europ_asistance_2024



Do Albánie na kafe

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mira592 (35) napsal 09.02.2017 v 15:58

Ahoj, vyste dobrodruzi, jak se patří. Takovéto cestování je hodně náročné a není pro každého. Sám jsem najel podstatně méně km. Jen jsem nepochopil to zastavení motorky při zaseklé karburaci bržděním, přeci každá motorka má klíček na vypnutí elektriky nebo kohoutek co přeruší palivový přívod a motor přestane táhnout, asi to bylo ve stresové situaci, kdy člověk na první neví, co hned dělat... Jinak dost dobrodružný VÝLET

biker-fox (7) napsal 05.04.2016 v 12:45

Diky za pekny cestopis se vsim, co k tomu patri
A ten transfer motorek na vleku bych zas tak neodsuzoval...prece, at si to kazdy dela presne tak, jak ho to bavi, no ne ?!

milda.pmj (3) napsal 17.03.2016 v 10:23

Všechna čest pánové. Nikdy bych nenašel takovou odvahu na těchto strojích. Že občas něco klekne na babičce ČéZetě, tak to chápu, ta má na to nárok. Ale nechápu proč si někdo koupí ten paskvil Jawu. To bych si radši koupil jakoukoliv 10letou slušně ojetou motorku, která bude za ty samé prachy a nebude to taková indická kovařina. A ty rádo by motorkáře s vlekem taky nepochopím. To je podle mne dovolená o hovně. Na motorce se musí improvizovat, stačí nasadit směr, nebo země a jet. Pak trasu klidně upravovat až na místě. Každopádně jste u mne BOURÁCI, dávám . Hezky napsaný cestopis. Jen příště klidně dejte víc fotek. Ať si člověk může zavzpomínat.

JohnnyS08 (219) napsal 15.03.2016 v 20:36+1

Moc hezký! Úplně sem měl tu cestu před očima, schodou okolností jsme jeli něco velice podobnýho o dva týdny pozdějc. A dokonce jsme měli v sestavě taky jednu Jawu 350/640. Seznam našich závad - po třech km vypadla tlumicí vložka výfuku, po dvou dnech se uklepal kontakt regulátoru, po třech dnech se cosi zkratovalo v elektrice a bylo nutno na noc odpojovat baterku, asi po sedmi dnech se to zase samo opravilo

čzťák (17) napsal 14.03.2016 v 22:59

Diky za krásné čtení. Jste machři, všechna čest!

lenkochal (26) napsal 14.03.2016 v 10:43

Palec hore pani! A jedna otakza: kde rastu nove 350? Ja som mal za to, ze sa to uz u nas predavat nesmie, alebo mi nieco unika?

Jirka4137 (114) napsal 13.03.2016 v 23:56

Super cestopis. Na číze mám rekord Zlín-Třebíč vloni a nevím jestli to někdy překonám. Hlavní hygienik ČSSR doporučoval po 30minutové jízdě 30minut pauzu kvůli vibracím a já mu dávám za pravdu.
Třinda je o dost jinde i když to z pohledu Japonce tak nevypadá.
Přeju hodně podařenou sezonu 2016 a žádné karamboly.

walaszek (44) napsal 13.03.2016 v 19:48

Pěkný cestopis, zhltnul jsem jedním dechem. Já myslím že jen o motorce to není- je to o přístupu a odhodlání, a to Vám evidentně nechybělo Jawa možná není a nebude bezporuchový stroj, ale zase si to člověk dokáže svépomocí opravit. Přeju mnoho dalších zážitků v jedné stopě a rád si přečtu v budoucnu nějaký další příspěvek

Pavel1976 (7) napsal 13.03.2016 v 19:20

Pánové,klobouk dolů.Měl jsem ČZ 175/487,ale do tohohle bych nešel.Všechna čest

lopata75 (111) napsal 13.03.2016 v 14:18+1

Pěkný čtení, trošku bych přehodnotil bezpečnou vzdálenost za autama nebo zvýšil pozornost, stát se to může,je to dřív než hned,ale víckrát za sebou by stálo za poučení...

iman (25) napsal 13.03.2016 v 11:15

Velmi pekne citanie a za odvahu a odhodlanie dat take km na strojoch typu "pruser na kolesach". Mne by urcite kazilo pohodu z cesty neustale trpnut co sa mi kde pokazi a to si dokazem vela veci urobit sam lebo patrim este do "starej skoly". Ale pre niekoho je mozno prave ta neistota to prave. Davam jednoznacne 1.

Brenek (10) napsal 13.03.2016 v 09:59

Super počteníčko , borci mnoho zdaru .

koty76 (0) napsal 13.03.2016 v 09:18

Moc pěkné čtení,jste borci .

Jirži77 (10) napsal 13.03.2016 v 08:10

Klobouk dolů, super článek .

cendanet (0) napsal 13.03.2016 v 07:21

Pecka! Super dobrodružství, super napsáno! Máte můj respekt, chlapi! Spousta lidí by tohle nedala...

kobza79 (2) napsal 12.03.2016 v 22:16

Fakt dost dobrý.

Rohal (61) napsal 12.03.2016 v 19:04

To že to bylo o cestování a je to pěkně popsané nemůže být řeč.
S těmi vozíčkáři a chorvaty to jste trefili hřebík přímo na hlavičku.

Jiri_V (8) napsal 12.03.2016 v 17:38

Tak chlapi moc dobré "studentské dobrodružství", na které se bude, i přes drobné komplikace, později pěkně vzpomínat. Jinak pěkně napsané.
Já jsem si při čtení zavzpomínal, jak jsem kdysi s přítelkyní a se surfem na střeše hodně podobnou trasu přes Maďarsko, Banja Luku, Sarajevo, Mostar..., absolvoval před 32 roky se svojí Š 105...tedy mimo tu Albánii.
Teď si na stará kolena dodávám čtením podobných cestopisů odvahu k cestě do těchto končin na motorce.
Doufám, že nám to čmoudi zatím nezhatí...

V4 (-4) napsal 12.03.2016 v 17:18

Moc hásky cestopis. Jenom škoda poruchovosti Jawky. Mám kývačku z roku 56 a jak vyjedu, tak se vrátím. Přestávám se divit, že někteří na Jawky nadávají. Jinak, když je hlava a válec dobře slícovaný, těsnění tam být nemusí. Já to už mám vymačkané, tak používám alobal. Na Plitvičky se dá jít bez placení, akorát se člověk nedostane na tu elektrickou lodičku. Dá se to však obejít. Doufám, že to nebyla Vaše poslední akce a že někdy v budoucnu se budu moct pobavit při dlouhých zimních večerech.

k2j89 (25) napsal 12.03.2016 v 15:07

moc se mi to líbilo, hezké počtení, příště trochu víc pozornosti , jojo motorky na přívěsu jsou poslední dobou dost trend, což já nechápu, že se někomu nechce jet na kole po městě mezi auty to docela pochopím, ono někteří řidiči mají cyklisty jako lovnou zvěř..., ale pro vás

Raisik (7) napsal 12.03.2016 v 12:34

elvis78 (135) napsal 12.03.2016 v 08:59-2+1

Skvělé počtení.Obdivuji Vaše nadšení a závidím tu možnost takhle si vyrazit.Napsáno skvěle!Jinak to že si někdo vozí motorku na vozejku já považuji za trapnost.To samé ale dělají rádoby cyklisti.Po rovince a ve městě autem a do krpálů v krkonoších na kole.Asi jsem jinej.Já když někam chci tak si tam a z5 dojedu po svejch ať už mám pak ze sedla prdel jako páv nebo ne.

Nerezik (3) napsal 12.03.2016 v 07:30

Tak pánové super vejlet.Klobouk dolu před váma. .Jde vidět,že když se chce a neni dost peněz,tak i tak to jde.Pěkné počtení.

dernier (3) napsal 12.03.2016 v 06:38

Kluci skvělej článek pro všechny zmlsany cestovatele na spolehlivých německých a japonských strojích Mrzí mě to český lemplovství viz absurdní problémy nové jawky (skvělá reklama pro vás páni z Týnce...) a chybějící těsnění hlavy po GO, ale poradili jste si. Super

Pivko (85) napsal 11.03.2016 v 22:05

Jawa prostě bez nářadí není kompletní , taky vzpomínám na špinavé pracky . Hold pokrok nezastavíš a proto motorek na přívěsu a karavanů bude přibývat a síly ubývat.

Lenica (13) napsal 11.03.2016 v 18:05+2

Super kluci , mávaly jsme na vás v Baru na kruháči u benzínky s dcerunkou ze stříbrné bandasky .
A jak píše pode mnou jawasy - díky za připomenutí míst, které jsme vloni na Balkáně s Kačou projížděly. Ať se vám letošní motodovča vydaří

milec (5) napsal 11.03.2016 v 18:04

jawasy (56) napsal 11.03.2016 v 17:50

Pěkné čtení kluci Jen si tak říkám že někteří vás možná budou i kritizovat za tak rozsáhlý popis vaší cesty a málo fotek.Mě to osobně nevadí a rád jsem si trochu připomněl loňskou dovolenou kdy jsme projížděli některé části vaší trasy.Přeji vám dál takové nadšení a šťastné návraty-jste pro mě borci

Wenci (15) napsal 11.03.2016 v 16:35

Hezké čtení, šikovní hoši! Na ČZ 175 jsme v 60.létech jezdili ve dvou s nosičem, stanem, spacáky,kytarou s kolegy z kapely, slečnou a potom paní. Je to kdysi dávno a tam kam to šlo, tak to byl právě Balaton, NDR a pod. Taky jsme kapku opravovali, ne motorku, ta chodila jako hodinky, ale nosič ten nám různě svařovali...Měl jsem tu mašinku skoro 50 let.Kvalita byla určitě lepší než ta Indie.Ale i tak hodně dalších pěkných cest!

ghrohe (3) napsal 11.03.2016 v 15:39+1

pěkné čtení

Předchozí
1 2
Následující


TOPlist