Proboha vždyť je to šumák a každý má to co mu vyhovuje ne? Moc se mi lbí motto kámoše, hádat se na netu je stejné jako vyhrát závod mentálně postižených, i když vyhraješ, pořád jsi debil
gusangbum: no tohle co si napsal už má hlavu a patu. Já jsem taky přemýšlel, že bych to prodal a šel do menšího objemu, protože už jsem se taky vylítal, ale máme doma trasalpa 600 a je fajn se na tom projet, ale dlouhodobě mě nebaví tu motorku ždímat a pořád to točit aby to trochu jelo. O tom je taky ten větší objem.Ale každej to má v hlavě nastavený jinak
mardock: mám se silnými stroji hodně zkušeností, měl jsem i "hroch", ale novější verzi 1150 který se výkonově od Tvého nějak výrazně neliší a ten výkon byl naprosto dostačující netřeba přidávat, ale zbytečně těžká a humpolácká motorka...vzhledem k tomu že často jezdím sám tak dnes dávám přednost objemům do 600 cc , litrová motorka s vysokým výkonem a váhou je pro jedince prakticky k ničemu, takže zatímco každý tu vykládá jak přešel z 500-600 jako takovou přípravnou fázi na litr, protože nakonec si prý vždycky koupíš litra tak já právě naopak, seznal jsme že litr a víc je k ničemu a naopak jsem přešel do slabších kubatur...a rozhodně nejsem pomalejší...prodal jsme mašinu s objemem 1340 kubíku a koupil 600, nelituji...výkonu stále dostatek
Že jsou jmenovaná cestovní endura těžká jako prase a tak se to musí dohánět výkonem aby to trochu jelo je spíše jejich mínus protože cestovní enduro by opravdu nemělo vážit čtvrt tuny...kde jsou časy skutečných lehkých endur...jejich piloty komentovat nebudu, obezita je celosvětový problém takže chápu že chlápek co má 135 kg a jeho boubelka skoro 90 + 100 kg kolikrát zbytečné bagáže potřebuje alespoň 1000 kubíků aby vůbec někoho předjel...
Navíc vím ze zkušenosti je to hodně spjato i s jezdeckým umem jako takovým, ten kdo moc neumí jezdit potřebuje litra aby si mohl při předjíždění vyskakovat když bez podřazení jen otočí heftem a motorka vystartuje..., zatímco na slabším objemu už se musíš víc snažit...v tomhle je silnější motorka bezpečnější, ale koho potřebuješ neustále předjíždět ? obec 50 mimo 90 a dálnice 130...víc nepotřebuješ...
Targus napsal..

"Když to tak zhodnotím, zážitky na cestě nic moc. Tedy co se týká mezilidských - mezimotorkářských vztahů. Ach jo.."
Neřekl bych, že by byly vztahy na dovolený u moře nějak špatný, to sis jen špatně vyložil. Vztahy byly dobrý a s přihlédnutím k tomu, že jsme se s chlapama viděli prvně v životě, tak byly velmi dobrý. Zajel bych si s nima k Jadranu klidně znovu a věřím, že tentokrát už by cesta proběhla bez jedinýho "mráčku"
Ale co naplat, každý člověk má o cestování nějakou svojí představu a ve více lidech v partě se většinou musí přikročit ke kompromisům. Takže jsem si to během roku v hlavě srovnal, ujasnil a nyní už vím, že pokud se budu chtít vydat někam za "odpočinkem", tak můžu jet klidně v partě dvaceti lidí a věřím, že se budeme dobře bavit..
Ovšem na delší zahraniční cesty (poznávací) se budu zřejmě vydávat sám nebo maximálně ve dvou lidech (druhý stroj nebo baťůžek za zády), abych cestou viděl všechno to, co mám v plánu poznat a nemusel jsem dělat žádný větší kompromisy..
200 koní opravdu nevyužiješ, ale motorky co si uváděl maji k této cifře hodně daleko nehledě na to, kolik cestovní endura váží a většinou i jejich piloti
ale gusanghum: tobě možná stačí fichtl, ale mě hrochových 80 koníčků neděsí tak jak tebe
Já přece nikomu neberu, že ho baví jezdit na malé kubatůře. Mě to taky baví, ale ty moudra, že to nevyužiješ vypovídají o tom, že nemáš na silnějích morotorkách moc najeto. Nebo jo?
KAREL_PLAY3: měl jsem právě tu 200 konovou raketu a proto si můžu dovolit tvrdit že to nevyužiješ...v dnešním provozu už ne
mardock: nevyužiješ
a pokud ti chybí výkon na tvém hrochovi pak je problém spíše mezi řidítky a sedačkou...
Když to tak zhodnotím, zážitky na cestě nic moc. Tedy co se týká mezilidských - mezimotorkářských vztahů.
Ach jo...
No nic, každý jsme nějaký, že ano. A je těžké si vybrat, když je člověk rád, že má vůbec nějaký kus. Lidi prostě nejsou...
Ale i tohle určitě do cesťáku patří. Není vždycky posvícení a slunečný den, občas je nevlídno a poprchává.
KAREL_PLAY3
Přesně shrnuto. Většina z nás snad jezdí proto, že z toho má kladné zážitky, ne proto, že si urgentně potřebují namasírovat ego a kopnout si do té "opačné" skupiny.
Jen tak na okraj - čím menší výkon, tím lepší cesťák.
To mi zas přibude mínusů...
BurnesOldman, neděs mě

) ale údaje o věku jsem čerpal na Skútrfóru a tam je určitá cifra...tak snad tam chlapi nepíšou nesmysly pro pobavení publika 
To, že jsem nestihl vložit do cestopisu všechny slušnější fotografie, to nějak zkousnu, ale to, že bych někomu popletl věk, to abych začal chodit kanálama
Samozřejmě, že je ten náš Rudo zo Slovenska fešák lázeňský (víc jak 35 bych mu netipoval
Chlapi, chlapi, hlavně žádný násilí
Někdo vysoký výkon potřebuje, někdo nepotřebuje...podle mě je nejpodstatnější to, být se svým strojem co nejvíce spokojený a užívat si pěkný zážitky v jeho sedle. Tak bezproblémovou letošní sezónu i sezóny let budoucích, na cestách hromadu krásných zážitků a vždycky se domů vracejme živí a zdraví, bez ohledu na to, jestli "pilotujeme" 200-koňovou raketu nebo 2-koňovou Babettu
gusangbum: ale využiješ a ještě ti chybí
No a přitom stačí větší skútr na to si užít skvělé zážitky, i to je vítaná změna oproti cestovatelům na BMW GS 1200 , Stelvio, Tenere 1200 a podobně přemotorovaných strojích kde výkon skoro nevyužiješ.
Ahoj Samíci

Trvalo mi to než jsem se k tomuhle "vzpomínkopisu" dotlačil, ale když jste tak netrpělivě čekali, nemohl jsem vás přece zklamat
Jenom je škoda, že už nelze cestopisy po zveřejnění editovat, jelikož jsem našel několik dalších fotek (chlapi u moře a na Plitvicích, jezero v Rakousku, nehoda v Alpách..) a i v textu bych pár úprav s chutí udělal. Inu, co naplat, poučení pro příště, že úpravy lze provádět jen do schválení. Mějte se a smějte se
Ahoj Kájo

Na tenhle cestopis jsme netrpělivě čekali, už jsme ani nedoufali a konečně po roce jsme se dočkali
No jako vždy, od tebe, zábavně a čtivě napsané
Supr dovolená. Kolama dolů v sezóně...
Kitzloch