Mám takový problémek.
Nevíte náhodou někdo označení desek NISSIN na předek na VFR V-TEC 2003?
Poslali mně z eshopu sintrovaný 2P-308ST a ty tam nepasujou, jsou větší než ty, co tam teď jsou.
A případně nevíte, na co jsou ty 2P-308ST?
Díky za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR V-TEC brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Ještě tak se dozvědět, co tam opravdu patří.
šestý příspěvek...
aha, tak jsem to dočetl do konce a nebude to ono
Naposledy editováno 22.06.2010 21:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
_George_>c.j.> Jo to už jsem taky našel, je to jeden z mála odkazů, co strejda google vyhodí.
Ještě tak se dozvědět, co tam opravdu patří.
Njn, když Nissin VFR 800 zcela ignoruje, prostě "není"
http://www.motorcyclepads.com/Honda-Motorcycle-Brake-Pads.aspx
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR V-TEC brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
cabrone>_George_> čemu rikas,ze jsou velky? nejsou spis moc tlusty do brzdicu?
Ne, myslím právě tvarově jiný. Delší a tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
cabrone>cabrone> tak myslim,ze to zbabrali,podle internetu mas desky,jako starsi model VFR800 a s tim by nemel bejt zadnej problem
Myslíš, že VFR FI a V-TEC mají stejný přední desky? Možný to je, protože když jsem se díval na NISSINy 2P-250ST (VFR FI) na obrázku na netu, tak se tvarově cca podobaly těm starjem, co právě dojíždím.
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Ty NISSYNy jsem kupoval loni na jaře, protože jsme se chystali na dlouhou dovolenou a koupil jsem je do rezervy. Nakonec dovolená padla a já starý desky dojel až teď. Jaký bylo překvapení, když jsem se to chystal teď o víkendu vyměnit a zjistil jsem, že tam nepasujou. Takže 2200 v kanálu
BTW: neshání někdo nový sintrovaný dva páry 2P-308ST na předek? Na ceně bysme se dohodli.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
forum VFR - desky
Naposledy editováno 22.06.2010 23:17:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Na krabičce svých předních mám 250 3T-F2 a zezadu je nálepka 2P-250 a seznam aplikací, od předních brzdičů pro FES 120/250 až po motorky s dualem, kde se dají použit jak na předek, tak na zadek (Deauville 02, VFR 98, Varadero 99, CB 1100, X11, Black 97-98, ST 1100 96-98, ST 1300 02, GL 1800 01, VTX 1800 02)
Jinak moje si sedaly celkem dlouho, ale taky jezdím se srdcem v duši
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
collins>snoopy_mk> goldfreny??!! ty jsou prý to nejhorší, co můžeš motorce dát!!! Nemám vlastní zkušenost, ale řešil jsem výměnu na předku nedávno, tak jsem něco pročetl, a většina na ně nadává jak sviňa, že strašně žerou kotouče. Nejlepší je prý dát origo či Nissin ST
forum VFR - desky
ja s nima zatim problem nemam..
asi taky zalezi jaky "typ" tam das, jestli normalni nebo racing..
snoopy_mk>ja s nima zatim problem nemam..
asi taky zalezi jaky "typ" tam das, jestli normalni nebo racing..
souhlasím, mám na nich cca 24 000 km a bez problémů, nicméně příště zkusím nissiny nebo jejich rozumný ekvivalent..
snoopy_mk>ja s nima zatim problem nemam..
asi taky zalezi jaky "typ" tam das, jestli normalni nebo racing..
No mě před tou "racing" směsí varoval i přímo jejich prodejce, tak nevím... Radši jsem nakonec vzal carbone-lorraine, goldfreny fakt netrpí zbytečně dobrou pověstí
3 reakcí na tento příspěvek Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Tak desky NISSIN 2P-308ST jsou opravdu na předek na VFR V-TEC (i Varadero ...), ale dospěli jsme k tomu, že jelikož mám dovoz USA, tak se jedná o verzi Interceptor a Amíci mají samozřejmě kupu věcí jinak, takže jsme se nemohli podle zdejších katalogů dopátrat normální cestou, co do toho patří.
Takže záhada vyřešena, budu objednávat jiný, ale mám doma zbytečný dva páry desek na předek.
Vím, že by to mělo spíš patřit do bazaru, ale kdyby měl někdo zájem, tak mám doma dva páry fungl nových sintrovaných desek NISSIN 2p-308ST na Hondu VFR V-TEC 2002+ nebo Varadero 1000 2004+. PC za vše 2200Kč a nechal bych je tak za 1700 vočí.
Díky všem za příspěvky.
Naposledy editováno 24.06.2010 11:20:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Jen pro zajímavost, dej sem fotku destiček a předku nebo třmenů, vsadím se, že mluvíme všichni o stejném typu, jen jinak značeném (Viz můj seznam na origo Nissin krabičce). Vtec má oproti Fi jen jinak zapojený pravý přední brzdič?
Paťa.>_George_> na americké verzi snad není jen vypínač na světla a blinkry fungují jako pozičky, taky proto je tam dvouvláknová žárovka
Jen pro zajímavost, dej sem fotku destiček a předku nebo třmenů, vsadím se, že mluvíme všichni o stejném typu, jen jinak značeném (Viz můj seznam na origo Nissin krabičce). Vtec má oproti Fi jen jinak zapojený pravý přední brzdič?
a jeste tam maj par bocnich odrazek jako na kole ,)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR V-TEC brzdové destičky
Paťa.>_George_> na americké verzi snad není jen vypínač na světla a blinkry fungují jako pozičky, taky proto je tam dvouvláknová žárovka
Jen pro zajímavost, dej sem fotku destiček a předku nebo třmenů, vsadím se, že mluvíme všichni o stejném typu, jen jinak značeném (Viz můj seznam na origo Nissin krabičce). Vtec má oproti Fi jen jinak zapojený pravý přední brzdič?
Jo, světla nejdou vůbec vypnout, takže jak otočíš klíčkem, tak startuješ se zapnutejma světlama, takže vychytávka from USA.
O víkendu je vyfotím. Sám jsem toho názoru, že tam jsou opravdu 2P-250, co jsem porovnával s obrázkama z netu. Ale prodejce tvrdí, že v katalogu mají uvedeno 2P-308 a že už jich několik zákazníkům posílali na VFR V-TEC a bez problémů. Jen mně tam jaxi nepasovaly...
Ikdyž jsou to přesně ty co tam patří (2P-250 R2), tak jsem je tam nemohl nacpat, musel jsem z nich sundat tu 1mm tlustou destičku a nechat na nich jen ty plechy, ale i tak to brzdí. Pořádně neotočím kolem. Takže po jízdě mám vždycky rozpálenej kotouč. Proto bych se chtěl zeptat, jestli je to normální (než si desky sednou) a má s tímhle někdo zkušenost? Jinak třmeny i pístky jsem vyčistil a chodí v pohodě (ikdyž s těma novýma deskama jsou pístky úplně zatlačený v třmenu)- může to být tím?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |