globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)
 
2.5.2010 v 12:44
Vzhledem ke včerejší diskuzi ve vlákně ,,Velký problém s kW" bych rád znal názor širšího spektra lidí na níže uvedenou změnu zákona. Pointu jsem si s dovolením půjčil od uživatele Prackarr a několika dalších uživatelů. Tímto jim přiznávám všechna autorská práva

Zároveň bych chtěl znát, co vás napadá jako nedomyšlené v této změně. Mě osobně napadla jediná věc a to je celkem extrémní případ:

V 18ti udelam ridicak na Acko a pak do 21 nesednu na motorku, pak si koupim litra, tim 3 letym nosenim toho ridicaku v kapsi ziskam dost zkusenosti na to abych nebyl "novacek"

Je pravda, že pokud bych si chtěl ve 24 udelat papíry na neomez, tak to bude dost otravné, ale myslím si, že předchozí povinná praxe má něco do sebe. Klidně pište své návrhy na zlepšení.
_____________________________________________________________________________________________

Vzhůru do diskuze a hlasujte v anketě! Jak staří orli tak mladí šušni jako jsem já!



Naposledy editováno 02.05.2010 12:46:03
Anketa: Tato změna by byla:
Lepší než současné znění zákona
54%
134
Horší než současné znění zákona
46%
113

2 reakcí na tento příspěvek Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #1
Vy pořád argumentujete tím,že ta praxe není průkazná. Není,to je pravda. Ale kolik lidí si udělá v 18ti řidičák jen tak "do šuplíku",aby ho měli ready,kdyby náhodou někdy chtěli litra? Blbost,takových bude málo. Hodně málo.
Většina kluků si prostě v 18ti koupí motorku,na kterou má ŘP a jezdí. Dnešní stav umožňuje od 18ti prakticky cokoliv a to je špatně.
Jo a pro auta bych to zavedl taky,proč ne?

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

2.5.2010 v 16:46 | Nahoru | #2
prackarr>
K tomu autu. Docela se mi líbí myšlenka z jinejch zemí. Řidičák na zkoušku.

(reakce na) Změna zákona - řidičské skupiny A(18),A(21), A(24)

4.5.2010 v 07:05 | Nahoru | #3

prackarr>Vy pořád argumentujete tím,že ta praxe není průkazná. Není,to je pravda. Ale kolik lidí si udělá v 18ti řidičák jen tak "do šuplíku",aby ho měli ready,kdyby náhodou někdy chtěli litra? Blbost,takových bude málo. Hodně málo.
Většina kluků si prostě v 18ti koupí motorku,na kterou má ŘP a jezdí. Dnešní stav umožňuje od 18ti prakticky cokoliv a to je špatně.
Jo a pro auta bych to zavedl taky,proč ne?



Tohle beru, prackorr. Jinak ale v původním tématu jsi se slovy:

Naopak,tento zákon je špatný celý. Já osobně,být na mě bych 25kW zrušil.
Zachoval bych akorát A1 a 50ccm.
Od 18 ti bych omezil ŘP na 650ccm u jednoválců a 500ccm u víceválců.
Od 21 bych hodil do 100HP a to s podmínkou výkonu v základu(žádné omezování kity ) a povinnost vlastnit ŘP nižší skupiny aspon ty tři roky.
Zbytek od 24 let a to o5 s 3 letým vlastněním uvedených dvou skopin.

totálně vedle. 1. příliš složité a 2. na chod Bruselistánu máš vliv asi jako veverka na kuličku z ložiska. Chybí ti rozhled. Můj argument: pokud by prošel tvůj návrh, výrobci budou prodávat motorky ve 2 provedeních - 60 a 160 kW, jako tomu už dávno je u aut třeba ve Švajcu a dalších zemích, kde je pojištění drahé a je podle výkonu, ne objemu.

Můj návrh je 15 let bez omezení na 45 km/h.
Od 18 do 350 ccm a do 19 kW - bude to přesně jako dřív.
Od 21 cokoli s podmínkou předchozí skupiny po dobu 3 let.
A klidně první 3 roky 2x dražsí pojištění a při nehodě ještě 2x zvýšit.
Ve všech civilizovaných zemích to tak je, při řízení vlastního vozidla
i vozidla z půjčovny - výhoda: nepakují se na tom autoškoly a hlavně
to každý může sám ovlivnit. Navrhovaný systém mi opravdu přijde trochu
jako lobby autoškol, ale dokážu s ním žít, nevadí mi.

Dokud nebudou autoškoly vlastnit žluťáci, trochu to podpoří českou
ekonomiku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist