Motor (písty) se mi na volnoběh hádají a jde napravidelně. Mám nové svíčky cca 1500km i když ta 1 mě oděšla a dal jsem novou, tak motor pořád jde nepravidelně. Jak ale přidám plyn tak to jede, a někdy jde motor pěkně i na volnobeh. Může to být synchronizací? že se mi třeba 1 válec moc topí benzínem a proto i ta svíčka odchází? A kolik tak asi stojí seřízení potlaků? Nebo si to mohu seřidit sám? Pokud seženu budíky? A ještě mi to celkem dlouho trvá než to chytne za tepla. :( Tak pokud budete někdo něco tušit, tak budu rád když písnete. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
No takže je to plochý, protože už to je vymačkaný, tedy zralý na výměnu už před časem, natožpak dneska.
I když je to nepříjemný, jak naznačoval Nak, tak bych přesto šel do originálu, nebo alespon do opravdu ověřený náhrady: některý "O" kroužky jsou pasovaný dost přesně a v naprosto debilních rozměrech, jak průměrech, tak tlouštkách. Tím, že máš ten "O" kroužek už vymačkanej, tak asi přesný rozměry nezjistíš, a tím pádem je pak to laborování s náhradama docela na palici.
Takže možná řešení jsou:
objednat komplet všechno u Kawy
objednat to na jeden karburátor u Kawy, tím se dostaneš k přesným rozměrům a pak zkusit sehnat náhradu. Neexistuje jenom RUBENA, výrobců i prodejců "O"-kroužků je mraky.
nebo set od Louise: pro tuhle Kawu je to objednací číslo 10042467 a mělo by to bejt tady:
http://www.louis.de...;cmd.x=8&cmd.y=4
Tam dej akorát bacha na jednu věc, většinou se musí tyhle věci taky objednávat, na prodejně nebývají běžně (byt na netu jsou jako sofort lieferbar) a dodání trvá tak tejden.
Pokud to ted jakž takž funguje a pokud víš, že už toho moc do konce sez´´ony nenajezdíš, tak bych to asi nechal a udělal bych to v zimě. Jinak platí jak pravil Nak: oprava na hovno.