Naposledy editováno 10.07.2023 07:41:41
3 reakcí na tento příspěvek Dilema 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema 2T vs 4T
pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T
to je pěknej nesmysl. Když se nebavíme o ostré 2T, po kterých budeš požadovat ostré výkony, není vůbec potřeba dělat 2x do roka motor.
Pokud se budeme bavit o ostré, tak ano. Budeš dělat 2x do roka motor. Ale u 4T 1x do roka a ude tě to stát 4x více než u 2T.
Takže za mě 2T
pesastor>Polož si otázku, jestli chceš jezdit nebo spravovat. Když jezdit, tak 4T, když 2x za sezonu dělat motor, potom 2T
Co prosím? Já na DT 125 jezdím 4tým rokem a letos si poprvé z čistě preventivních důvodů dovolím GO motoru. Tak skutečně netuším, jestli mám v garáži nějakého permoníka který mi to generálkuje 2x do roka. Navíc zcela bez problému při ostřejším stylu jízdy si veme tak 5.5 litru na 100, ale to jedině když se někde hrabu ve sračkách, nebo to honím po cestě na plný kotel.
Jesli jsi při penězích a nevadí ti větší spotřeba a riziko zadření, tak vem 2t.
Zrovna dneska sem viděl se hryznout 4T když sem na 2T projížděl kolem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výpadky budíků a vynulování Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | hlafkin | 1 | 1.8.2019 v 12:41 sseba1 |
Setkal se s tím někdo Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Simso | 5 | 7.8.2018 v 23:27 Simso |
Honda XL 125 S nastavenie Honda XL 125 | Erik15015 | 5 | 1.6.2018 v 12:42 Dreadlock |
na kolik foukat Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Lukydoga | 9 | 15.5.2018 v 19:32 Lukydoga |
Varadero-plasty Honda XL 125V Varadero, Honda XL 125 | Fanda2103 | 8 | 17.12.2017 v 19:39 KubaLC8 |