globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jakou rozetu???
13.9.2010 v 20:10
Custe bikeri...chci se vas zeptat jestli to ma vubec vyznam...mam kawu 4ku a skousim to na zadek ale zatim mam stracha a pres tu spojku je to takove tezkopadne.myslite ze kdybych dal vetsi rozetu ze se to zvedne samo od sebe kdyz dam plny plyn???díky za info

2 reakcí na tento příspěvek Jakou rozetu???

20.9.2010 v 08:56 | Nahoru | #1
lidi jeste se vratim k tematu....chci koupit predni a zadni rozetu kdyz ve predu uberu o zub a vzadu pridam 2 poznam na motorce nejaky rozdil ze pujde lehceji na zadek bude vice rvat ale nepojede 220 ale treba jen 190...

(reakce na) Jakou rozetu???

20.9.2010 v 12:26 | Nahoru | #2
Stalin111> jestli dáš do předu o zub míň a vzadu o 2 víc, tak určo poznáš rozdíl, díky takovémuto převodu budeš mít větší krouťák na zadním kole, tím pádem lepší zrychlení, motorka pude líp na zadní jak říkáš. No a maximálka? Určitě bude menší, ale o kolik netuším, ale dá se to snadno spočítat, stačí znát celkový převod na 6ku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou rozetu???

20.9.2010 v 12:32 | Nahoru | #3
Stalin111> Na to se dá říct asi jediné , Gearing Commander: Motorcycle Gear Ratio Calculator for Sprockets RPM Speed Chain!!! Tam se podívej na svojí mašinu a spočítej si to! Vidím že v sérii máš převod 15 / 45 a max. teoretickou rychlost 209 Km/h při 13 tis. RpM na šestku, což je nesmyslnej převod, protože 200 ta malorážka v životě nemůže jet... Takže když to uděláš jak máš v plánu, tzn. 14 / 47 zubů, tak bude maximálka 187 Km/h což už je mnohem rozumější a motorka bude značně živější a ve finále nakonec i nejspíš pojede víc... Ovšem nemůžeš čekat žádné zázraky, ten motůrek jede jen nad 10 tisíc a než se rozmotá, žádnej krouťák z toho stejně nedostaneš... To bys musel jít už do extrému a dát tam třebas převod 13 / 60 atd. aby to šlo fakt pekelně na záda... Ale pak to zase už pojede 130 Km/h, no je to prostě slabý, kup si rozvěšenýho litra a postav si z něj streeta nebo tak , tohle bude furt z bláta do louže... Nicméně těch pár zubů tam bude hodně znát , já dal jednou zkušebně na Monstera převod 14 / 43 zubů a už šel na záda i plynem, ale tam je to hodně o tom krouťáku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 Twitty 11 4.9.2021 v 08:09 Diegow
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 wojciech1999 2 8.3.2020 v 08:49 Brůča.
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 Domino-AK_47 18 8.1.2018 v 12:55 lubi.k
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 motokuba-keči 34 9.8.2017 v 09:55 Galileo297
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 Specialized 25 11.4.2017 v 22:36 Specialized


TOPlist