Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:
V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"
Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________
Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!
Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
UnI.>tigerbou> nesouhlasim ...
už to, že si jde koupit seškrcenou R1 na 25kW (pritom je otevrena).
Proste chce to udelat nejakou zmenu :)
stejnak to tak bude .. náš národ je prostě moc vychcanej, nebo se lidi na řidičáky vy*erou a budou ujíždět ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Am zrušit nebo udělat na 50ku, tak jak je teď nemá vůbec žádnej význam.
A1 nechat.
A18 do těch +- 35-40kW, zakázat škrcení na míň něz určitý procenta původního výkonu (to odstraní hodně silný mašiny co sou škrcený jenom papírově).
A bez omezení po 2 letech vlastnictví řidičáku A18 a motorky na kterou je potřeba řidičák A18 (zas aby to nedostal někdo kdo bude mít 2 roky fichtla).
Ideální by bylo podmínit to najetejma km ale to bohužel nejde dokázat takže vlastnictví motorky je asi nejlepší řešení, není problém udělat řidičák do šuplíku ale když už budou muset tu mašinu doma mít tak na ní snad budou i jezdit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Naposledy editováno 02.05.2010 13:48:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
tigerbou>špilas> Jako myslíš že v 21 letech nezvládne někdo plnej výkon motorky já myslím že uplně v pohodě
Bez zkušeností na moto plnej výkon čehokoliv? Ani náhodou.kdyby vas zajimaly opravdu divny veci v legislative, jako je skupina D a moznost rozsireni ze skupiny B... (drive pouze z C)
motorky bych rozdelil 15 50ccm, 17 500ccm, 21 neomezena. Vykon bych nemotal, protoze 500ccm dvoutaktu je jak safranu :)
1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
A(18) nechal bych to podle kW protoze treba Virago uz se tam nevejde a to neni zadnej zabijak. Cili treba strop 35 nebo radsi 40 kW at tam vleze i ER5.
A pak uz velkou motorku protoze jestli to ma 100 nebo 140 koni uz zas tak velkej skok neni a kdo ma porad ty motorky menit.
Jinak doufam ze to schvalej az tak nejdriv za dva roky abych stihnul udelat papiry na velkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Dony929RR>Mě by spíš zajímalo jak je to tedka s rozšířením z A 25 kw na A neomezenou od 21 let.. Dřív to bylo jen jedna jízda zaplatilo se 500 kč a šlo se doprdele.Nedávno sem,ale slyšel,že už se musí dělat testy a stojí to 2 litry.Ví o tom někdo něco?
Dělal sem rozšíření na podzim...
Stálo to 2tis + 800kč test...
A skládalo se to z toho, že sem naběh do autoškoly, provezl 1x instruktora a za
tejden sem šel na jízdu z komisařem, žádný písemný testy, jen jízda...
Naprosto nesmyslnejch 2800kč !!!
2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Takze asi tak...a jakože uřídím to hlavou nebo dokonce ,,Moje přitelkyně ma simsona v životě nejela na ničem jinem , pujčil sem ji cbr 900 a jela normalně tak nevim proč čekat dak dlouho" tak to mě fakt rozesmívá a myslím si, že racionální člověk mi dá za pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
byvalku jsem naucil jezdit na RSV.. mas s tim problem?
navic jsi to zrovna ty co porusuje v soucasnosti platny zakon. aneb potrefena husa se prvni ozve
AM zrušit, nebo aspoň odstranit těch 45 km/h, stejně o mají všichni "otevřený" a taková malá rychlost je dost nebezpečná.
A1 zachovat ale asi bych vynechal těch 11 kW, další papírové ochcávání úředníka
A18 podle objemu motoru by to bylo asi lepší, jasně daná regulace co můžeš a co už ne
A21 vše ostatní s podmínkou předchozího držení A18
Pro někoho zcela bez zpředchozích zkušeností skupinu A24 od 24 let s omezením objemu do 600 ccm na dva roky po jeho získání a pak zrušení tohoto omezení jen papírově na úřadě
2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
Většina kluků si prostě v 18ti koupí motorku,na kterou má ŘP a jezdí. Dnešní stav umožňuje od 18ti prakticky cokoliv a to je špatně.
Jo a pro auta bych to zavedl taky,proč ne?