globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: suzuki DR-Z400S olej a filtr
6.9.2010 v 21:10
Kopil sem si nadávno tuhle mašinu a potřeboval bych poradit ohledně výběru oleje a filtru. dočetl jsem se že nejpoužívanější je ten motul 5100 ester 10w-40 4l asi si ho koupím, ale přece, který je lepší motul nebo castrol?
A ještě bych potřeboval radu ohledně olejového filtru, který si koupit, jestli jsou nějaké kvalitnější nebo je to všechno stejné?
Předchozí
1 2
Následující

suzuki DR-Z400S olej a filtr

6.9.2010 v 21:28 | Nahoru | #1
Filtr hiflo 139,olej 5100 10w40. To dávám já. Castrol bych si do motorky nikdy nedal!
Ale každý,jak myslí...

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 11:52 | Nahoru | #2
Do motorky je vždycky nejlepší, ten který splňuje požadavky dané výrobcem motocyklu. Tohle pravidlo funguje vždy a pořád.

Drtivá většina autorizovaných servisů Suzuki doporučuje oleje Castrol. Asi vědí proč.

Já osobně bych si do motorky olej od klidně Castrolu dal a nědělal bych z toho žádnou vědu. Bude to fungovat.

Jestli je lepší ten či onen olej se nedá tak snadno určit. Jsou dané normy, podle kterých je dobré se řídit.

P.S.: Co si dáš do svojí motorky, kdy budeš měnit, na které benzínky budeš jezdit, atd. je jen tvoje věc.

Jinak filtr jak psal již předtím prackarr je HF139. Sám si to můžeš zkontrolovat na níže uvedeném odkazu.

Hiflo Filtro

Castrol

suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 11:55 | Nahoru | #3
Na o. filtru asi neni moc co vymyslet(pokud to neni nejaky noname) osobne davam hiflo nebo original, co se oleje tyce tak tam liju Motorex 10W50 Cross power/Power synt (radsi nelaboruju se znackama a tech pak kacek navic je unosnych)...

suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 12:00 | Nahoru | #4
používám hiflo a Castrol Power1 racing 4T 10W50

Naposledy editováno 07.09.2010 12:19:53

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 12:09 | Nahoru | #5
co se týká toho castrolu-nikdy.

pokud to někoho zajímá-osobně jsem vypozoroval,že motor jetý na castrol= dost často černý jak bota a hromady usazenin(motory aut),motorky dělám jen sobě,takže nevím...

PS:a nejsem sám,kdo to vypozoroval...

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 13:49 | Nahoru | #6

Dolph-cz>co se týká toho castrolu-nikdy.

pokud to někoho zajímá-osobně jsem vypozoroval,že motor jetý na castrol= dost často černý jak bota a hromady usazenin(motory aut),motorky dělám jen sobě,takže nevím...

PS:a nejsem sám,kdo to vypozoroval...



Pošli prosím fotky a napiš co to bylo za motor a kolik měl v té době na olej Castrol najeto. A kde přesně byly ty hromady usazenin?

suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 13:54 | Nahoru | #7
Dávám to samé co PRETORIAN88

suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 14:53 | Nahoru | #8
je zvláštní že ten Castrol Power1 je zrovna dělanej spec. na to aby odstraňoval usazeniny a čistil ať si každej leje a veří čemu chce,není důvod se proto hádat,já budu lít toto, někdo jinej tamto...

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 17:30 | Nahoru | #9
a ještě jsem se chtěl zeptat jaká je dobrá brzdová kapalina

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

7.9.2010 v 18:17 | Nahoru | #10

camals>a ještě jsem se chtěl zeptat jaká je dobrá brzdová kapalina



Použí brzdovou kapalinu DOT 4 určenou pro motockyly. Případně DOT 5.1.
DOT 5.1 má vyšší bod varu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

8.9.2010 v 07:00 | Nahoru | #11

Aliante>
Drtivá většina autorizovaných servisů Suzuki doporučuje oleje Castrol. Asi vědí proč.


Asi stejně,jako Yamaha yamalube,nebo Honda repsol.
Myslím,že víš dobře,proč to tak je.
Já napsal jen osobní názor,podložený testy API,kde třeba castrol GPS vyloženě propadl v antikorozních vlastnostech. Když k tomu připočtu bezpočet spojek,co začaly klouzat po aplikaci castrolu,nevidím důvod,proč ho lít do své motorky,když trh je plný skvělých olejů a to za lepší ceny,než předraženej castrol.
Vyjadřuji jen svůj názor a nikomu ho necpu jako bernou minci.

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

8.9.2010 v 11:27 | Nahoru | #12

prackarr>Asi stejně,jako Yamaha yamalube,nebo Honda repsol.
Myslím,že víš dobře,proč to tak je.
Já napsal jen osobní názor,podložený testy API,kde třeba castrol GPS vyloženě propadl v antikorozních vlastnostech. Když k tomu připočtu bezpočet spojek,co začaly klouzat po aplikaci castrolu,nevidím důvod,proč ho lít do své motorky,když trh je plný skvělých olejů a to za lepší ceny,než předraženej castrol.
Vyjadřuji jen svůj názor a nikomu ho necpu jako bernou minci.



přesně tak,taky nemám důkazy,ale těch indícií v nepropěspěch castrolu je fakt hodně a to z více stran...

suzuki DR-Z400S olej a filtr

8.9.2010 v 18:39 | Nahoru | #13
Fórum je od toho, že každý vyjadřuje svůj názor. A demokracie od toho, že si každý může psát co chce. Jsem rád, že to tak je.

Každý výrobce motocyklů doporučuje výrobce oleje, se kterým má smlouvu a který mu za to něco dá. To je asi jasný každýmu. Ale taky každý výrobce a prodejce motocyklů chce, aby jeho motocykly vydržely co nejdéle a i kvůli spolehlivosti si je kupovali další zákazníci. A proto doporučuje výrobce, se kterým má dobrou zkušenost. Pokud by s ním měl problém, oslovil by jiného výrobce oleje.

Navíc taky každá dobrá olejářská firma stojí o to dobrému výrobci motocyklů olej dodávat. Společně jim to dělá velmi dobré jméno a spokojené zákazníky a to je nejlepší reklama.

O problémech s Castrolem se toho tu nakecá víc než dost, ale hmatatelné důkazy tak nějak chybí. Asi je to tím, že si do fóra může kdo chce napsat co chce a tak je to správné.

Pokud někomu klouže spojka, bývá problém jinde, než v oleji, tedy pokud je tam předepsaný olej. Příspěvkům kde je napsáno, léta jezdím na olej XXX a pak jsem tam dal Castrol GPS a začala mi klouzat spojka se jen zasměju. Proč by někdo měnil olej se kterým je spokojený za jiný??? Navíc za "předražený" Castrol (obvykle stojí do 200,-Kč za litr v originálním litrovém balení). Za kolik je litr 5100 v originálním balení??? Na zboží cz jsem našel nejlevnější, podotýkám v originální balení, za více než 200,-Kč.

Neoriginální balení oleje nepočítám, tam může být cena lepší, ale kvalita může být podstatně horší. Nikde není jistota, co zákazník skutečně dostane. A jestli obsah dodané lahve opravdu obsahuje objednaný olej. Pokud někdo kupuje v místě a je mu olej stočen přímo ze sudu, je to o fous lepší, ale kdo pozná, co je skutečně v uvedeném sudu. Občas se tu na fóru spekuluje o tom, jestli zisku chtiví pumpaři, nemíchají benzín a naftu s něcím jiným. A co když se najde nějaký zisku chtivý olejář????

A navíc spojka je opotřebitelný díl a málokomu přežije celou motorku, občas je prostě zralá na výměnu.

O testech si myslím svoje. Vždy je nějaký zadavatel a ten bývá i vítězem.

Když to přepočtu jen na svůj prodej Castrolu GPS, tak pokud vezmu v úvahu, že v průměrné motorce je průměrná náplň cca 3,5 litru (je to sice přehnaně moc, ale to nevadí), tak pokud by měl jen každý 100 člověk (což je jedno procento), který si ho ode mě objedná, měl bych každý rok celkem dost telefonátů, že jsem prodal sračku. A ejhle nic takového se neděje a zákazníci ho objednávají "dokonce" i opakovaně.

suzuki DR-Z400S olej a filtr

8.9.2010 v 20:06 | Nahoru | #14
99% lidí,když si koupí sračku,nikam nezavolá. Příště prostě již nekoupí,ale jistě nebudou volat.
Domnívat se tedy,že je měřítkem kvality to,že nikdo "nevolá",hloupost.
Zrovnatak si myslet,že někdo napajcuje olej v sudu,aby vydělal,je hloupost. Jednak to jde poznat i pouhým okem, a jednak- kolik by to vyneslo? Stálo by to někomu za to? myslím,že toto je hra bez hmatatelných důkazů,narozdíl od klouzajících spojek po castrolu,kterých jen v mém okolí bylo několik. To nejsou fámy,ale fakta.
Chápu,prodáváš castrol,tak se ti navážení do něho nelíbí,jasně.
Problém je ten,že výrobce přijde na to,že je olej horší až po nějakém časovém intervalu,pokud vůbec má zájem to zkoumat. V obchodě to chodí trochu jinak.
Ale jak jsi psal,právo na názor má každý,s tvým nesouhlasím,cítím z něho silně tvůj obchodní zájem,ale budiž. Respektuji tvoje právo na něj...

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 09:22 | Nahoru | #15
Tak s těmi 99% lidí nesouhlasím. Když si koupím něco, co mi nefunguje, tak to alespoň zkusím reklamovat. A i když by byla možná reklamace zamítnuta, tak proč to nezkusit. A pokud si na internetu koupím něco co mi nevyhovuje, mám právo to do 14 dnů vrátit.
Navíc, drtivá většina zákazníků si tento olej koupí každý rok znovu a to už myslím je důkaz spokojenosti, nebo ne???
Navíc zákazníkům z okolí olej i zdarma měním a spousta jich jezdí na Castrolu a s žádným problémem jsem se ještě nesetkal.

Dělá to snad každá stá, nebo desátá motorka ježděná na Castrol??? Nebo jen některý model motocyklu??? Servisy Suzuki se asi musí strhat a výrobce musí bouchat spojkové lamely o sto šest, když používají oleje Castrol. A když jsou tak výkonné motorky schopné s olejem Castrol normálně fungovat, tak nechápu, kde je problém. Když už má někdo spojku na šrot, tak nechápu na co si stěžuje.

Lehké počty se sudy. Kvalitní "polosyntetický" olej od známého výrobce stojí na koncového zákazníka cca 200,-Kč za litr, na tom se asi schodnem. "Polosyntetický" olej od neznámého výrobce jsem schopen sehnat za 100,-Kč za litr. A to je 100% zisk. Na jednom jediném sudu (200lt) to dělá zisk 20 000,-Kč. A to je sakra slušná částka k zamyšlení. Proto bych si já osobně rozlévaný olej nikdy nekoupil. Nevím, jestli by to zrovna tobě stálo za to, ale věřím, že se najde dost lidí, kterým to za to stojí.
Chápu, že prodáváš rozlévaný olej a není ti to po chuti, ale čísla nelžou.
Pokud bude někdo prodávat "polosyntetický" olej v sudu se syntetickým olejem, tak nikdo nic nepozná a zisk se ještě mnohonásobně zvýší.
A navíc bych chtěl vidět zákazníka, který tohle pozná.

Kvalitní a velký výrobce, ke kterým se Castrol rozhodně řadí, nepustí do výroby a do prodeje produkt, který by nebyl odzkoušený. Pochopím, že některý zaměstnanec udělá chybu a zkazí jednu šarži vyrobku, ale ta se pak stejně nedostane na trh. A pokud se tak již stane, pak se podívej na příklad Toyoty. Pokud by Castrol toto zanedbal, měl by na krku stejné žaloby jako Toyota.

Prodávám i Shell, ale neopodstatněné a neprůkazné vrtání do Castrolu prodejci jiných značek celkem chápu.

EDIT: Navíc jak jsem psal již předtím, lamely spojky jsou spotřební díl, který na některých motorkách vydrží víc, na některých míň. A hodně záleží, jak se k motorce kdo chová.

Naposledy editováno 09.09.2010 09:32:48

suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 09:47 | Nahoru | #16

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 12:01 | Nahoru | #17
Aliante>

dle mého názoru si castrol pohlídá hlavně to,aby byly zisky co nejvyšší a kvalita taková,aby to prolezlo normama.
jde hlavně a především o peníze a né o koncového zákazníka a o kvalitu... ... castrol mou důvěru nemá-a to se živím 15 let jako automechanik a nejsem ten typ co věří každému drbu,co se kde šustne...

suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 12:44 | Nahoru | #18
Jen zareaguji- Jdou od sebe poznat syntetický a polosyntetický olej. Aspon u Motulu to jde. Už podle barvy.
Není pravda,že když někdo jezdí třeba na motul a já mu do sudu naleju nějakej,jak ty píšeš,"neznačkovej" za stovku,že to není poznat. Je to poznat.U motulu rozhodně ano,u ostatních si jistý nejsem,ale bude to zřejmě stejné,proto to,co píšeš považuju za pouhou propagandu.
A reklamace do 14 dní? Už vidím,jak bereš zpátky otevřený olej,nebo olej,co byl v motoru a zákazník ho vrátil.
A konečně- klouzající spojka vlivem oleje je nereklamovatelná věc.protože výrobce spojky to může hodit na olej a výrobce oleje na spojku.
Spousta lidí prostě ten olej vypustí,napustí jiný a hodí to za hlavu. čus.

Naposledy editováno 09.09.2010 12:47:45

suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 13:15 | Nahoru | #19
Dolph-cz:
Ono jde hlavně o to, aby to uvedené normy splnilo, nebo ne???
Zisky co nejvyšší chce asi každý, na značce nezáleží a na odvětví taky ne. Nebo snad myslíš, že ostatní značky se snaží o to aby byly zisky nižší, než mohou být???
Ale o spokojenost zákazníků jde samozřejmě taky, když se zákazníci vrací, generuje se zisk.
A zákazníci jsou spokojení, když jim všechno funguje.

Proto když tvrdíš, že jde Castrolu především o co nejvyšší zisky, je jasné, že jim musí jít i o kvalitu a spokojenost zákazníků.

O tom, že Castrol nemá tvou důvěru jsme se již všichni přesvědčili. Jak si psal předtím, důkazy chybí, ale důvěru nemá.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 13:25 | Nahoru | #20
Ale důkazy nechybí. Kolikrát se tu spojka na castrolu řešila? Jen v mém okolí několikrát!
Co chceš za důkaz? Video,nebo policejní protokol?
Jen můj kamoš na R6 po castrolu klouzala spojka,přejitím na shell přestala!
A takových lidí tu bylo více.

suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:12 | Nahoru | #21
Prackarr:
Taky jen reaguji.
Právě, že jediný způsob, jak může zákazník olej rozpoznat je barva. A s použitím barviv se s barvou se dá dělat spousta věcí. Samozřejmě tě neobviňuji, že něco takového děláš. Ale kromě barvy se běžně nedá poznat vůbec nic.
Nevím, jaké všechny barvy používá na produkty Motul a kolik z nich je schodných. Možná bys to mohl objasnit.
Z produktů, které prodávám já, dobarvuje produkty pro motorky pouze Castrol a to na světle fialovou. Shell oleje pro motorky nepřibarvuje.

Pokud považuješ to, že jsem zastánce originálně balených produktů za propagandu, pak jsem tedy propagandista.

Reklamace se vždy snažím vyřešit ke 100% spokojenosti zákazníka. A i s tímhle bych se jistě vypořádal. Podle mě je to základ každého dobrého vztahu prodejce a zákazníka.

Spojka je samozřejmě težko reklamovatelná věc u výrobce motorky, protože jde o věc podléhající opotřebení, které je zásadně ovlivněno přístupem majitele stroje. Je to jako reklamovat, že mám po 10000 km vytahaný řetěz. Každému vydrží jinak.

Nevěrím tomu, že když zkurvím spojkové lamely, které ještě nejsou opotřebené, pouhým nalitím doporučeného oleje, tak to prostě jen tak nechám být. Pokud je již spojka značně opotřebená a po nalití nového, kvalitního oleje začne prokluzovat, pak to chápu, ale nesvaloval bych to na olej.
A pokud údajně spojky po použití Castrolu kloužou, proč se to nestává všem???? Pokud by do něj dávali malé množství aditiv pro správnou funkci spojky, pak by se to muselo projevit u všech motorek.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:16 | Nahoru | #22
Nebudu už nic psát,myslím,že proč to píšeš je všem jasné.
Dostal jsi mě s těmi barvivy.
To pak ale klesne zisk ze sudu,když musím koupit ještě barvičky,ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:22 | Nahoru | #23

prackarr>Ale důkazy nechybí. Kolikrát se tu spojka na castrolu řešila? Jen v mém okolí několikrát!
Co chceš za důkaz? Video,nebo policejní protokol?
Jen můj kamoš na R6 po castrolu klouzala spojka,přejitím na shell přestala!
A takových lidí tu bylo více.



Tvůj kámoš přešel na Shell. To snad není možný, to si se asi upsal, ne?
A co bych chtěl za důkaz, chtěl bych to jednou vidět. Třeba, že bych zajel na svým CBR, k tvýmu CBR, až budeš mít servisní interval a dal ti tam GPS-ku. A začala ti klouzat spojka. Zaplatil bych ti jí celou. Myslím tu spojku.

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:24 | Nahoru | #24

prackarr> Nebudu už nic psát,myslím,že proč to píšeš je všem jasné.
Dostal jsi mě s těmi barvivy.
To pak ale klesne zisk ze sudu,když musím koupit ještě barvičky,ne?



Spíš by mě zajímaly ty barvy co Motul používá, když to máš, tak to napiš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:29 | Nahoru | #25

Aliante>Tvůj kámoš přešel na Shell. To snad není možný, to si se asi upsal, ne?
A co bych chtěl za důkaz, chtěl bych to jednou vidět. Třeba, že bych zajel na svým CBR, k tvýmu CBR, až budeš mít servisní interval a dal ti tam GPS-ku. A začala ti klouzat spojka. Zaplatil bych ti jí celou. Myslím tu spojku.


Nechápu,proč by nemohl můj kámoš jezdit na shell? Můj kamarád prodává repsol a kryž chce někdo motul,pošle ho ke mě a naopak. Když u mě někdo chce repsol,posílám ho k němu.
Víš,rozdíl mezi námi dvěma je ten,že ty se oleji živíš. Tady si děláš hezkou reklamu a já ti dělám medvědí službu.
Já se oleji neživím. Mám z toho skoro prd,dělám to víceméně pro své známé a tudíž nehoním obraty a prodejnost.
A tudíž by mě ani ve snu nenapadlo,pajcovat produkty.
A krom toho- kdokoliv by chtěl pajcovat,může i bez rozlévaného oleje,jak jsi psal. Originální petky 1l a 4l se dají sehnat prázdné taky,takže není problém to udělat tak,že zákazník má pocit,že kupuje origo balení,když už na to přijde. A nalít mu tam můžu třeba močůvku.
Ale to si myslím,že ty dobře víš.
Co se týče mého CBR,já už jsem to psal,castrol nikdy,i kdyby jsi mě zaplatil celou motorku.
Proč ty co své CBR castrol neliješ? Dáváš,pokud vím,shell,ne?

Naposledy editováno 09.09.2010 14:31:40

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:33 | Nahoru | #26
300V je zelený a 5100 je hnědožlutý. Poznat se dá od ostatních olejů spolehlivě. A dokonce i po čichu. Motul 5100 voní jakoby po citronech,300v má vůni,jak žvýkačky ze střelnice,nebo jak to popsat. Tyto dva oleje pozná od plagiátů každý,kdo to měl někdy v ruce.
Nechceš napsat,že případný "pajcer" by si koupil krom neznačkového oleje i aromata,aby ošálil zákazníky,že ne?

Naposledy editováno 09.09.2010 14:34:39

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:48 | Nahoru | #27

prackarr>Nechápu,proč by nemohl můj kámoš jezdit na shell? Můj kamarád prodává repsol a kryž chce někdo motul,pošle ho ke mě a naopak. Když u mě někdo chce repsol,posílám ho k němu.
Víš,rozdíl mezi námi dvěma je ten,že ty se oleji živíš. Tady si děláš hezkou reklamu a já ti dělám medvědí službu.
Já se oleji neživím. Mám z toho skoro prd,dělám to víceméně pro své známé a tudíž nehoním obraty a prodejnost.
A tudíž by mě ani ve snu nenapadlo,pajcovat produkty.
A krom toho- kdokoliv by chtěl pajcovat,může i bez rozlévaného oleje,jak jsi psal. Originální petky 1l a 4l se dají sehnat prázdné taky,takže není problém to udělat tak,že zákazník má pocit,že kupuje origo balení,když už na to přijde. A nalít mu tam můžu třeba močůvku.
Ale to si myslím,že ty dobře víš.
Co se týče mého CBR,já už jsem to psal,castrol nikdy,i kdyby jsi mě zaplatil celou motorku.
Proč ty co své CBR castrol neliješ? Dáváš,pokud vím,shell,ne?



Beru to podle sebe, moji kamarádi, jezdí na to co jim dodávám. Tak mě překvapilo, že tvůj kamarád jezdí na Shell.
Reklamu si tu děláš taky a oleje prodáváš stejně jako já. Jediný rozdíl je v tom, že já v origo balení a ty ze sudu. Myslím, že mi žádnou službu neděláš, natož medvědí.
Víceméně to děláš pro své známé, ale jak napíše někdo na fóru něco o oleji je tam hned tvůj příspěvek s olejem, který prodáváš a pokud ho chceš napiš mi.
Nikde jsem neviděl, že by se nechali sehnat takové prázdné obaly, aby se daly v domácích podmínkách zavřít a zatavit, tak jako originální produkty. Napiš kde, nechám se poučit.
Správně do svojí motorky dávám Shell, ale jen z toho důvodu, že Shell jsem prodával dříve než Castrol. Pokud bych dříve dělal Castrol lil bych tam ten.

1 reakcí na tento příspěvek suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 14:57 | Nahoru | #28
Všichni,opravdu všichni tvoji kamarádi bez vyjímky berou oleje od tebe a jen od tebe? Hm,tak to máš bud málo kamarádů,nebo kecáš.
A co když má tvůj kamarád krom tebe za kamaráda někoho,kdo dělá třeba agip?
Jak ten to dělá? Napůl s tvým kastrólem?
Neblbni,a piš rozumně,hloupej nejsi. Kvůli tomu,že já dělám motul,nebudou všichni mí kámoši přecházet na motul,když používají léta třeba ten repsol. A tvoji kámoši kvůli tobě jistě taky ne,nebo ano?
Prázdné PETky se sehnat dají,třeba celá paleta. To problém opravdu není.
Víceméně to děláš pro své známé, ale jak napíše někdo na fóru něco o oleji je tam hned tvůj příspěvek s olejem, který prodáváš a pokud ho chceš napiš mi.
Ano,proč ne. Kdybych chtěl,napsal bych PM a věděl bys hovno. pokud to někomu napíšu,tak proto,že mu chci pomoct.
A mýlíš se ještě v tom,že prodávám jen rozlévané oleje. To ty prodáváš jen PETky,já to i to. Každý co chce.
Nikoho nenutím,pokud mi nevěří,aby bral sudovej.

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 15:25 | Nahoru | #29

prackarr>300V je zelený a 5100 je hnědožlutý. Poznat se dá od ostatních olejů spolehlivě. A dokonce i po čichu. Motul 5100 voní jakoby po citronech,300v má vůni,jak žvýkačky ze střelnice,nebo jak to popsat. Tyto dva oleje pozná od plagiátů každý,kdo to měl někdy v ruce.
Nechceš napsat,že případný "pajcer" by si koupil krom neznačkového oleje i aromata,aby ošálil zákazníky,že ne?



Díky za objasnění barev.
Zelených olejů je minimum, to je pravda, ale hnědožlutých je na trhu spousta, i když nevím, jestli voní zrovna po citrónech.
Pajcer by mohl například dát do sudu 5100, 50 litrů nomane oleje. Zisk by byl stále slušný a rozdíl žádný.
Ale kdo ví, já oleje nepajcuju, tak se v tom zase tak nevyznám.

(reakce na) suzuki DR-Z400S olej a filtr

9.9.2010 v 15:35 | Nahoru | #30

prackarr>Všichni,opravdu všichni tvoji kamarádi bez vyjímky berou oleje od tebe a jen od tebe? Hm,tak to máš bud málo kamarádů,nebo kecáš.
A co když má tvůj kamarád krom tebe za kamaráda někoho,kdo dělá třeba agip?
Jak ten to dělá? Napůl s tvým kastrólem?
Neblbni,a piš rozumně,hloupej nejsi. Kvůli tomu,že já dělám motul,nebudou všichni mí kámoši přecházet na motul,když používají léta třeba ten repsol. A tvoji kámoši kvůli tobě jistě taky ne,nebo ano?
Prázdné PETky se sehnat dají,třeba celá paleta. To problém opravdu není.
Víceméně to děláš pro své známé, ale jak napíše někdo na fóru něco o oleji je tam hned tvůj příspěvek s olejem, který prodáváš a pokud ho chceš napiš mi.
Ano,proč ne. Kdybych chtěl,napsal bych PM a věděl bys hovno. pokud to někomu napíšu,tak proto,že mu chci pomoct.
A mýlíš se ještě v tom,že prodávám jen rozlévané oleje. To ty prodáváš jen PETky,já to i to. Každý co chce.
Nikoho nenutím,pokud mi nevěří,aby bral sudovej.



Do motorek berou ode mě oleje bez vyjímky. Kamarádů mám podle mě tak akorát. Co je to málo??? A nekecám, nemám důvod.
Moji kamarádi nemají asi tak dobré kamarády, kteří prodávají oleje, nebo dávají přednost mě. Pokusy s mícháním oleje nedělají a ani já.
Nemusím je nutit, aby někam přecházely. Prostě u mě mění olej a nevozí si sebou svůj. Zeptají se mě co bych jim doporučil a to tam lejou. Mají ke mě asi důvěru.
Ale kdybys mu napsal je PM, tak to bys z toho měl malou reklamu, je mnohem lepší se zviditelnit příspěvkem.
A za kolik máš tedy 5100 v originálním balení???
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist