globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
 
2.5.2010 v 12:44
Vzhledem ke včerejší diskuzi ve vlákně ,,Velký problém s kW" bych rád znal názor širšího spektra lidí na níže uvedenou změnu zákona. Pointu jsem si s dovolením půjčil od uživatele Prackarr a několika dalších uživatelů. Tímto jim přiznávám všechna autorská práva

Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:

V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"

Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________

Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!



Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
Anketa: Tato změna by byla:
Lepší než současné znění zákona
54%
134
Horší než současné znění zákona
46%
113

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:33 | Nahoru | #31

UnI.>tigerbou> nesouhlasim ...
už to, že si jde koupit seškrcenou R1 na 25kW (pritom je otevrena).
Proste chce to udelat nejakou zmenu :)



stejnak to tak bude .. náš národ je prostě moc vychcanej, nebo se lidi na řidičáky vy*erou a budou ujíždět ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:34 | Nahoru | #32
tigerbou> takze sem podle tebe idiot ano? Tak mi rekni svuj navrh jak zamezit aby si 18 letej typek koupil GSXR1000(v TP 25kW) a aby si borec v 21 koupil cokoli i kdyz v zivote nesedel ani na fichtlu a řeknu ti že i v 21 je kdejakej typek nevyrovnanej a nedospelej

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:35 | Nahoru | #33
je pravda, ze ochcat to pujde dycky. Asi by si mel stat nejdriv došlápnout na ty, co to škrtí a ne na ty, co to kupujou

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:36 | Nahoru | #34
Jsem pro.Aspoň skončí ,,škrtiči''R1 s 25Kw apod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:37 | Nahoru | #35
UnI.> ano..ale to ja víme tady nikdy nepujde. Jak bych chtel ochcat co sem napsal já? ze motka musí mít 100koní v základu? to je okamžitě dohledatelné

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:38 | Nahoru | #36

Fid0>stejnak to tak bude .. náš národ je prostě moc vychcanej, nebo se lidi na řidičáky vy*erou a budou ujíždět ;)



Jen,ať ujížděj.Aspoň budou mít havrani co na práci

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:41 | Nahoru | #37
Nejlepší řešení tu nedávno psal deadman.

Am zrušit nebo udělat na 50ku, tak jak je teď nemá vůbec žádnej význam.
A1 nechat.
A18 do těch +- 35-40kW, zakázat škrcení na míň něz určitý procenta původního výkonu (to odstraní hodně silný mašiny co sou škrcený jenom papírově).
A bez omezení po 2 letech vlastnictví řidičáku A18 a motorky na kterou je potřeba řidičák A18 (zas aby to nedostal někdo kdo bude mít 2 roky fichtla).

Ideální by bylo podmínit to najetejma km ale to bohužel nejde dokázat takže vlastnictví motorky je asi nejlepší řešení, není problém udělat řidičák do šuplíku ale když už budou muset tu mašinu doma mít tak na ní snad budou i jezdit.

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:43 | Nahoru | #38
špilas> tak se budou motorky prodavat seškrcený, jako se to dělá teď. Moje motka taky byla od výroby seškrcená tak, že tam neměla přívěru. Šup za 10 litru je tam a neni co resit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:43 | Nahoru | #39
špilas> Jako myslíš že v 21 letech nezvládne někdo plnej výkon motorky já myslím že uplně v pohodě. Jo a tamten ten stupidní návrh jen bude hrabat mladým s peněženky peníze

Naposledy editováno 02.05.2010 13:48:35

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:47 | Nahoru | #40
tigerbou> tady se mluvi především o tech v 18 letech (omezeni do 25kW) ... cili ne ve 21, ale v 18.

Naposledy editováno 02.05.2010 13:49:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 13:48 | Nahoru | #41

tigerbou>špilas> Jako myslíš že v 21 letech nezvládne někdo plnej výkon motorky já myslím že uplně v pohodě

Bez zkušeností na moto plnej výkon čehokoliv? Ani náhodou.

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:02 | Nahoru | #42
Stráťa> přesně tak.

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:13 | Nahoru | #43
jediny rozumny reseni je ze clovek musi mit najeto 3000 hodin v motoskole, alespon 1000 000 km na moto v provozu stupne 6.
kdyby vas zajimaly opravdu divny veci v legislative, jako je skupina D a moznost rozsireni ze skupiny B... (drive pouze z C)

motorky bych rozdelil 15 50ccm, 17 500ccm, 21 neomezena. Vykon bych nemotal, protoze 500ccm dvoutaktu je jak safranu :)

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:25 | Nahoru | #44
Já si myslím, že to je úplně jedno, protože kdo to bude chtít nějak obejít tak to stejně obejde. Jedinou roli v tom hrají peníze. A to že je někdo blbej a rozstřelí se na něčem na co prostě nemá zkušenosti nemá se zákonem nic společnýho. Zákon jako takovej blbou hlavu nevyléčí.

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:29 | Nahoru | #45
Stráťa> a co když máš třeba motorku co ti půjčuje táta? objedeš na ní svět, ale nemáš ji napsanou na sebe? co budeš dělat?

1 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:38 | Nahoru | #46
AM bych zrusil (dyt je to jak kolo, ani fichtl se tam nevejde)
A(18) nechal bych to podle kW protoze treba Virago uz se tam nevejde a to neni zadnej zabijak. Cili treba strop 35 nebo radsi 40 kW at tam vleze i ER5.
A pak uz velkou motorku protoze jestli to ma 100 nebo 140 koni uz zas tak velkej skok neni a kdo ma porad ty motorky menit.

Jinak doufam ze to schvalej az tak nejdriv za dva roky abych stihnul udelat papiry na velkou.

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:42 | Nahoru | #47
Já jsem se vyjádřil včera, s tímhle bych souhlasil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:43 | Nahoru | #48
pylot> AM je jediny ktere bych ohranicil vykonem, 3-5kw by bylo podle mě optimální, 45km/h je totalni chujovina

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:54 | Nahoru | #49
Jeto stejne unas divne mam 18 muzu jezdit na moto do 25kw ale muzu si poridit kšiltovku 3,0 TDY a zhuleny....

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:56 | Nahoru | #50
Maartyy> to bych treba taky bral...souhlasim. Proste co se tyce te uplne prvni skupiny..at se tam vejde aspon ten fichtl

Naposledy editováno 02.05.2010 14:57:00

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 14:57 | Nahoru | #51

Dony929RR>Mě by spíš zajímalo jak je to tedka s rozšířením z A 25 kw na A neomezenou od 21 let.. Dřív to bylo jen jedna jízda zaplatilo se 500 kč a šlo se doprdele.Nedávno sem,ale slyšel,že už se musí dělat testy a stojí to 2 litry.Ví o tom někdo něco?



Dělal sem rozšíření na podzim...
Stálo to 2tis + 800kč test...

A skládalo se to z toho, že sem naběh do autoškoly, provezl 1x instruktora a za
tejden sem šel na jízdu z komisařem, žádný písemný testy, jen jízda...

Naprosto nesmyslnejch 2800kč !!!

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 15:24 | Nahoru | #52
Dříve bych asi silně nesouhlasil, ale teď uznávám, že se to docela dá překousnout. V 18 si koupim GSo, ve 21 gixra a pak už to asi moc řešit nebudu.

2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 15:29 | Nahoru | #53
Nechtěl sem nikoho buzerovat...nechtel sem aby autoskoly hrabaly. Jen sem chtel aby 1. clovek bez jakychkoli zkusenosti nemohl sednout na silný stroj a 2. aby se zamezilo podvodum se skrcenim..protoze to je to same=18letej typek si koupi papirove skrceny GSXR1000.

Takze asi tak...a jakože uřídím to hlavou nebo dokonce ,,Moje přitelkyně ma simsona v životě nejela na ničem jinem , pujčil sem ji cbr 900 a jela normalně tak nevim proč čekat dak dlouho" tak to mě fakt rozesmívá a myslím si, že racionální člověk mi dá za pravdu

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:06 | Nahoru | #54
špilas>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:12 | Nahoru | #55
špilas>Takze asi tak...a jakože uřídím to hlavou nebo dokonce ,,Moje přitelkyně ma simsona v životě nejela na ničem jinem , pujčil sem ji cbr 900 a jela normalně tak nevim proč čekat dak dlouho" tak to mě fakt rozesmívá a myslím si, že racionální člověk mi dá za pravdu

byvalku jsem naucil jezdit na RSV.. mas s tim problem?
navic jsi to zrovna ty co porusuje v soucasnosti platny zakon. aneb potrefena husa se prvni ozve

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:21 | Nahoru | #56
No můj názor asi takový:
AM zrušit, nebo aspoň odstranit těch 45 km/h, stejně o mají všichni "otevřený" a taková malá rychlost je dost nebezpečná.
A1 zachovat ale asi bych vynechal těch 11 kW, další papírové ochcávání úředníka
A18 podle objemu motoru by to bylo asi lepší, jasně daná regulace co můžeš a co už ne
A21 vše ostatní s podmínkou předchozího držení A18
Pro někoho zcela bez zpředchozích zkušeností skupinu A24 od 24 let s omezením objemu do 600 ccm na dva roky po jeho získání a pak zrušení tohoto omezení jen papírově na úřadě

2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #57
Vy pořád argumentujete tím,že ta praxe není průkazná. Není,to je pravda. Ale kolik lidí si udělá v 18ti řidičák jen tak "do šuplíku",aby ho měli ready,kdyby náhodou někdy chtěli litra? Blbost,takových bude málo. Hodně málo.
Většina kluků si prostě v 18ti koupí motorku,na kterou má ŘP a jezdí. Dnešní stav umožňuje od 18ti prakticky cokoliv a to je špatně.
Jo a pro auta bych to zavedl taky,proč ne?

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:43 | Nahoru | #58
Za mě nechat tak jak to je...každej systém je stejně na hovno a obejitelnej... Znal sem dva kluky...jeden se zabil na babetě a druhej na dváce...O síle motorky to neni...

Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:46 | Nahoru | #59
Je to o síle motorky především. Není to jen o síle motorky,to jistě ne,ale je to o motorce.

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:46 | Nahoru | #60
prackarr>
K tomu autu. Docela se mi líbí myšlenka z jinejch zemí. Řidičák na zkoušku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist