globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dilema 2T vs 4T
14.11.2010 v 00:11
1

Naposledy editováno 10.07.2023 07:41:41
Předchozí
1 2
Následující

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 00:14 | Nahoru | #1
za sebe 4T

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 02:57 | Nahoru | #2
Za 2t nemusíš při rozjezdech tahat, ono to v malých otáčkách jede podobně jak 4t. Ale když 4t vytočíš tak to stejně nejede za to když vytočís 2t tak jede jak blazen
Za mě 2t

Naposledy editováno 14.11.2010 02:59:00

3 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 07:06 | Nahoru | #3
Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 07:30 | Nahoru | #4
Yamaha DT 125 R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 08:46 | Nahoru | #5

pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T



to je pěknej nesmysl. Když se nebavíme o ostré 2T, po kterých budeš požadovat ostré výkony, není vůbec potřeba dělat 2x do roka motor.

Pokud se budeme bavit o ostré, tak ano. Budeš dělat 2x do roka motor. Ale u 4T 1x do roka a ude tě to stát 4x více než u 2T.

Takže za mě 2T

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 08:47 | Nahoru | #6
Rady typu - u 2T 2x ročně spravovat motor vůbec neber nejni to pravda ...

Edit: Seikos - byl rychlejší - přesně tak jsem to myslela

Naposledy editováno 14.11.2010 08:48:29

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 08:51 | Nahoru | #7
Je to jednoduchy, tak jak ti to napsal Pesastor, 4T jsi bez problému,takže za mně 4T Hondu XR 125 nebo Yamahu XT 125X

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 09:27 | Nahoru | #8

rodrigo>Je to jednoduchy, tak jak ti to napsal Pesastor, 4T jsi bez problému,takže za mně 4T Hondu XR 125 nebo Yamahu XT 125X



jojo, s Yamahou XT125X si zažije fakt spoustu zábavy. Zejména úvah typu "jak zvýšit výkon", nebo "turbo na 125" nebo "laďák" S těmi 8kW je to fakt těžkej nářez

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 09:28 | Nahoru | #9
tak ve tvem veku bych sel urco do dvoutaktu,ale neni zadna prdel ho zivit takze se zamysli hlavne nad tim

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 09:32 | Nahoru | #10
Já můžu z vlastní zkušenosti doporučit 4 takt

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 09:43 | Nahoru | #11
2t asi dt nebo kmx taky do 1 z nich pudu

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 09:52 | Nahoru | #12

pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T



jezdím furt a měnil jsem žárovku, tak kdo opravuje?

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:14 | Nahoru | #13
když se o 2T staráš, není s ním problém. pokud ti jde spíše o výkon a "hravost" v terénu je dle mého 2T mnohem lepší, pokud chceš spíše jezdit do školy a tak, zvol raději 4T, kvůli spotřebě a pohodlnosti. ale stejně se nakonec budeš muset rozhodnout sám

Naposledy editováno 14.11.2010 10:16:01

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:21 | Nahoru | #14
Tohle srovnání mne zajímá. Značkuju si a doufám že se tu dočtu která 125 má navrch a kdy.

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:22 | Nahoru | #15
4T 125ccm pro mě vyhrává jen ve spotřebě

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:31 | Nahoru | #16
Jo 4t je jen pro šetřílky a 2t pro tvrdí hochy

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:45 | Nahoru | #17

Holmis>Yamaha DT 125 R





na 4T se mi líbí akorát tak zvuk

Teď sem se koukal na tvůj profil , takže jestli už máš 50ku , tak počítej stim , že ten 4T pojede podobně.

Naposledy editováno 14.11.2010 10:49:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 10:49 | Nahoru | #18

seikos>to je pěknej nesmysl. Když se nebavíme o ostré 2T, po kterých budeš požadovat ostré výkony, není vůbec potřeba dělat 2x do roka motor.

Pokud se budeme bavit o ostré, tak ano. Budeš dělat 2x do roka motor. Ale u 4T 1x do roka a ude tě to stát 4x více než u 2T.

Takže za mě 2T



U 4T jednou do roka motor? Si děláš srandu, ne? Moje Ybra jezdí 3roky a do motoru nebylo šahnuto, a to si myslím, že ještě nějaký pátek nebude...Ale u 2T tuším, že je GO co 20.000km.

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 11:12 | Nahoru | #19

Rostisrot>U 4T jednou do roka motor? Si děláš srandu, ne? Moje Ybra jezdí 3roky a do motoru nebylo šahnuto, a to si myslím, že ještě nějaký pátek nebude...Ale u 2T tuším, že je GO co 20.000km.


Přečti si to ještě jednou... YBR mi nepřipadá zrovna jako ostrá motorka

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 11:15 | Nahoru | #20
ted mas 2t tak ber taky 2t

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 11:50 | Nahoru | #21
Jesli jsi při penězích a nevadí ti větší spotřeba a riziko zadření, tak vem 2t.
Ale jestli mám motorku na každodenní dojíždění do školy, ber 4t.

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 12:16 | Nahoru | #22
Jestli přemýšlíš o Aprilii RX125, tak určitě neprohloupíš, sice já když jí kupoval, tak jsem narazil na blbej kus, o kterej se moc majitel nestaral, tak jsem hned musel dělat vršek motoru(ojniční sada, píst, nikasil), ale od tý doby mam pokoj, už jsem na ní v terénu najezdil něco málo pod 10 000 Km. Teď v zimě plánuju akorát nechat udělat zadní tlumič a vyměnim gufera a futra v předních vidlicích, vyměnim řetězovou sadu a jezdim dál. A že bych dělal motor 2x do roka jak tu někdo psal je pěkná blbost!!! Ta spotřeba je sice trošku vyšší, ale s tim u 2T musíš počítat, že si něco smlsne a aby si se svez, tak to musíš trošku točit a ne se jen vozit. Tahle motorka sice nemá žádný závodní ambice, ale v terénu tě nezklame i těžší terén jsem s ní zvládl

Naposledy editováno 14.11.2010 12:18:12

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 12:17 | Nahoru | #23
Jestli máš na provoz a servis, tak určitě 2T

(reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 12:29 | Nahoru | #24
na provoz bych určitě měl proto že si vydělávám.
jinak bych se taky odsobně přikláněl k 2T ale zase bych chtěl 4T kvůli zvuku
Weeman> tohle jsem potřeboval slyšet... díky tak já třeba přijedu do Letňan a půjčíš mi jí

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 12:31 | Nahoru | #25
Na zvuk se vyser. Jo a osobně bych šel spíš do Yamahy DT

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 13:05 | Nahoru | #26
Za mě 2T a jestli chces endurko tak yamaha TDR jasná volba

Naposledy editováno 14.11.2010 13:11:36

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 13:35 | Nahoru | #27
Týjo tak až si příště budu vybírat motorku tak si vezmu tu co bude mít nejlepší zvuk tak nad tímdle mě nidky nenapadlo přemýšlet Z osobní zkušenosti doporučuju 2T...já měla Dtčko 5 let a až před prodejem sem dělala motor a motorka sloužila výborně..když jsem jela na 4T tak teda žádná sláva, ale je jasný že každej si bude chválit to na čem jezdil

1 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 14:11 | Nahoru | #28
Tak 4T je v tohle objemu opravdu slabý, jestli chce zkusit i trať a nějakej hard terén tak by měl koukat po něčem ostřejším, cože třeba ta yamaha TDR vůbec nesplňuje, jak tu někdo psal, že je to jasná volba. Pak teda zbývá buď DT nebo RX. RX má větší výkon a lepší tlumiče. No a už tu zbajvá jen ty ostrý a to je Husqvarna, KTM, GG, atd.. Ale jestli vybírá mězi XL125 a RX125, tak určitě RX. To je můj názor.

Naposledy editováno 14.11.2010 14:14:11

Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 14:24 | Nahoru | #29
V 16 jsem resil to sami a zvitezil 4t, kvuli spolehlivosti a zvuku, a taky kvuli financnim moznostem. Ale kdyby mi bylo dneska 16 a vedel bych co vim ted, tak bych šel jednoznacne do 2T a neresil bych jestli to žere vic, nebo jestli budes muset delat pist, nikasil apod.. 4t je ve 125 proste mrtvy a na 2t bych si to v terenu uzil daleko vic..

ale nerikam že jsem nebyl spokojenej, byl jsem rad že mam to co mam..
videl bych to asi takhle: 2T = drazsi provoz, ale slusny pojezdeni
4T = spolehlivost, ale nuda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T

14.11.2010 v 15:14 | Nahoru | #30
Weeman> Samozřejmě záleží kde s tim bude jezdit, TDR neni na hard teren A co se týče výkonu ta RX o moc "ostřejší" než TDR neni
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výpadky budíků a vynulování Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 hlafkin 1 1.8.2019 v 12:41 sseba1
Setkal se s tím někdo Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Simso 5 7.8.2018 v 23:27 Simso
Honda XL 125 S nastavenie Honda XL 125 Erik15015 5 1.6.2018 v 12:42 Dreadlock
na kolik foukat Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Lukydoga 9 15.5.2018 v 19:32 Lukydoga
Varadero-plasty Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 Fanda2103 8 17.12.2017 v 19:39 KubaLC8


TOPlist