globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
 
2.5.2010 v 12:44
Vzhledem ke včerejší diskuzi ve vlákně ,,Velký problém s kW" bych rád znal názor širšího spektra lidí na níže uvedenou změnu zákona. Pointu jsem si s dovolením půjčil od uživatele Prackarr a několika dalších uživatelů. Tímto jim přiznávám všechna autorská práva

Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:

V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"

Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________

Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!



Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
Anketa: Tato změna by byla:
Lepší než současné znění zákona
54%
134
Horší než současné znění zákona
46%
113

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 18:28 | Nahoru | #1
KKKTTTMMM> proto se ta úprava dělá, když dřív ty motorky nebyly, tak se to tolik neřešilo, ale teď když ta nabídka je, tak se s tím musí něco dělat. Asi bych to nechal tak jak to je teď, akorát tu A1 bych hodil akorát do 11kW bez omezení objemu, jak tu již bylo řečeno, kvůli MZ a podobně

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 18:42 | Nahoru | #2

Harry007>KKKTTTMMM> proto se ta úprava dělá, když dřív ty motorky nebyly, tak se to tolik neřešilo, ale teď když ta nabídka je, tak se s tím musí něco dělat. Asi bych to nechal tak jak to je teď, akorát tu A1 bych hodil akorát do 11kW bez omezení objemu, jak tu již bylo řečeno, kvůli MZ a podobně


to bych mohl jezdit i na 450
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist