...dělám si jasno po čem a jak pokukovat po Dominatorovi
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
U Vtec ma Stev pravdu, ono ten kopanec muze byt docela neprijemny kdyz jedes zrovna v zatacce v naklonu
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
A novější už klasicky řetízkem, vačky v hlavě a navíc časování ventilů, který funguje systémem on/off v určitejch otáčkách - takže průběh výkonu jako u dvoutaktních strojů s přívěrou?
hmm, nevim co by se mi víc líbilo, asi budu muset vyzkoušet
a rozdíl ve výkonu tam je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
Protoze VTEC neni VFR...
Porovnani VFR a VTEC
Jinak to skubnuti je dost neprijemny protoze to mas akorat idealni toceni pro pohodlnou jizdu.
Na vode sem s tim nejel, ale udajne nic moc. V naklonu na vode bych to pod sebou mit nechtel.
Najel sem na VTECu cca 100 km ale doma ybch ho nechtel, je hezkej ale ten motor... ten motor... Hvizdani ozubenejch kol je proste charakteristickej zvuk VFRka...
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
VOGELVFR>Já si myslím, že někteří by ho doma nechtěli(nechtějí) jen proto, že na něj prostě momentálně nemaj prachy a to cuknutí je jenom chabé chlácholení sama sebe, proč si ho nekoupit
Tak VFR1200F taky neni VFR ale TA by mi doma stat mohla
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Mrzout>Tak VFR1200F taky neni VFR ale TA by mi doma stat mohla
definuj VFR
at koukam jak koukam, tak to proste VFR je, jen je v nekterych detailech jina .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Petr_VFR>definuj VFR
at koukam jak koukam, tak to proste VFR je, jen je v nekterych detailech jina .
Domecek plny kolecek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Mrzout>Domecek plny kolecek
si kup pneuservis
bosik>Starsi maji linearnejsi prubeh vykonu a rozvodove kola, timpadem mensi udrzba a pripadne stelovani ventilu
U Vtec ma Stev pravdu, ono ten kopanec muze byt docela neprijemny kdyz jedes zrovna v zatacce v naklonu
Co mají společnýho rozvodový kola se štelováním ventilů?
Akorát jsou tam místo řetězu a ventily musíš stejně štelovat...
Naposledy editováno 12.05.2010 16:07:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Petr_VFR>si kup pneuservis
Nebo kukackovy hodiny
VFR ma mit rozvod kolama a basta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Horác>A proč se řeší Honda v "italských" motorkách? Děláme si tu sami bordel...
Tak to tu bejvá , otevřeš Americké / Anglické a najdeš tam něco o Viragu, otevřeš Italské a je to tam samá Honda... Já teda chápu, že se jako pár jejich modelů dělá v Itálii, ale pořád je to Asijská značka a tudíž tam taky patří! Jinak já spíš nechápu, jak to ti Japončíci dělají, že jejich jednoválcové 650ky nemají vůbec žádný krouťák ani výkon? Nedávno jsem se povozil na tom Dominatoru, a teda hrůza , asi jsem tu motorku nepochopil , ale fakt nevím na co jí použít? Snad jedině na dlouhé cestování po kvalitních cestách východního bloku? Odspodu vůbec ale vůbec ani ten nejmenší náznak krouťáku , pak někde mezi 4 - 6 tisícema to trochu jako zatáhne ale jen aby se neřeklo , a pak to umře! A úplně stejně je na tom třeba i Savage! Přitom 50 let starý Nortoníci tahají už z otáček ještě pod volnoběhem až do relativně vysokých otáček naprosto krásně! Říká se že jednovál má prej krouťák jako kráva a hned dole, ale i ten blbej vydechlej šestkovej Monster tahá odspodu mnohonásobně víc , a to je to přitom motor dělanej na o dost vyšší otáčky, což je zarážející... Jo a kvalita zpracování této Hondice Dominejšra, kterou tady každej vynáší do nebe, je opravdu tragická , člověk sundá pár plastů, a co nevidí, to jsou sváry jak kdyby to vařil doma na koleni nějakej Lojza z Horní Dolní! (Musím se hnedka omluvit Lojzovi z Dolních Pasek, kterej s tím fakt nemá nic společného, a kterej by to určitě svařil mnohem lépe! ) Jo a to nemluvím o povrchové úpravě materiálů, jak už tu jednou jeden velice objektivní a nezaujatý pán psal o HD ve stylu Černých Baronů, jak to rezne, tak proti té Hondě to je ještě zlatý! Ta měla svody i tlumiče sežraný že by to ani do šrotu nevzali! Takhle nevypadala ani Jawa z roku 1956, která byla hozená 20 let na dešti pod stromem!
Ale jinak pro začátek dobrá mašina , a rozhodně není ani trochu záludná!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
Mrzout>Nebo kukackovy hodiny
VFR ma mit rozvod kolama a basta
obavam se, ze tvuj nazor je ti hovno platny . Jediny, kdo rozhodne co je a neni VFR jsou chlapci od Hondy a muzes se klidne zblaznit, ale stejne ti to nepomuze.
Uznavam, nova VFR je uplne jina motorka nez RC46ka, pomerne logicky, je mezi nima 10 let (2000 je posledni inovace s rozvodem kolama). Po mesici a pul jezdeni tvrdim, ze jsem nenasel nic, co by na SC63 bylo horsiho, nez na RC46.
Mrzout>Och, admin jeste neudelal ty dve kategorie? Honda VFR800Fi a VTEC ?
Protoze VTEC neni VFR...
Porovnani VFR a VTEC
Jinak to skubnuti je dost neprijemny protoze to mas akorat idealni toceni pro pohodlnou jizdu.
Na vode sem s tim nejel, ale udajne nic moc. V naklonu na vode bych to pod sebou mit nechtel.
Najel sem na VTECu cca 100 km ale doma ybch ho nechtel, je hezkej ale ten motor... ten motor... Hvizdani ozubenejch kol je proste charakteristickej zvuk VFRka...
kdyz stim umis jezdit, tak cuknuti ani nepoznas..
Petr_VFR>obavam se, ze tvuj nazor je ti hovno platny . Jediny, kdo rozhodne co je a neni VFR jsou chlapci od Hondy a muzes se klidne zblaznit, ale stejne ti to nepomuze.
Uznavam, nova VFR je uplne jina motorka nez RC46ka, pomerne logicky, je mezi nima 10 let (2000 je posledni inovace s rozvodem kolama). Po mesici a pul jezdeni tvrdim, ze jsem nenasel nic, co by na SC63 bylo horsiho, nez na RC46.
jak koukam na to srovnani modelu co linknul mrzout..stara vfr :vetsi kroutak malinko..o pul kone vic.. o 3 kg lehci nez nova..stara je tedy winner navic ma jeste ozubeny kolecka tedy je to jeste vfr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec
DMC.motobiker>Tak to tu bejvá , otevřeš Americké / Anglické a najdeš tam něco o Viragu, otevřeš Italské a je to tam samá Honda... Já teda chápu, že se jako pár jejich modelů dělá v Itálii, ale pořád je to Asijská značka a tudíž tam taky patří! Jinak já spíš nechápu, jak to ti Japončíci dělají, že jejich jednoválcové 650ky nemají vůbec žádný krouťák ani výkon? Nedávno jsem se povozil na tom Dominatoru, a teda hrůza , asi jsem tu motorku nepochopil , ale fakt nevím na co jí použít? Snad jedině na dlouhé cestování po kvalitních cestách východního bloku? Odspodu vůbec ale vůbec ani ten nejmenší náznak krouťáku , pak někde mezi 4 - 6 tisícema to trochu jako zatáhne ale jen aby se neřeklo , a pak to umře! A úplně stejně je na tom třeba i Savage! Přitom 50 let starý Nortoníci tahají už z otáček ještě pod volnoběhem až do relativně vysokých otáček naprosto krásně! Říká se že jednovál má prej krouťák jako kráva a hned dole, ale i ten blbej vydechlej šestkovej Monster tahá odspodu mnohonásobně víc , a to je to přitom motor dělanej na o dost vyšší otáčky, což je zarážející... Jo a kvalita zpracování této Hondice Dominejšra, kterou tady každej vynáší do nebe, je opravdu tragická , člověk sundá pár plastů, a co nevidí, to jsou sváry jak kdyby to vařil doma na koleni nějakej Lojza z Horní Dolní! (Musím se hnedka omluvit Lojzovi z Dolních Pasek, kterej s tím fakt nemá nic společného, a kterej by to určitě svařil mnohem lépe! ) Jo a to nemluvím o povrchové úpravě materiálů, jak už tu jednou jeden velice objektivní a nezaujatý pán psal o HD ve stylu Černých Baronů, jak to rezne, tak proti té Hondě to je ještě zlatý! Ta měla svody i tlumiče sežraný že by to ani do šrotu nevzali! Takhle nevypadala ani Jawa z roku 1956, která byla hozená 20 let na dešti pod stromem!
Ale jinak pro začátek dobrá mašina , a rozhodně není ani trochu záludná!
Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí
BagoBorec>Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí
Tak to je samozřejmě to hlavní , přeji ti ať tě baví i nadále tak jako doposud...
BTW: Chtěl jsi ale říct fakta, ne blitky, že ano???
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |