na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C
řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
PopiSV píše: Dolph-cz>
čau, no tak já momentálně taky řeším ventilátory...
95-100°C se mi zdá taky hodně, pokud by to mělo být měřeno na výstupu z chladiče...
zatím váhám jaké termospínač mám objednat...
Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo?
Poraďte, komu dáváte na seřízení karburátor? Znáte nějakýho fakt dobrýho fachmana co to mu rozumí a dělá Keihiny?
dík
poladit karburátor je běh na dlouhou trať-chce to pojezdit,vyzkoušet ve všech režimech,trošku poladit a zase jezdit-není to až taková sranda.ideální je dát karbutátor do originálního stavu a mělo by to být ok,pokud je tam laďák,tak spousta laďáků je už odladěných a dá se to na netu dohledat,u těch lepších dokonce přímo na stránkách výrobce .
jinak co se týká chcípání-já když zahodím motorku,tak většinou sama chcípne-protože je tam kvalt a pokud přece jen pár sekund brblá na volnoběh-tak se podle mně nemůže nic poškodit-olejový film na válci zůstane,tlakem je přimazávána jen klika a ta má jehličkové ložiska a ty se taky neposerou...,případně lze nastavit tak nízký volnoběh aby bez plynu sama chcípla.
ale samozřejmě když tam něco vytvoříš,tak to na škodu nebude-až na to,že bude na motorce zase o jedno heblo které se může pokazit navíc....
problém je že tam mám výfuk i se svodama RASS a údajně jinak natryskovanej karbec...
Jede to perfektně, táhne brutálně od volnoběhu ale nehorázně střílí do výfuku při každým zavření plynu... když uberu tak ne, ale když zavřu tak to je jak dělo...
No s tím vypínačem zapalování... volnoběh vysokej nemám, ale motorka moc chcípnout nechce ani když leží... zkusím vymyslet nějakej trhací konektor a pak napíšu, jak dlouho trvalo, než jsem ho zase ustřihl