bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Minerál nebo polosyntetika?
18.6.2010 v 09:35
Zdravím pánové. Pořídil jsem si Hondu CB 400N. Budu měnit náplně ale nejsem plně rozhodnutý zda zvolit minerál nebo polosyntetiku. Určitě naleju castrol, ale nevim zda zvolit GTX nebo nějakou polosyntetiku? Výrobce udává jen viskozitu, tedy 10W40. Jen pro info, motorka je z roku 82. Díky za odpovědi. Mílek
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 17:13 | Nahoru | #31
assassin> tot velika pravda, ale rozdil tam je, pan nema f motoru olej a hodně vzduchu hodně vody, dežto dyž maš motor zavřenej je tam hodně oleje malo vzduchu malo vody, určitě se to nezadře, jen tak nějak trpi trošku vic než je radno si myslim ja, myslim že mimo plnění někerejch zavodnich motoru de se u někerejch přistřikava vodni mlha, pro lepčí chlazení směsi, je učelem aby bylo f motorku co nejméně vody, a dalších oxidantu a sraček ne ? jak řikam ja neustale dokola, to co pan vymyslel sem teda jako navod na výměnu oleje v žadnym manualu neviděl a sem si jistej že z jakychkoli duvodu neuvidim nikdy , navic to strašny utrpeni dyž je hesky nejezdit tři dny ? smrt

(reakce na) Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 17:18 | Nahoru | #32

pedal>assassin> tot velika pravda, ale rozdil tam je, pan nema f motoru olej a hodně vzduchu hodně vody, dežto dyž maš motor zavřenej je tam hodně oleje malo vzduchu malo vody, určitě se to nezadře, jen tak nějak trpi trošku vic než je radno si myslim ja, myslim že mimo plnění někerejch zavodnich motoru de se u někerejch přistřikava vodni mlha, pro lepčí chlazení směsi, je učelem aby bylo f motorku co nejméně vody, a dalších oxidantu a sraček ne ? jak řikam ja neustale dokola, to co pan vymyslel sem teda jako navod na výměnu oleje v žadnym manualu neviděl a sem si jistej že z jakychkoli duvodu neuvidim nikdy , navic to strašny utrpeni dyž je hesky nejezdit tři dny ? smrt



jasny, nechat to tri dny vykapat je blbost. kdyz uz se nekdo chce zbavit stareho uplne jsou i spesl pripravky na proplachnuti... ale zas olej a mazani motoru neni takova veda aby tam nemohlo zustat 2deci stareho oleje. nesmi se vse prehnane resit:)

Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 17:31 | Nahoru | #33
assassin> jasna vjec, jenže spešl příprafky kdo je použiva vid ? každej šetři myslim neska, aaaaaaaaaale řešili sme tady s panem babulkou test oxidačni stability voleju, tak sme do toho tak zabředli že uš sme skoro uplní olejoví vjetci , no a pač sem uplně blbej tak sem si rychle přečet na netu šecko možny vo volejich a mudrcuju tady že dyž zbude f motoru starej olej a smichaš ho s novým tak oxidační stabilita novyho voleje de jaksi do kytek, no věda to možna bude , ale ne u našeho normalniho motorkařeni

1 reakcí na tento příspěvek Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 17:34 | Nahoru | #34
tyyyyyyyy jo ja bejt mejvalem a tohle šecko si přečist tak se leknu daruju motorku za vodvoz a začnu se věnovat třeba zahradnictvi, nebo rybaření ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 22:19 | Nahoru | #35
pedal: Já byl s Motorexem mimořádně spokojený. V podstatě jsem mu křivdil, když jsem psal, že nejméně mi ubývá Denicol. Motorex ho ještě o něco překonal, ale moje letitá unavená spojka se s ním dříve utrhávala než s Denicolem, takže jsme se vrátil k levnější značce. Až překonám lenost a vyměním lamely (snad letos v zimě), asi pak půjdu zpátky do Motorexu.

(reakce na) Minerál nebo polosyntetika?

22.6.2010 v 22:45 | Nahoru | #36
1100Virago> u mě je to asik nějakej předsudek, mam duvěru f motul, castrol, jine sem neskoušel, kastrol je drahej a možna že dybych měl jinou motorku tak bych lil něco jineho, čert vi, myslim že třeba dybych měl nějakyho bandita, nebo něco normalniho cestovniho na pohodu tak by mi to bylo asik jedno asi bych lil co nejlevnější v dnešni době

(reakce na) Minerál nebo polosyntetika?

23.6.2010 v 20:40 | Nahoru | #37

pedal>hondaman1>



Jak víš jak měním olej ? Jako můj skútr má třeba jen sítko místo běžného filtru a to sedí na výpustním šroubu - jo Honda je Honda. Víš co je odvětrání klikovky ? Víš co je relativní a absolutní vlhkost a co rosný bod ? Kolik by tak asi toho vzduchu mělo bejt na to kondenzování ? No nechci ti dávat všetečné dotazy, ale přírodní zákony neukecáš.

Minerál nebo polosyntetika?

13.9.2011 v 18:21 | Nahoru | #38
Jelikož vlastním stejnej stroj a podobnej problém sem řešil taky. Ono opravdu v manuálu není nic jinýho jak specifikace viskozity. Tak pro případné následovníky používám obyčejnej Denicol 20W50 s cenou kolem 165 za litr. Nemá cenu platit zbytečný kilo navíc za Motul, když ten motor v klidečku snese obyčejnej olej na kterej je stavěnej. Jen dodám, že stejnej Denicol akorát v 10-40 lije kamarád do CB550F rv. 1976. Problém není.

Minerál nebo polosyntetika?

22.9.2015 v 20:45 | Nahoru | #39
stejnej stroj, stejnej problém...je tam klasifikace API - SE nebo SF, ta vizkozita je tady psaná 10w40
mě opravte, ale motul 5100 je API SL/SJ/SH/SG....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 400 problém s řazením Honda CB 400 blako 15 27.5.2022 v 23:15 Mimísek
Ultrazvukové čištění karburátorů Honda CB 400 Schejby 15 10.9.2021 v 08:53 Neom
Záhada: Honda CB400N nejede při 600... [1, 2] Honda CB 400 blumentopf 32 7.5.2021 v 21:17 blumentopf
Honda CB 400 N Honda CB 400 Knakml 6 16.6.2020 v 19:02 zdenysrx6
doporučení člověka NA GO motoru Honda CB 400 Mýval 8 13.5.2020 v 04:50 Aliass


TOPlist