globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

17.11.2010 v 17:18 | Nahoru | #1
lukaR1: origo je 16/43 .. já mam 15/46 did X-ring řetěz 530ku
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..

adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...

(reakce na) po zadním (po sté :)

17.11.2010 v 18:47 | Nahoru | #2

poli46>lukaR1: origo je 16/43 .. já mam 15/46 did X-ring řetěz 530ku
jj stratíš na rychlosti ale zato to tam budeš mít rychlejc tu maximálku.. a když to tak vemu tak na kdejakejch okruzích jsem tady nikdy nejel na uplně vytočenou 6ku takže proto tenhle převod aby to bylo živější..

adosmoto: mě teď jde na záda na dvojku plynem stimhle převodem... tak nevim jestli pude i s 45 .. možná když jí vyspojkuješ...


Poli46: Mě jde na zadní plynem od 4000 otáček na jedničku jak svině. Na dvojku jde taky plynem ale musí se umět šikovně přidat plyn. Jeden zub mín na pastorku a 2 navíc dozadu to musí jít i na dvojku plynem jak máslo. Přeci jenom je to už dost zkrácenej převod. U převodu jak máš ty to bych už pomalu musel řešit o 2 články delší řetěz. Ne?
Luka: je to tak origo R1 98-03 mají převod 16:43. Čili to máš už zkrácený. Ale měla si tu kdysi diskuzi že ti nejde na zadní. Tak jestli máš vzadu o 3 zuby víc tak musí jít jak prase. Nebo máš špatnej snímač polohy škrtících klapek nebo snímač otáček řetězovýho kola. Udajně když toto u této R1 nefunguje tak jde dolů 10 koní výkonu.

Naposledy editováno 17.11.2010 18:55:20
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist