globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace v záruce
14.2.2010 v 13:39
Čus bikeři.
Mám takový problém a potřeboval bych od vás poradit. V květnu 2008 jsem pořídil novou motorku. Koncem sezóny 2009 mi začal téct pravý přední tlumič. Moto jsem zavezl do servisu, kde mi vyměnili gufero. Opravu řešili jako reklamaci. Po 14 dnech to začalo téct znovu. Znovu reklamace a opět pouze výměna gufera.
Dnes jsem v garáži posunoval motorku, ať nestojí celou zimu na jednom místě a koukám na tlumič… znovu teče. Volal jsem do servisu,..jenže v květnu mi končí záruka a oni mi chtějí znovu pouze vyměnit gufero..
Nevíte někdo co s tím???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace v záruce

16.2.2010 v 20:05 | Nahoru | #1

biker_man>
Zajímalo by mne, kde čerpáš tvrzení jako "Nárok odstoupit může vzniknout po třetí stejné OPRÁVNĚNÉ reklamaci, o oprávněnosti reklamace má právo rozhodnout pouze prodávající, takže dokud prodejce neuzná 3 stejná závady, tak si o odstoupení může žádat kdo chce a jak chce, ale nemá logicky žádnou šanci.." Buďto si je musíš domýšlet z kusých informací, nebo z té zažité praxe někde, kde čerpáš zkušenosti? Neber to zle, nenapadám tě a ani se nechci nijak povyšovat a nedělám to, ale toto tvrzení je holý nesmysl.



Čerpám pouze z pětileté praxe a z výsledku několika soudních sporů. S uvedeným odstoupením od kupní smlouvy 2 zákaznici neuspěli - ani jednou se to nedostalo až před soud, řešil to jen náš smluvní právník, po konzultaci právníků to zákazníci odvolali a spokojili se s reklamaci. Ani jednou ale neměli ani nárok, neměli 3x stejnou vadu. Nebo jsme měli lepšího právníka?

Neberu to zle, rád si přečtu názory fundovanějších.. :)

Ještě musím podotknout, že skutečně vycházíme zákazníkům velice vstříc, velice daleko nad rámec zákonů, přijímámě zpět i zboží staré 6 měsíců, prostě je to vždy o domluvě.. Se špatným jménem by se asi nikdo nikde nedostal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace v záruce

17.2.2010 v 02:01 | Nahoru | #2
C.J.> Ono je to dost často také o psychologii. Dost často se dá "případ" vyhrát také "rázným vysvětlením" i když člověk stoprocentně nemá pravdu. Zvlášť pokud se to spojí s vyvoláním dojmu na cílový subjekt, že je člověk odborníkem, proto taky působí představování se jako advokát mnohem lépe, než když volá přímo ten dotčený člověk. A podle mě je správná cesta snažit se v pochybnostech uškodit spíše sobě, než zákazníkovi, protože pak se ten zákazník pravděpodobně bude vracet. Třeba v Japonsku nebo USA běžná praxe, bez které by společnost na trhu pravděpodobně neobstála. Společnosti, které to takto nedělají, sice také jsou, ale ne tak úspěšné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35803 Včera v 15:51 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 Včera v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist