Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj, vyste dobrodruzi, jak se patří. Takovéto cestování je hodně náročné a není pro každého. Sám jsem najel podstatně méně km. Jen jsem nepochopil to zastavení motorky při zaseklé karburaci bržděním, přeci každá motorka má klíček na vypnutí elektriky nebo kohoutek co přeruší palivový přívod a motor přestane táhnout, asi to bylo ve stresové situaci, kdy člověk na první neví, co hned dělat... Jinak dost dobrodružný VÝLET
Diky za pekny cestopis se vsim, co k tomu patri
A ten transfer motorek na vleku bych zas tak neodsuzoval...prece, at si to kazdy dela presne tak, jak ho to bavi, no ne ?!
Všechna čest pánové. Nikdy bych nenašel takovou odvahu na těchto strojích. Že občas něco klekne na babičce ČéZetě, tak to chápu, ta má na to nárok. Ale nechápu proč si někdo koupí ten paskvil Jawu. To bych si radši koupil jakoukoliv 10letou slušně ojetou motorku, která bude za ty samé prachy a nebude to taková indická kovařina. A ty rádo by motorkáře s vlekem taky nepochopím. To je podle mne dovolená o hovně. Na motorce se musí improvizovat, stačí nasadit směr, nebo země a jet. Pak trasu klidně upravovat až na místě. Každopádně jste u mne BOURÁCI, dávám . Hezky napsaný cestopis. Jen příště klidně dejte víc fotek. Ať si člověk může zavzpomínat.
Moc hezký! Úplně sem měl tu cestu před očima, schodou okolností jsme jeli něco velice podobnýho o dva týdny pozdějc. A dokonce jsme měli v sestavě taky jednu Jawu 350/640. Seznam našich závad - po třech km vypadla tlumicí vložka výfuku, po dvou dnech se uklepal kontakt regulátoru, po třech dnech se cosi zkratovalo v elektrice a bylo nutno na noc odpojovat baterku, asi po sedmi dnech se to zase samo opravilo
Super cestopis. Na číze mám rekord Zlín-Třebíč vloni a nevím jestli to někdy překonám. Hlavní hygienik ČSSR doporučoval po 30minutové jízdě 30minut pauzu kvůli vibracím a já mu dávám za pravdu.
Třinda je o dost jinde i když to z pohledu Japonce tak nevypadá.
Přeju hodně podařenou sezonu 2016 a žádné karamboly.
Pěkný cestopis, zhltnul jsem jedním dechem. Já myslím že jen o motorce to není- je to o přístupu a odhodlání, a to Vám evidentně nechybělo Jawa možná není a nebude bezporuchový stroj, ale zase si to člověk dokáže svépomocí opravit. Přeju mnoho dalších zážitků v jedné stopě a rád si přečtu v budoucnu nějaký další příspěvek
Pěkný čtení, trošku bych přehodnotil bezpečnou vzdálenost za autama nebo zvýšil pozornost, stát se to může,je to dřív než hned,ale víckrát za sebou by stálo za poučení...
Velmi pekne citanie a za odvahu a odhodlanie dat take km na strojoch typu "pruser na kolesach". Mne by urcite kazilo pohodu z cesty neustale trpnut co sa mi kde pokazi a to si dokazem vela veci urobit sam lebo patrim este do "starej skoly". Ale pre niekoho je mozno prave ta neistota to prave. Davam jednoznacne 1.
Tak chlapi moc dobré "studentské dobrodružství", na které se bude, i přes drobné komplikace, později pěkně vzpomínat. Jinak pěkně napsané.
Já jsem si při čtení zavzpomínal, jak jsem kdysi s přítelkyní a se surfem na střeše hodně podobnou trasu přes Maďarsko, Banja Luku, Sarajevo, Mostar..., absolvoval před 32 roky se svojí Š 105...tedy mimo tu Albánii.
Teď si na stará kolena dodávám čtením podobných cestopisů odvahu k cestě do těchto končin na motorce.
Doufám, že nám to čmoudi zatím nezhatí...
Moc hásky cestopis. Jenom škoda poruchovosti Jawky. Mám kývačku z roku 56 a jak vyjedu, tak se vrátím. Přestávám se divit, že někteří na Jawky nadávají. Jinak, když je hlava a válec dobře slícovaný, těsnění tam být nemusí. Já to už mám vymačkané, tak používám alobal. Na Plitvičky se dá jít bez placení, akorát se člověk nedostane na tu elektrickou lodičku. Dá se to však obejít. Doufám, že to nebyla Vaše poslední akce a že někdy v budoucnu se budu moct pobavit při dlouhých zimních večerech.
moc se mi to líbilo, hezké počtení, příště trochu víc pozornosti , jojo motorky na přívěsu jsou poslední dobou dost trend, což já nechápu, že se někomu nechce jet na kole po městě mezi auty to docela pochopím, ono někteří řidiči mají cyklisty jako lovnou zvěř..., ale pro vás
Skvělé počtení.Obdivuji Vaše nadšení a závidím tu možnost takhle si vyrazit.Napsáno skvěle!Jinak to že si někdo vozí motorku na vozejku já považuji za trapnost.To samé ale dělají rádoby cyklisti.Po rovince a ve městě autem a do krpálů v krkonoších na kole.Asi jsem jinej.Já když někam chci tak si tam a z5 dojedu po svejch ať už mám pak ze sedla prdel jako páv nebo ne.
Kluci skvělej článek pro všechny zmlsany cestovatele na spolehlivých německých a japonských strojích Mrzí mě to český lemplovství viz absurdní problémy nové jawky (skvělá reklama pro vás páni z Týnce...) a chybějící těsnění hlavy po GO, ale poradili jste si. Super
Jawa prostě bez nářadí není kompletní , taky vzpomínám na špinavé pracky . Hold pokrok nezastavíš a proto motorek na přívěsu a karavanů bude přibývat a síly ubývat.
Super kluci , mávaly jsme na vás v Baru na kruháči u benzínky s dcerunkou ze stříbrné bandasky .
A jak píše pode mnou jawasy - díky za připomenutí míst, které jsme vloni na Balkáně s Kačou projížděly. Ať se vám letošní motodovča vydaří
Pěkné čtení kluci Jen si tak říkám že někteří vás možná budou i kritizovat za tak rozsáhlý popis vaší cesty a málo fotek.Mě to osobně nevadí a rád jsem si trochu připomněl loňskou dovolenou kdy jsme projížděli některé části vaší trasy.Přeji vám dál takové nadšení a šťastné návraty-jste pro mě borci
Hezké čtení, šikovní hoši! Na ČZ 175 jsme v 60.létech jezdili ve dvou s nosičem, stanem, spacáky,kytarou s kolegy z kapely, slečnou a potom paní. Je to kdysi dávno a tam kam to šlo, tak to byl právě Balaton, NDR a pod. Taky jsme kapku opravovali, ne motorku, ta chodila jako hodinky, ale nosič ten nám různě svařovali...Měl jsem tu mašinku skoro 50 let.Kvalita byla určitě lepší než ta Indie.Ale i tak hodně dalších pěkných cest!
Ahoj, vyste dobrodruzi, jak se patří. Takovéto cestování je hodně náročné a není pro každého. Sám jsem najel podstatně méně km. Jen jsem nepochopil to zastavení motorky při zaseklé karburaci bržděním, přeci každá motorka má klíček na vypnutí elektriky nebo kohoutek co přeruší palivový přívod a motor přestane táhnout, asi to bylo ve stresové situaci, kdy člověk na první neví, co hned dělat... Jinak dost dobrodružný VÝLET
Diky za pekny cestopis se vsim, co k tomu patri
A ten transfer motorek na vleku bych zas tak neodsuzoval...prece, at si to kazdy dela presne tak, jak ho to bavi, no ne ?!
Všechna čest pánové. Nikdy bych nenašel takovou odvahu na těchto strojích. Že občas něco klekne na babičce ČéZetě, tak to chápu, ta má na to nárok. Ale nechápu proč si někdo koupí ten paskvil Jawu. To bych si radši koupil jakoukoliv 10letou slušně ojetou motorku, která bude za ty samé prachy a nebude to taková indická kovařina. A ty rádo by motorkáře s vlekem taky nepochopím. To je podle mne dovolená o hovně. Na motorce se musí improvizovat, stačí nasadit směr, nebo země a jet. Pak trasu klidně upravovat až na místě. Každopádně jste u mne BOURÁCI, dávám
. Hezky napsaný cestopis. Jen příště klidně dejte víc fotek. Ať si člověk může zavzpomínat.
Moc hezký! Úplně sem měl tu cestu před očima, schodou okolností jsme jeli něco velice podobnýho o dva týdny pozdějc. A dokonce jsme měli v sestavě taky jednu Jawu 350/640. Seznam našich závad - po třech km vypadla tlumicí vložka výfuku, po dvou dnech se uklepal kontakt regulátoru, po třech dnech se cosi zkratovalo v elektrice a bylo nutno na noc odpojovat baterku, asi po sedmi dnech se to zase samo opravilo
Diky za krásné čtení. Jste machři, všechna čest!
Palec hore pani! A jedna otakza: kde rastu nove 350? Ja som mal za to, ze sa to uz u nas predavat nesmie, alebo mi nieco unika?
Třinda je o dost jinde i když to z pohledu Japonce tak nevypadá.
Přeju hodně podařenou sezonu 2016 a žádné karamboly.
Pěkný cestopis, zhltnul jsem jedním dechem. Já myslím že jen o motorce to není- je to o přístupu a odhodlání, a to Vám evidentně nechybělo
Jawa možná není a nebude bezporuchový stroj, ale zase si to člověk dokáže svépomocí opravit. Přeju mnoho dalších zážitků v jedné stopě a rád si přečtu v budoucnu nějaký další příspěvek
Pánové,klobouk dolů.Měl jsem ČZ 175/487,ale do tohohle bych nešel.Všechna čest
Pěkný čtení, trošku bych přehodnotil bezpečnou vzdálenost za autama nebo zvýšil pozornost, stát se to může,je to dřív než hned,ale víckrát za sebou by stálo za poučení...
Velmi pekne citanie a
za odvahu a odhodlanie dat take km na strojoch typu "pruser na kolesach". Mne by urcite kazilo pohodu z cesty neustale trpnut co sa mi kde pokazi a to si dokazem vela veci urobit sam lebo patrim este do "starej skoly". Ale pre niekoho je mozno prave ta neistota to prave. Davam jednoznacne 1.
Super počteníčko , borci mnoho zdaru
.
Moc pěkné čtení,jste borci
.
Klobouk dolů, super článek
.
Pecka! Super dobrodružství, super napsáno! Máte můj respekt, chlapi! Spousta lidí by tohle nedala...
To že to bylo o cestování a je to pěkně popsané nemůže být řeč.
S těmi vozíčkáři a chorvaty to jste trefili hřebík přímo na hlavičku.
Tak chlapi moc dobré "studentské dobrodružství", na které se bude, i přes drobné komplikace, později pěkně vzpomínat. Jinak pěkně napsané.
Já jsem si při čtení zavzpomínal, jak jsem kdysi s přítelkyní a se surfem na střeše hodně podobnou trasu přes Maďarsko, Banja Luku, Sarajevo, Mostar..., absolvoval před 32 roky se svojí Š 105...tedy mimo tu Albánii.
Teď si na stará kolena dodávám čtením podobných cestopisů odvahu k cestě do těchto končin na motorce.
Doufám, že nám to čmoudi zatím nezhatí...
Moc hásky cestopis. Jenom škoda poruchovosti Jawky. Mám kývačku z roku 56 a jak vyjedu, tak se vrátím. Přestávám se divit, že někteří na Jawky nadávají. Jinak, když je hlava a válec dobře slícovaný, těsnění tam být nemusí. Já to už mám vymačkané, tak používám alobal. Na Plitvičky se dá jít bez placení, akorát se člověk nedostane na tu elektrickou lodičku. Dá se to však obejít. Doufám, že to nebyla Vaše poslední akce a že někdy v budoucnu se budu moct pobavit při dlouhých zimních večerech.
moc se mi to líbilo, hezké počtení, příště trochu víc pozornosti
, jojo motorky na přívěsu jsou poslední dobou dost trend, což já nechápu, že se někomu nechce jet na kole po městě mezi auty to docela pochopím, ono někteří řidiči mají cyklisty jako lovnou zvěř..., ale pro vás
Skvělé počtení.Obdivuji Vaše nadšení a závidím tu možnost takhle si vyrazit.Napsáno skvěle!Jinak to že si někdo vozí motorku na vozejku já považuji za trapnost.To samé ale dělají rádoby cyklisti.Po rovince a ve městě autem a do krpálů v krkonoších na kole.Asi jsem jinej.Já když někam chci tak si tam a z5 dojedu po svejch ať už mám pak ze sedla prdel jako páv nebo ne.
Tak pánové super vejlet.Klobouk dolu před váma.
.Jde vidět,že když se chce a neni dost peněz,tak i tak to jde.Pěkné počtení.
Kluci skvělej článek pro všechny zmlsany cestovatele na spolehlivých německých a japonských strojích
Mrzí mě to český lemplovství viz absurdní problémy nové jawky (skvělá reklama pro vás páni z Týnce...) a chybějící těsnění hlavy po GO, ale poradili jste si. Super
Jawa prostě bez nářadí není kompletní , taky vzpomínám na špinavé pracky . Hold pokrok nezastavíš a proto motorek na přívěsu a karavanů bude přibývat a síly ubývat.
Super kluci
, mávaly jsme na vás v Baru na kruháči u benzínky s dcerunkou ze stříbrné bandasky
.
- díky za připomenutí míst, které jsme vloni na Balkáně s Kačou projížděly. Ať se vám letošní motodovča vydaří
A jak píše pode mnou jawasy
Pěkné čtení kluci
Jen si tak říkám že někteří vás možná budou i kritizovat za tak rozsáhlý popis vaší cesty a málo fotek.Mě to osobně nevadí a rád jsem si trochu připomněl loňskou dovolenou kdy jsme projížděli některé části vaší trasy.Přeji vám dál takové nadšení a šťastné návraty-jste pro mě borci
Hezké čtení, šikovní hoši! Na ČZ 175 jsme v 60.létech jezdili ve dvou s nosičem, stanem, spacáky,kytarou s kolegy z kapely, slečnou a potom paní. Je to kdysi dávno a tam kam to šlo, tak to byl právě Balaton, NDR a pod. Taky jsme kapku opravovali, ne motorku, ta chodila jako hodinky, ale nosič ten nám různě svařovali...Měl jsem tu mašinku skoro 50 let.Kvalita byla určitě lepší než ta Indie.Ale i tak hodně dalších pěkných cest!
pěkné čtení