globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 V-Tec
12.5.2010 v 09:42
Může mi někdo vysvětlit, proč všichni na fóru doporučujou kupovat starší VFRka bez časovaných ventilů.Všude se píše kup starší bez Vítka, ale nikdo už nenapíše proč...dík za názory
...dělám si jasno po čem a jak pokukovat po Dominatorovi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #1

DMC.motobiker>Tak to tu bejvá , otevřeš Americké / Anglické a najdeš tam něco o Viragu, otevřeš Italské a je to tam samá Honda... Já teda chápu, že se jako pár jejich modelů dělá v Itálii, ale pořád je to Asijská značka a tudíž tam taky patří! Jinak já spíš nechápu, jak to ti Japončíci dělají, že jejich jednoválcové 650ky nemají vůbec žádný krouťák ani výkon? Nedávno jsem se povozil na tom Dominatoru, a teda hrůza , asi jsem tu motorku nepochopil , ale fakt nevím na co jí použít? Snad jedině na dlouhé cestování po kvalitních cestách východního bloku? Odspodu vůbec ale vůbec ani ten nejmenší náznak krouťáku , pak někde mezi 4 - 6 tisícema to trochu jako zatáhne ale jen aby se neřeklo , a pak to umře! A úplně stejně je na tom třeba i Savage! Přitom 50 let starý Nortoníci tahají už z otáček ještě pod volnoběhem až do relativně vysokých otáček naprosto krásně! Říká se že jednovál má prej krouťák jako kráva a hned dole, ale i ten blbej vydechlej šestkovej Monster tahá odspodu mnohonásobně víc , a to je to přitom motor dělanej na o dost vyšší otáčky, což je zarážející... Jo a kvalita zpracování této Hondice Dominejšra, kterou tady každej vynáší do nebe, je opravdu tragická , člověk sundá pár plastů, a co nevidí, to jsou sváry jak kdyby to vařil doma na koleni nějakej Lojza z Horní Dolní! (Musím se hnedka omluvit Lojzovi z Dolních Pasek, kterej s tím fakt nemá nic společného, a kterej by to určitě svařil mnohem lépe! ) Jo a to nemluvím o povrchové úpravě materiálů, jak už tu jednou jeden velice objektivní a nezaujatý pán psal o HD ve stylu Černých Baronů, jak to rezne, tak proti té Hondě to je ještě zlatý! Ta měla svody i tlumiče sežraný že by to ani do šrotu nevzali! Takhle nevypadala ani Jawa z roku 1956, která byla hozená 20 let na dešti pod stromem!

Ale jinak pro začátek dobrá mašina , a rozhodně není ani trochu záludná!


Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí

(reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 22:50 | Nahoru | #2

BagoBorec>Já bych si dovolil shrnout tvejch 17 řádků blitek do jednoho - já ho mám rád a dobře se mi na něm jezdí


Tak to je samozřejmě to hlavní , přeji ti ať tě baví i nadále tak jako doposud...

BTW: Chtěl jsi ale říct fakta, ne blitky, že ano???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist