globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chip tuning a zkušenosti
10.2.2010 v 18:50
Ahoj, máte někdo zkušenosti s chip tuningem??? Upravením originál ECU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 23:16 | Nahoru | #1

Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....

se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..



nevim jak moc delas do motoru ale i kdyz ty motory vypadaji identicky maji nektere soucastky jine pripadne z jinych materialů co nejsou staveny na vyssi vykon,proto jsou opatreny "zavřenými" ŘJ jelikoz vyroba/vývoj jineho typu by lezla do penez..

co se tyče toho chiptuningu snad si nemyslite že x inženýrů motorářů jsou natolik tupý že nedokažou do motoru nasypat vic koní a musí to za ne udelat nejakej pepa v garazi s notasem

a kdyz uz to teda zvyssi o x% neni na to stavene prislušenství motoru zveda se teplota vyfukovych plynu apod. a odchazi dalsi veci coz samozrejme nepozna clovek za 5000km...

jinak moje zkusenost psal jsem do 2 spolecnosti na zvyseni vykonu chipem a jestli garantujou nejakou procentualni hodnotu zvyseni ze by jsem si zmeril vykon na brzde pred a potom a pripadne reklamovat rozdil slevou nebo vracenim penez ... nikdo na to nepristoupil takze takovej zazarak to asi nebude kdyz si tim nejsou jisty ani oni

Naposledy editováno 10.02.2010 23:18:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 23:47 | Nahoru | #2
Milosek.m>
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.

takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...

a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... 3KP 2 25.6.2023 v 10:40 Gahan37
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 10 6.2.2022 v 14:40 Treable
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 7 23.9.2021 v 17:32 assassin
Dobijeni baterky Ducati Hypermotard 1100/1100S Petrjonass 4 13.7.2020 v 16:19 gugo


TOPlist