globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?
9.2.2010 v 20:04
Potřebuji vyměnit vzduchový filtr na motorce a rozhoduji se mezi normálním a sportovním KaN. Ten sportovní každý vychvaluje , ale větší propustnost vzduchu se musí projevit v horší filtraci. Nerad bych motoru uškodil. U toho sportovního mě láká pratelnost a tudíž dlouhá životnost. Dík za rady. Tomáš.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 20:30 | Nahoru | #1
naopak KN filtr zachytava lip castice

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 20:43 | Nahoru | #2
kn je priepustnejsi o tusim 30% a zachytava viac castic, ma vyhodu ze ho operes, jedine menej priepustny bude, ked ho po vyprani vela nastiekas olejom. ale hlavne kn filtre maju vyznam ked mas ladaky.

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #3
KN....nebo tam nedávej žádnej

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 20:56 | Nahoru | #4
kdosi tu psal, že KN místo klasiky do původního airboxu mají +- stejnou propustnost, jako klasika, ale nikdy sem žádný srovnání neviděl, tak těžko říct.

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 21:47 | Nahoru | #5
Na KN se vyprdni dneska už existujou lepší sportovní filtry než bavlněné KN. Anglický Pipercross má stejnou propustnost ale lepší filtraci než KN. Není totiž z bavlny ale ze syntetického materiálu u kterého lze navolit (ve výrobě) "otvůrky" od velkých po nejmenší. čili zaručit lepší filtraci. Což u bavlny jakožto přírodního materiálu nejde. Pratelný je stejně, čili koupíš jednou pak už jen pereš Filtry Pipercross

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 22:59 | Nahoru | #6
Koukal jsem , že ty Pipercross jsou ještě levnější než KN. Známej, co prodává autodíly poudal, že když tam je filtr od KN , tak odejde dřív váha vzduchu. Bo ten filtr není tak čistotný jako papírová klasika. Ale syntetika je hudba budoucnosti. Jsem na vážkách

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 23:08 | Nahoru | #7
KN

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

9.2.2010 v 23:57 | Nahoru | #8
Pipercross

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 01:20 | Nahoru | #9
GREEN
BMC
ITG
HKS
JETEX
WEAPON-R

Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 07:35 | Nahoru | #10
KNko podle mě dobrá věc, ale u motyk krmených karburátory je zpravidla nutno karbce přetryskovat právě kvůli vyšší propustnosti filtru, jinak se směs ochudí (nižší výkon, motor se víc hřeje). Kvality filtrace bych se nebál.

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 09:42 | Nahoru | #11
nemyslím,že je přetryskování vždy nutné. Mám Leo, KN filtr, vyladěno na brzdě a rozhodně jsem nic přetryskovávat nemusel. Když to tak pozoruju kolem sebe, většina tam prskne laďák a jezdí možná i bez KN filtru.Jsou to to sice takový polovidláci,ale s výkonem motorky evidentně problém nemají. Zvednutí teploty motoru taky nepozoruju,spotřeba prakticky stejná

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 09:57 | Nahoru | #12
ty sportovni filtry co se davaji do boxu vesmes nemaji vliv na vykon atd...

ti co vykladaji o lepsi filtraci filtru ala KN.. mate k tomu nejakej duvod tohle tvrdit? nebo to je nazor vzniklej podle marketingovych blabolu na strankach vyrobcu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 10:05 | Nahoru | #13
assassin> Ahoj tady katafura. Ten KN filtr jsem chtěl kvůli nesmrtelnosti. Papírovku musím vyměnit za novou a ten KN stačí vyprat. Dvě výměny a penízky jsou doma . Nejde mi o výkon ani spotřebu. Mám cesťáka a tak chci jezdit

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 10:15 | Nahoru | #14

dastr>assassin> Ahoj tady katafura. Ten KN filtr jsem chtěl kvůli nesmrtelnosti. Papírovku musím vyměnit za novou a ten KN stačí vyprat. Dvě výměny a penízky jsou doma . Nejde mi o výkon ani spotřebu. Mám cesťáka a tak chci jezdit



jasny jasny, ja to nemyslel nijak spatne proti tobe.. ja osobne mam pratelnej taky - vybral jsem ten pipercross ikdyz si myslim ze mezi filtry nebudou podstatne rozdily tak ten "molitan" mi subjektivne prisel lepsi nez jedna vrstva bavlny u KN a BMC ....

ja najedu z rok 500km a mam "pratelnej" i olejovej filtr, me se to nikdy asi nevyplati.. takze ja chapu i lidi co si to tam daj jen pro pocit ze tam maj neco lepsiho, ikdyz to muze bejt i naopak:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 10:23 | Nahoru | #15

Lucky.CBR>Když to tak pozoruju kolem sebe, většina tam prskne laďák a jezdí možná i bez KN filtru.Jsou to to sice takový polovidláci,ale s výkonem motorky evidentně problém nemají.



další urban legend? Laďák+K&N a výkon stoupá?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 10:33 | Nahoru | #16
Lucky.CBR> přetryskování opravdu nemusí být vždy nutné. Ale u mého bandita zrovna jo. Předchozí majitel mi KN dal k motorce s tím, že ho tam zkoušel dát, ale jelo to hůř než s papírákem právě z důvodu chudší směsi. Takže KN mám, ale zatím zabalené v krabici a nějaký čas tam ještě zůstane.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 12:21 | Nahoru | #17
tomsth> tomsth> no já nejsem technickej typ,takže ti těžko poradím,jak to udělat s banditem,ale odkud víš,že to musíš hned přetryskovat. Mně to zkrátka seřídili na brzdě (co já vím,co kde štelovali a jak to udělali) ale motorka jede naprosto v pohodě.No,žekl bych že to jde zkrátka i bez přetryskování. Chce to šikovnýho servisáka

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 12:24 | Nahoru | #18

Lucky.CBR>tomsth> tomsth> no já nejsem technickej typ,takže ti těžko poradím,jak to udělat s banditem,ale odkud víš,že to musíš hned přetryskovat. Mně to zkrátka seřídili na brzdě (co já vím,co kde štelovali a jak to udělali) ale motorka jede naprosto v pohodě.No,žekl bych že to jde zkrátka i bez přetryskování. Chce to šikovnýho servisáka



pod pojmem "seridit na brzde" se obvykle mysli serizeni smesi a to se deje vymenou trysek/jehel/pruzinek - tzn "pretryskovani" :)

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 13:17 | Nahoru | #19
Teď už nevím kde, ale viděl jsem někde na webu srovnání pratelných filtrů (KN,BMC a další dva) a originálního papírového, clapík to měl solidně zpracované a proměřené - tlak v potrubí a propustnost částic zachytávaná v dalším fitru atd.

co si pamatuju tak filtrace byla nejlepší u papírového a u pratelných horší, ale dost se to lišilo mezi sebou a v propustnosti byly ale lepší než papír

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 14:11 | Nahoru | #20

katafura>Koukal jsem , že ty Pipercross jsou ještě levnější než KN. Známej, co prodává autodíly poudal, že když tam je filtr od KN , tak odejde dřív váha vzduchu. Bo ten filtr není tak čistotný jako papírová klasika. Ale syntetika je hudba budoucnosti. Jsem na vážkách



tady je problém s uvolňováním oleje z filtru který se pak napeče na váhu vzduchu - motorka to spolyká a spálí, ale u auta jsem to raději vzdal.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:00 | Nahoru | #21
no koukal jsem že pipercross je o dost dražší než KN aspoň teda na moji motorku, ale stejně v tom asi nebudou velké rozdílu i když tomu plastu bych moc nevěřil co jsem se dočetl tak to není dělaný nanotechnologií, ale je foukanej, tak že to skoro vypadá na bežnou pěnovku

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:04 | Nahoru | #22

RIKORR>no koukal jsem že pipercross je o dost dražší než KN aspoň teda na moji motorku, ale stejně v tom asi nebudou velké rozdílu i když tomu plastu bych moc nevěřil co jsem se dočetl tak to není dělaný nanotechnologií, ale je foukanej, tak že to skoro vypadá na bežnou pěnovku



jsou to dva platy ruzne husty penovky na sobe... ono bavlna taky neni zrovna zadna extra nanotechnologie a u obou filtru se stejne nejmensi castecky chytaji do oleje - proto jsou ty filtry taky propustnejsi, kdyz je tam neco s malejma dirkama tak se to ucpe.. to je prave seriovej papirovej filtr...

a te bavlny je tam jedna vrstva, toho molitanu docela silna 3d struktura, na me to pusobilo jakoze by se tam mohlo v oleji toho nachytat vic...

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:26 | Nahoru | #23
Nooo Takže su vemeno,který koupí podle toho co vidí u jinejch (KN)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:30 | Nahoru | #24

Fuj_Tajxl>Nooo Takže su vemeno,který koupí podle toho co vidí u jinejch (KN)



ono je to stejne asi jedno jako druhy... ja to koupil jen abych nemel to co ostatni:)
jeste mas tele nebo uz si to udal ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:30 | Nahoru | #25

Fuj_Tajxl>Nooo Takže su vemeno,který koupí podle toho co vidí u jinejch (KN)



to já taky, chci si koupit pipercross a kdo mě asi inspiroval ...

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:33 | Nahoru | #26
kdybyste byli co proto tak si koupíte jen nátrubky s mřížkou

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:35 | Nahoru | #27
na KN píšou víc vrstev, než jen jedna, tak nevím, podle fotky toho moc nevidím, JR co sem tam měl byl teda jednovrstvej, to je fakt.

jinak není bavlna jako bavlna - nahoře JR, dole KN
+ se mi moc nelíbí, že do vzducháče vede odfuk z klikovky + bavlněný jsou docela náchylný na přeolejování a míra kdy je málo kdy dost se poznává dost těžko, poznávání podle barvy moc nefunguje :)
Není správný formát url.
ty přefuky sem teda koukal, že se dá sehnat totok, ale ještě nezkoušel -

[url=http://www.knfilters.com/vent.htm


Naposledy editováno 10.02.2010 15:37:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:41 | Nahoru | #28
assassin> štěfurt pročpa? chceš ho do foroty?

Steve>jojo,to bys ho nesměl vůbec číst...neřáda assassinskýho
(PS:nezapomněl jsem)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:43 | Nahoru | #29
illMedvědGuzzin> njn,tak na toho sumce co máš v profilu to asi stač,ale na vopravdickou motorku už to chce sofistikovanější komponent

(reakce na) Vzduchový filtr normál nebo sportovní KaN?

10.2.2010 v 15:46 | Nahoru | #30
Fuj_Tajxl> super
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist