1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..
adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...
poli46>lukaR1: origo je 16/43 .. já mam 15/46 did X-ring řetěz 530ku
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..
adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...
Poli46: Mě jde na zadní plynem od 4000 otáček na jedničku jak svině. Na dvojku jde taky plynem ale musí se umět šikovně přidat plyn. Jeden zub mín na pastorku a 2 navíc dozadu to musí jít i na dvojku plynem jak máslo. Přeci jenom je to už dost zkrácenej převod. U převodu jak máš ty to bych už pomalu musel řešit o 2 články delší řetěz. Ne?
Luka: je to tak origo R1 98-03 mají převod 16:43. Čili to máš už zkrácený. Ale měla si tu kdysi diskuzi že ti nejde na zadní. Tak jestli máš vzadu o 3 zuby víc tak musí jít jak prase. Nebo máš špatnej snímač polohy škrtících klapek nebo snímač otáček řetězovýho kola. Udajně když toto u této R1 nefunguje tak jde dolů 10 koní výkonu.
Naposledy editováno 17.11.2010 18:55:20