Šumperk s návratem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Targus (429) napsal 08.12.2017 v 23:28-2+3

Hele, Marvys,
vůbec nehleď na kritiku. To jsou chytráci, kteří by s Bábou nezajeli ani do sámošky pro rohlíky a nebýt klávesnice, nedokázali by se ani podepsat, jak mají ruce opačně nastrčené do krku.
Tvůj cestopis má vše, co má správný jawistický textík mít. Jen jsem na to kliknul, už jsem se díval na ruce, jestli na nich náhodou nemám vazelínu. Otlačený zadek, nepřízeň vyšších mocí (protivítr), nepřízeň agresívních tekutin v žaludku, nespočet stávkových výluk stroje na trase, správnou dávku emocí (bloudění, kopání do stroje) a konečně happy end - návrat domů.
Možná bych to jen malinko přibarvil a zařadil pro klid duší kritiků menší pasáž, jak jsi tlačil nebo přišlapával. Nic nepotěší dušičku, jako zpráva o cizím neštěstí.
Ti, co tě kritizujou, ti jednoduše závidí!
Sednout na bávo a ujet za půlden to, co jsi poctivě odmakal ty s Bábou za dva dny, dokáže kdejaký...

jawasy (56) napsal 08.12.2017 v 17:57

Málo kdy tady někdo popíše cestu dlouhou cca 200km po ČR. Ono z Čech na Moravu to je asi pro někoho "zážitek".Jako vtip dobrý, ale co komu řekne kde mají či nemají otevřenou lékárnu...?Řada na závěr- Nechlastej když ti to nedělá dobře!!!

mirekhooper07 (65) napsal 08.12.2017 v 12:21+1

Nevím jestli je to autorova prvotina, ale článek se mi líbil. Popis cesty na celkovou délku výletu je ještě poměrně stručný, ničím mě neunavil a občas mě i pobavil. Našel jsem tam i emoce.
Jediné co mě chybělo je pár fotek, které by atmosféru výletu doplnily. Takže za mě 2

jets (522) napsal 08.12.2017 v 10:34

Při hodnocení tří lidí a známce 2 tento text opravdu dokazuje, že lidé jsou jednak nenároční, ale také velmi tolerantní. Mně se "cestopis" nepodařilo dočíst, takže svůj názor nemůžu prezentovat

DarkFelon (26) napsal 08.12.2017 v 10:18

... no a já si myslím, že jsi přesně popsal co jsi prožil, jak jsi to tenkrát vnímal, provedl jsi jízdu a tak to prostě je ...

fidlimydli (320) napsal 08.12.2017 v 09:33+1

Tak tedy něco do budoucna jak jsi chtěl:
1. Je nutno soudně zhodnotit, jestli vlastně vůbec psát.
2. Aby jsi mohl napsat cestopis, musíš mít o čem psát. Když se nic neděje, nejsou zážitky. (pro čitatele) Výjimkou jsou pisatelé, kteří dokáží neobyčejně popsat obyčejné věci, ale těch je zlomek.
3. Cestopis není itinerář okdkud kam s průjezdními body a jídelním lístkem. Musí mít přidanou hodnotu jako příběh, emoce, vtip, atp.

Tento článek jsou tři naprosto prázdné A4 pro milovníky vtipů bez pointy.