Naposledy editováno 30.07.2010 12:32:17
3 reakcí na tento příspěvek hydraulická spojka místo lankové
c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne
Jediný problém, který jsem kdy na hydraulické spojce měl, je ten letošní na Volvu z roku 1968
Nejsem zastáncem hydrauliky, ale nemyslím, že by byla tak poruchová, jak se zde píše.
c.j.>Však počkej, až přestane těsnit, začne odcházet válec, buď nebude rozpínat nebo bude rozpínat pořád, bude se nustále zavzdušňovat.. Pak budeš ještě vzpomínat na lanko, které maximálně praskne
Tak vyměníš spojkový válec, na ducati jsou tři, možná čtyři prdele "tuningových" válečků, které mají i lehčí chod...
Já mám hydrauliku tři roky a žádný problém. Jednou ročně vyměním kapalinu (otázka pár minut) a nestrachuju se.
Nevím v čem je výhoda, ale má to každá ducatka...ale tam jsou ulítlí asi, cpou tam kde co, jen aby to bylo jiný.
Jediný problém byl pičus v Dmotu, který mi do faktury napsal, že mám černou kapalinu, že mi brzy odejde váleček. Vážně "odporník".