globalmoto_kveten





Téma: termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.
 
7.7.2010 v 11:59
čaute,dodělávám si ventilátor na svou exc a potřebuju dopasovat nějaký termospínač,ať to nemusím zapínat ručně...

na výběr je jich hromada,jen nevím při jaké teplotě by se měl spínat..k mání jsou od cca 80-110 °C

řešil to už někdo,nebo najde se někdo kdo to má napsané na čidle a pod.??
myslím,že to maji všechny podobné motorky +- stejné..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.

6.11.2011 v 16:38 | Nahoru | #1
Dolph-cz>
čau, no tak já momentálně taky řeším ventilátory...
95-100°C se mi zdá taky hodně, pokud by to mělo být měřeno na výstupu z chladiče...
zatím váhám jaké termospínač mám objednat...

Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo?

Poraďte, komu dáváte na seřízení karburátor? Znáte nějakýho fakt dobrýho fachmana co to mu rozumí a dělá Keihiny?
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.

6.11.2011 v 17:04 | Nahoru | #2

PopiSV píše: Dolph-cz>
čau, no tak já momentálně taky řeším ventilátory...
95-100°C se mi zdá taky hodně, pokud by to mělo být měřeno na výstupu z chladiče...
zatím váhám jaké termospínač mám objednat...

Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo?

Poraďte, komu dáváte na seřízení karburátor? Znáte nějakýho fakt dobrýho fachmana co to mu rozumí a dělá Keihiny?
dík



poladit karburátor je běh na dlouhou trať-chce to pojezdit,vyzkoušet ve všech režimech,trošku poladit a zase jezdit-není to až taková sranda.ideální je dát karbutátor do originálního stavu a mělo by to být ok,pokud je tam laďák,tak spousta laďáků je už odladěných a dá se to na netu dohledat,u těch lepších dokonce přímo na stránkách výrobce .

jinak co se týká chcípání-já když zahodím motorku,tak většinou sama chcípne-protože je tam kvalt a pokud přece jen pár sekund brblá na volnoběh-tak se podle mně nemůže nic poškodit-olejový film na válci zůstane,tlakem je přimazávána jen klika a ta má jehličkové ložiska a ty se taky neposerou...,případně lze nastavit tak nízký volnoběh aby bez plynu sama chcípla.

ale samozřejmě když tam něco vytvoříš,tak to na škodu nebude-až na to,že bude na motorce zase o jedno heblo které se může pokazit navíc....

(reakce na) termospínač ventilátoru na chladiči exc 450 a pod.

16.11.2011 v 18:07 | Nahoru | #3

PopiSV píše: >...Plánuju dát na motorku bezpečnostní vypínač motoru podobný tomu na vodních skůtrech, proto, že když se mi podaří odhodit motorku řidítkama ze svahu dolů tak podle mě nemůže dostatečně mazat motor ne? a než se k ní dostanu tak beží klidně i 15sekund... možná víc...
Neřešil to tu někdo? ...dík


Přemýšlel jsem o tom, ale spíš jen do brodů. Už jsem jednou Kawu utopil a měl jsem kliku, že to dopadlo dobře. Máme doma minibike a tam je origo bezpečnostní vypínač. Možná ho z toho vezmu, ale asi bude lepší, vyhýbat se vodě nad kolena .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist