motogbox



Redakční CFMOTO 800MT budiž požehnáno

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste
Komentáře
LuigiCB1300 (2) napsal 12.05.2022 v 08:06

chápu, že redakce dostane bakšiš za test a chválu na čínský produkty, ale co se motorek týče tak určitě lepší dobře ojetý japonec než nový číňan, na druhou stranu - třeba v travní sekačce Einhell čínskej motor - kopie hondy mi dělá dobrou službu a kupodivu stále funguje

KubaGSF (1) napsal 09.05.2022 v 22:11-1+2

Jezdit se zapnutyma mlhovkama. To mi prijde dost ujety. Ale delaji to hlvne majitele cendur

butyker1 (-4) napsal 06.05.2022 v 14:06

Amen. ??

Páčkalíny (0) napsal 03.05.2022 v 21:14-2+5

Temuto bazmeku nepomože ani svěcená ogaři!

Xfield (1) napsal 01.05.2022 v 23:09+1

800MT jsem měl půjčenou na 3 dny a stihl jsem si ji užít 1000 km (docela mě zaráží, že ji v redakci máte tak dlouho jako "hlavní stroj" a jen 500 km). Začínal jsem s 15 km na tachometru, takže jsem taky zajížděl, nicméně tohle cukání v nízkých rychlostech jsem nepozoroval (alespoň ne natolik, že by mi to vadilo). Byly tam jiné drobnosti, které by se mi líbily jinak, ale to je spíš subjektivní problém. Celkově se mi moc líbí a svezení je super. Potěší i třeba zmiňovaný tempomat, automatické vypínání blinkrů a hodně dobrý LED světla...

MartinXL650V (53) napsal 01.05.2022 v 22:34+2

Jsem hodně zvědavý na to cukání v dalším průběhu testu. Vůbec nechápu, jak může motorka ve 21.století cukat a nemít vyladěnou takovou základní věc. Tento nešvar se týká i zavedených značek. Zaklad je přeci aby to umělo jet plynule pomalu, zvlášť při "adventure" zaměření.

convoy (7) napsal 01.05.2022 v 14:16+5

Moc jsem se toho nedověděl..... Třeba příště.



TOPlist