globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VFR 800 V-Tec
12.5.2010 v 09:42
Může mi někdo vysvětlit, proč všichni na fóru doporučujou kupovat starší VFRka bez časovaných ventilů.Všude se píše kup starší bez Vítka, ale nikdo už nenapíše proč...dík za názory
...dělám si jasno po čem a jak pokukovat po Dominatorovi

1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 10:40 | Nahoru | #1
Takže jestli to dobře chápu tak starší VFRa (FI) mají rozvod královskou hřídelí a nemají časování ventilů, tudíž mají lineárnější průběh výkonu?
A novější už klasicky řetízkem, vačky v hlavě a navíc časování ventilů, který funguje systémem on/off v určitejch otáčkách - takže průběh výkonu jako u dvoutaktních strojů s přívěrou?

hmm, nevim co by se mi víc líbilo, asi budu muset vyzkoušet
a rozdíl ve výkonu tam je?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 V-Tec

12.5.2010 v 11:00 | Nahoru | #2
BagoBorec> čoveče, myslim že nemaj rozvod královskou hřídelí, ale ozubenými koly... jistej si nejsem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist