globalmoto_kveten





Téma: te 310 info
16.11.2010 v 07:59
Zdarec. Chci se zeptat jestli máte nějaké skušenosti s TE 310? Jaký je rozdíl mezi 2010-2011 a celkově jízdní vlastnosti. Právě o ní uvažuji a nevím který ročník vzít. Akorát v ceně vím o dost velkém rozdílu. Nebo nějaká lepší alternativa. Díkec
Anketa:
2010 - 165t
21%
3
2011 - 190t
79%
11
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

16.11.2010 v 08:35 | Nahoru | #1
2011 má novej motor a rám,dvě mapy, jinak naladěnej podvozek, větší nádrž,výška sedla je nižší, delší rozvor.je lehčí.

Naposledy editováno 16.11.2010 09:20:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 14:59 | Nahoru | #2
FRELA> a je tam nějakej jinej výkon? Nějak nemůžu nají ty správný informace, každej prodejce udává něco jiného. Ale asi bude ta 2011 fakt lepší..

te 310 info

16.11.2010 v 15:20 | Nahoru | #3
Hlavne nová nemá rám ani motor postavený na 450/510. Takže je ľahšia a motor ide oveľa ochotnejšie do otáčok. Motor je postavený na minuloročnej 250, kde bol úplne nový a rám tiež, ktorý bol postavený podľa WR 125, takže mi mal byť dosť ľahší.

(reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 16:13 | Nahoru | #4
Petersonn>

[img]

te 310 info

16.11.2010 v 18:28 | Nahoru | #5
Pokud to dobre chapu, tak TE 250 09 byl stary motor a ram, kdezto TE 250 10 ma novy motor a ram (identicka jako 2010 je i 2011)? Zatimco TE 310 10 ma stary motor a ram, kdezto TE 310 2011 je zcela nova?

te 310 info

16.11.2010 v 18:33 | Nahoru | #6
2010 a 2011 jsou jiný motorky.
Jestli uvažuješ o 2010 kvůli ceně, tak vyber raději 250/2010

Třeba u Čadka ve Strakoncicích je za pěkný peníze

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

16.11.2010 v 19:26 | Nahoru | #7
jsem nevěděl,že husky mají o tak moc větší nádrže,než konkurence.na delší off super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 19:30 | Nahoru | #8
Dolph-cz> To koukáš co? jasný maji tam chybu je to obsah válce

(reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 20:02 | Nahoru | #9

FRELA>Dolph-cz> To koukáš co? jasný maji tam chybu je to obsah válce


myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

16.11.2010 v 20:24 | Nahoru | #10
Nová je mnohem nasranější.. Nová TE 250 jede víc jak stará TE 310.. Stará je taková jalovička příjemná.. Nová je víc závodní agresivní stroj..

(reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 20:38 | Nahoru | #11
Balouch> A od jakeho rocniku rikas nova u 250 a od jakeho rocniku rikas nova u 310?

2 reakcí na tento příspěvek te 310 info

16.11.2010 v 20:55 | Nahoru | #12
Nová TE 250 přišla letos (přesněji loni) tedy model 2010 a na jejím základu vznikl nový model TE310 až pro nadcházející sezónu tedy model 2011. Trošku bych se obával u té nové 310 2011 o životnost motoru.. Asi bych si sezónu počkal..

Naposledy editováno 16.11.2010 20:56:05

(reakce na) te 310 info

16.11.2010 v 21:18 | Nahoru | #13
Balouch> Diky....z toho vychazi tedy nejlepe 250 2010 (vzhledem na cenovku a odzkousenou techniku).

Naposledy editováno 16.11.2010 21:19:33

te 310 info

16.11.2010 v 21:37 | Nahoru | #14
To asi ano, na 250 2010 mám i docela dobrou nabídku, kdyby jsi měl zájem dej vědět..

te 310 info

17.11.2010 v 06:34 | Nahoru | #15
Já myslel že 310 je pouze převrtaná 250 už z modelu 2010 ???

(reakce na) te 310 info

17.11.2010 v 06:35 | Nahoru | #16
Balouch> Proč myslíš že bude životnost horší? 250 má taky od 2010 nový motor a řekl bych že dobrý..

te 310 info

17.11.2010 v 06:49 | Nahoru | #17
se životností je na tom novější motor (přezdívaný bejby protože to je nejmenší a nejlehčí motor ve své tříde) mnohem líp, takže i u 310 to bude v pohode

te 310 info

17.11.2010 v 08:27 | Nahoru | #18
Vstřikování je u 250 i 310 od roku 2010? Nejsou na to stížnosti, třeba jestli to nějak nezlobí a neni to poruchový?

2 reakcí na tento příspěvek te 310 info

17.11.2010 v 09:14 | Nahoru | #19
Petersonn: No tak právě proto, že je to převrtaná 250, tak to bude dostávat větší čoud ojnice a klika.. Třeba Yamaha s kitem 300 vydrží mnohem míň než origo 250.. Ale to je jenom můj pocit, že bych počkal rok na osvětčení.. Třeba to bude úplně v pohodě..

(reakce na) te 310 info

17.11.2010 v 14:00 | Nahoru | #20
Balouch> Právě si myslím že když to není žádnej kit ale v sérii tak by to mělo držet líp , ale kdo ví jak. Jakou cenu můžeš mít na tu 250?

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

17.11.2010 v 15:53 | Nahoru | #21
Petersonn: Na starý TE 310 to byl kit, kterej už se používal dávno na TE 250 před tím, než oficiálně začala Husqvarna model TE 310 vyrábět.. Takže TE 310 je normální TE 250 s kitovým válcem Athena.. Ale je to osvědčenej kit..
TE 250 2010 můžu mít za 6100€ s DPH (152500kč)

(reakce na) te 310 info

17.11.2010 v 17:24 | Nahoru | #22
Balouch> Tak to je super cena. Tak to najaře hodně pouvažuju. A máš nějakou skušenost s 250 2010? Já má 250 2007 a v terénu dobrý, ale řekl bych že má hodně krátký kvalty a jak se jede po polňačkách tak se musí hodně rvat. Právě sem si říkal že ta 310 by tak nedostávala záhul.

te 310 info

17.11.2010 v 18:05 | Nahoru | #23
Dělá se také na TE akrapovič?

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

17.11.2010 v 18:27 | Nahoru | #24
Petersonn: Měl jsem chvilku TE310 2009 a pak chvilku TE250 2010.. Pro mě je ta nová 250 mnohem zábavnější.. Je lehčí, ovladatelnější a živější, ale na nějakou kudlu 150km/h po poli to samozřejmě neni.. V podstatě 310 drtíš úplně stejně jako 250..
KTM-Rudy: Určitě dělá, ale nemá v podstatě žádnej smysl.. Originál Arrow je v pohodě..

(reakce na) te 310 info

17.11.2010 v 18:49 | Nahoru | #25
Balouch> To vštřikování fungovalo bez problémů? Přemýšlím, co na jaro pořídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) te 310 info

17.11.2010 v 23:44 | Nahoru | #26

Balouch>Petersonn: No tak právě proto, že je to převrtaná 250, tak to bude dostávat větší čoud ojnice a klika.. Třeba Yamaha s kitem 300 vydrží mnohem míň než origo 250.. Ale to je jenom můj pocit, že bych počkal rok na osvětčení.. Třeba to bude úplně v pohodě..



Dělal jsem 4ks Yamah 300ccm ( 3xWR 250F 1xYZ250F) a všechny dodnes jezdí. Všechny měly pod 100mth. když se montoval kit a teď mají všechny přes 250mth. a fungují bez problému.
3ks jezdí závody, jedna jen hobby po lese.
3ks měly kit Athena 280ccm, 1ks kit S2 290ccm.

Husky TE310 2009 (velký motor) má větší krouťák vespodu, jinak jede skoro stejně jak TE250. Se stříkačkou není problém, ale občas odejde něco okolo (čidlo, konektor apod.). Kit310 je na ní ATHENA.
Na new Husky 2010-1 jsem nejel, nemůžu porovnat.

te 310 info

18.11.2010 v 05:42 | Nahoru | #27
A kolik stojí ten kit na 310 z 250 někdo víte? A jestli je stejná cena jak na 2007 a i na 2010? Pokud to nebude něco neuvěřitelnýho, tak koupim 250 2010 a kdyžtak dokoupím kit (jestli to nebude 40000 )

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

18.11.2010 v 06:04 | Nahoru | #28
RSWR> Je to veľká zmena na WR s tým kitom? A stačí len prehodiť kit a upraviť tryskkovanie, ale treba meniť ja niečo ďalšie?

(reakce na) te 310 info

18.11.2010 v 07:50 | Nahoru | #29

volodaj>RSWR> Je to veľká zmena na WR s tým kitom? A stačí len prehodiť kit a upraviť tryskkovanie, ale treba meniť ja niečo ďalšie?



Oproti TE310 je to u WR300 velký rozdíl. Mění se jen válec, píst + natryskovat.
Na WR to stojí 12.500,- Wossner, 15.600,- Athena.
Na TE 310 (2007-9) 16.300,- Athena

1 reakcí na tento příspěvek te 310 info

18.11.2010 v 08:36 | Nahoru | #30
RSWR: Kámoš si udělal YZ250F 2007, nevim jakej kit a rozlítla se mu asi za 50mth..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Názory na husqvarna Husqvarna TE 310 Alistar 13 13.4.2019 v 21:24 krokoš
motorka při zahřátí chcípá Husqvarna TE 310 Fučák 3 27.6.2018 v 10:28 Quad
Husqvarna TE310 09 Husqvarna TE 310 Slavik 0 20.3.2018 v 08:24 Slavik
Husqvarna TE 310 Husqvarna TE 310 poolacek 6 3.1.2017 v 19:23 spacy


TOPlist