globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 V-Tec
12.5.2010 v 09:42
Může mi někdo vysvětlit, proč všichni na fóru doporučujou kupovat starší VFRka bez časovaných ventilů.Všude se píše kup starší bez Vítka, ale nikdo už nenapíše proč...dík za názory
...dělám si jasno po čem a jak pokukovat po Dominatorovi
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 09:44 | Nahoru | #1
měl by sis najít nějaké mladé a hodné děvče

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 09:44 | Nahoru | #2

illMedvědGuzzin>měl by sis najít nějaké mladé a hodné děvče


S Vítekem nebo bez Vítka?

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 09:53 | Nahoru | #3
co jsem vyčetl tak to jede, pak to někde kolem 6ti cukne a pak to jede víc, taková nic moc charakteristika.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 10:04 | Nahoru | #4
Starsi maji linearnejsi prubeh vykonu a rozvodove kola, timpadem mensi udrzba a pripadne stelovani ventilu
U Vtec ma Stev pravdu, ono ten kopanec muze byt docela neprijemny kdyz jedes zrovna v zatacce v naklonu

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 10:10 | Nahoru | #5
pujc si obe a porovnej ...

jestli chces, prodam ti svoji 800FI

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 10:37 | Nahoru | #6
Hledej v minulejch diskuzích, tam už se na toto téma vyzvracelo lidí Já do V-TECu šel a vracet se k ozubenejm už nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 10:40 | Nahoru | #7
Takže jestli to dobře chápu tak starší VFRa (FI) mají rozvod královskou hřídelí a nemají časování ventilů, tudíž mají lineárnější průběh výkonu?
A novější už klasicky řetízkem, vačky v hlavě a navíc časování ventilů, který funguje systémem on/off v určitejch otáčkách - takže průběh výkonu jako u dvoutaktních strojů s přívěrou?

hmm, nevim co by se mi víc líbilo, asi budu muset vyzkoušet
a rozdíl ve výkonu tam je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 11:00 | Nahoru | #8
BagoBorec> čoveče, myslim že nemaj rozvod královskou hřídelí, ale ozubenými koly... jistej si nejsem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 11:01 | Nahoru | #9
Sinfected> to by tam těch kol muselo bejt moc ne?

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 11:29 | Nahoru | #10

BagoBorec>Sinfected> to by tam těch kol muselo bejt moc ne?



Je jich tam akorát

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 11:49 | Nahoru | #11
značkuju, až je to Honda, tak se mi VFR 800 libí

Naposledy editováno 12.05.2010 11:49:53

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 12:57 | Nahoru | #12
můj názor po přesednutí z H9 (což mě mrzí, že jsem opustil) na VFR 800 VTEC - zvykneš si na to. A že to cukno při 7tis-to jen v jistých případech. Pokud dáváš plyn a motorka zrychluje lineárně, tak to ani nepoznáš. Cukne to, pokud jedeš na vyšší kvalt, pak ubereš, a jak začneš přidávat, tak to pak v těch 7tis. trochu cukne - ale jinak se toho bát nemusíš. Pokud to držíš pod plinem a sepne ti i v zatáčce, tak to ani nepoznáš. Takže V-Tecu se vůbec bát nemusíš. Druhá možnost, proč ti doproučují starší bez Vítka, může být to, že to má rozvody řešený ozub.kolama a né rozvod. řetězem, jako V-Tec. Tož tak nějak....

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 13:27 | Nahoru | #13
Och, admin jeste neudelal ty dve kategorie? Honda VFR800Fi a VTEC ?
Protoze VTEC neni VFR...
Porovnani VFR a VTEC
Jinak to skubnuti je dost neprijemny protoze to mas akorat idealni toceni pro pohodlnou jizdu.
Na vode sem s tim nejel, ale udajne nic moc. V naklonu na vode bych to pod sebou mit nechtel.
Najel sem na VTECu cca 100 km ale doma ybch ho nechtel, je hezkej ale ten motor... ten motor... Hvizdani ozubenejch kol je proste charakteristickej zvuk VFRka...

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 14:26 | Nahoru | #14
Já si myslím, že někteří by ho doma nechtěli(nechtějí) jen proto, že na něj prostě momentálně nemaj prachy a to cuknutí je jenom chabé chlácholení sama sebe, proč si ho nekoupit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 14:35 | Nahoru | #15

VOGELVFR>Já si myslím, že někteří by ho doma nechtěli(nechtějí) jen proto, že na něj prostě momentálně nemaj prachy a to cuknutí je jenom chabé chlácholení sama sebe, proč si ho nekoupit


Tak VFR1200F taky neni VFR ale TA by mi doma stat mohla

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 15:14 | Nahoru | #16
A proč se řeší Honda v "italských" motorkách? Děláme si tu sami bordel...

VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 15:15 | Nahoru | #17
Ajó, jsem se ukliknul...ale já už to přesunout nemůžu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 15:38 | Nahoru | #18

Mrzout>Tak VFR1200F taky neni VFR ale TA by mi doma stat mohla



definuj VFR

at koukam jak koukam, tak to proste VFR je, jen je v nekterych detailech jina .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 15:38 | Nahoru | #19

Petr_VFR>definuj VFR

at koukam jak koukam, tak to proste VFR je, jen je v nekterych detailech jina .


Domecek plny kolecek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 15:55 | Nahoru | #20

Mrzout>Domecek plny kolecek



si kup pneuservis

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 16:06 | Nahoru | #21

bosik>Starsi maji linearnejsi prubeh vykonu a rozvodove kola, timpadem mensi udrzba a pripadne stelovani ventilu
U Vtec ma Stev pravdu, ono ten kopanec muze byt docela neprijemny kdyz jedes zrovna v zatacce v naklonu



Co mají společnýho rozvodový kola se štelováním ventilů?
Akorát jsou tam místo řetězu a ventily musíš stejně štelovat...

Naposledy editováno 12.05.2010 16:07:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 16:09 | Nahoru | #22

Petr_VFR>si kup pneuservis


Nebo kukackovy hodiny
VFR ma mit rozvod kolama a basta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 16:12 | Nahoru | #23

Horác>A proč se řeší Honda v "italských" motorkách? Děláme si tu sami bordel...


Tak to tu bejvá , otevřeš Americké / Anglické a najdeš tam něco o Viragu, otevřeš Italské a je to tam samá Honda... Já teda chápu, že se jako pár jejich modelů dělá v Itálii, ale pořád je to Asijská značka a tudíž tam taky patří! Jinak já spíš nechápu, jak to ti Japončíci dělají, že jejich jednoválcové 650ky nemají vůbec žádný krouťák ani výkon? Nedávno jsem se povozil na tom Dominatoru, a teda hrůza , asi jsem tu motorku nepochopil , ale fakt nevím na co jí použít? Snad jedině na dlouhé cestování po kvalitních cestách východního bloku? Odspodu vůbec ale vůbec ani ten nejmenší náznak krouťáku , pak někde mezi 4 - 6 tisícema to trochu jako zatáhne ale jen aby se neřeklo , a pak to umře! A úplně stejně je na tom třeba i Savage! Přitom 50 let starý Nortoníci tahají už z otáček ještě pod volnoběhem až do relativně vysokých otáček naprosto krásně! Říká se že jednovál má prej krouťák jako kráva a hned dole, ale i ten blbej vydechlej šestkovej Monster tahá odspodu mnohonásobně víc , a to je to přitom motor dělanej na o dost vyšší otáčky, což je zarážející... Jo a kvalita zpracování této Hondice Dominejšra, kterou tady každej vynáší do nebe, je opravdu tragická , člověk sundá pár plastů, a co nevidí, to jsou sváry jak kdyby to vařil doma na koleni nějakej Lojza z Horní Dolní! (Musím se hnedka omluvit Lojzovi z Dolních Pasek, kterej s tím fakt nemá nic společného, a kterej by to určitě svařil mnohem lépe! ) Jo a to nemluvím o povrchové úpravě materiálů, jak už tu jednou jeden velice objektivní a nezaujatý pán psal o HD ve stylu Černých Baronů, jak to rezne, tak proti té Hondě to je ještě zlatý! Ta měla svody i tlumiče sežraný že by to ani do šrotu nevzali! Takhle nevypadala ani Jawa z roku 1956, která byla hozená 20 let na dešti pod stromem!

Ale jinak pro začátek dobrá mašina , a rozhodně není ani trochu záludná!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 20:00 | Nahoru | #24

Mrzout>Nebo kukackovy hodiny
VFR ma mit rozvod kolama a basta



obavam se, ze tvuj nazor je ti hovno platny . Jediny, kdo rozhodne co je a neni VFR jsou chlapci od Hondy a muzes se klidne zblaznit, ale stejne ti to nepomuze.

Uznavam, nova VFR je uplne jina motorka nez RC46ka, pomerne logicky, je mezi nima 10 let (2000 je posledni inovace s rozvodem kolama). Po mesici a pul jezdeni tvrdim, ze jsem nenasel nic, co by na SC63 bylo horsiho, nez na RC46.

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 21:56 | Nahoru | #25

Mrzout>Och, admin jeste neudelal ty dve kategorie? Honda VFR800Fi a VTEC ?
Protoze VTEC neni VFR...
Porovnani VFR a VTEC
Jinak to skubnuti je dost neprijemny protoze to mas akorat idealni toceni pro pohodlnou jizdu.
Na vode sem s tim nejel, ale udajne nic moc. V naklonu na vode bych to pod sebou mit nechtel.
Najel sem na VTECu cca 100 km ale doma ybch ho nechtel, je hezkej ale ten motor... ten motor... Hvizdani ozubenejch kol je proste charakteristickej zvuk VFRka...



kdyz stim umis jezdit, tak cuknuti ani nepoznas..

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 22:03 | Nahoru | #26

Petr_VFR>obavam se, ze tvuj nazor je ti hovno platny . Jediny, kdo rozhodne co je a neni VFR jsou chlapci od Hondy a muzes se klidne zblaznit, ale stejne ti to nepomuze.

Uznavam, nova VFR je uplne jina motorka nez RC46ka, pomerne logicky, je mezi nima 10 let (2000 je posledni inovace s rozvodem kolama). Po mesici a pul jezdeni tvrdim, ze jsem nenasel nic, co by na SC63 bylo horsiho, nez na RC46.


jak koukam na to srovnani modelu co linknul mrzout..stara vfr :vetsi kroutak malinko..o pul kone vic.. o 3 kg lehci nez nova..stara je tedy winner navic ma jeste ozubeny kolecka tedy je to jeste vfr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #27

DMC.motobiker>Tak to tu bejvá , otevřeš Americké / Anglické a najdeš tam něco o Viragu, otevřeš Italské a je to tam samá Honda... Já teda chápu, že se jako pár jejich modelů dělá v Itálii, ale pořád je to Asijská značka a tudíž tam taky patří! Jinak já spíš nechápu, jak to ti Japončíci dělají, že jejich jednoválcové 650ky nemají vůbec žádný krouťák ani výkon? Nedávno jsem se povozil na tom Dominatoru, a teda hrůza , asi jsem tu motorku nepochopil , ale fakt nevím na co jí použít? Snad jedině na dlouhé cestování po kvalitních cestách východního bloku? Odspodu vůbec ale vůbec ani ten nejmenší náznak krouťáku , pak někde mezi 4 - 6 tisícema to trochu jako zatáhne ale jen aby se neřeklo , a pak to umře! A úplně stejně je na tom třeba i Savage! Přitom 50 let starý Nortoníci tahají už z otáček ještě pod volnoběhem až do relativně vysokých otáček naprosto krásně! Říká se že jednovál má prej krouťák jako kráva a hned dole, ale i ten blbej vydechlej šestkovej Monster tahá odspodu mnohonásobně víc , a to je to přitom motor dělanej na o dost vyšší otáčky, což je zarážející... Jo a kvalita zpracování této Hondice Dominejšra, kterou tady každej vynáší do nebe, je opravdu tragická , člověk sundá pár plastů, a co nevidí, to jsou sváry jak kdyby to vařil doma na koleni nějakej Lojza z Horní Dolní! (Musím se hnedka omluvit Lojzovi z Dolních Pasek, kterej s tím fakt nemá nic společného, a kterej by to určitě svařil mnohem lépe! ) Jo a to nemluvím o povrchové úpravě materiálů, jak už tu jednou jeden velice objektivní a nezaujatý pán psal o HD ve stylu Černých Baronů, jak to rezne, tak proti té Hondě to je ještě zlatý! Ta měla svody i tlumiče sežraný že by to ani do šrotu nevzali! Takhle nevypadala ani Jawa z roku 1956, která byla hozená 20 let na dešti pod stromem!

Ale jinak pro začátek dobrá mašina , a rozhodně není ani trochu záludná!


Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 22:50 | Nahoru | #28

BagoBorec>Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí


Tak to je samozřejmě to hlavní , přeji ti ať tě baví i nadále tak jako doposud...

BTW: Chtěl jsi ale říct fakta, ne blitky, že ano???

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

17.5.2010 v 19:21 | Nahoru | #29
Kluci z Czech VFR Clubu, kteří mají zkušenosti s oběma modely ti v podstatě úplně všichni řeknou to stejný. Na VTEC nadávají většinou jenom ti, co na tom v životě nejeli a dělají jenom machry v hospodě, jak všechno znají. Na to kopnutí se dá bez problémů zvyknout, někoho to dokonce i baví a jakmile si s motkou pořádně sedneš nebude to pro tebe žádnej problém. VTEC je samozřejmě náročnější na údržbu (ventily, rozvody), ale čas nezastavíš a narazit na dobře zachovalé Fičko bude stále těžší, nemluvě o karbecech před rokem 97...

(reakce na) VFR 800 V-Tec

17.5.2010 v 20:07 | Nahoru | #30
Studna.VFR> Jel jsem na tom dvakrát,nechtěl bych to ani za nic a kamarád co mu ta motorka patří říká že to spínání je někdy protivný.Podvozek a brzdy jsou OK,zbytek o ničem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist