globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky
 
28.8.2007 v 16:26
Zdrávím, neporadí mě někdo ohledně karburátoru na ZZR 1100 s podtlakama?
Motor (písty) se mi na volnoběh hádají a jde napravidelně. Mám nové svíčky cca 1500km i když ta 1 mě oděšla a dal jsem novou, tak motor pořád jde nepravidelně. Jak ale přidám plyn tak to jede, a někdy jde motor pěkně i na volnobeh. Může to být synchronizací? že se mi třeba 1 válec moc topí benzínem a proto i ta svíčka odchází? A kolik tak asi stojí seřízení potlaků? Nebo si to mohu seřidit sám? Pokud seženu budíky? A ještě mi to celkem dlouho trvá než to chytne za tepla. :( Tak pokud budete někdo něco tušit, tak budu rád když písnete. Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

28.8.2007 v 20:39 | Nahoru | #1
Ricard>Teoreticky mas pravdu, ale je to tak, ze se sunda airbox, namontujou hadicky od podtlakovych manometru ke karburatorum, opet se airbox namontuje a pak se synchronizuje. Je to takhle v kazdym manualu.

(reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

28.8.2007 v 22:50 | Nahoru | #2
blafo: Tak tak, na synchronizaci má vliv odpor vzduchového filtru, takže když se karburátory seřídí se sundaným airboxem, nemusejí být sesynchronizované po jeho opětovné montáži. Sice ten rozdíl nebývá velký, ale...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Kawasaki ZZR 1100 potlaky

29.8.2007 v 00:29 | Nahoru | #3
blafo>No to má jeden háček: u ZZR-ka se ale na ty seřizovací šroubky nedostaneš ani náhodou, tam air-box překrývá ty karbece naprosto komplet. Alespoň tedy od D-jedničky vejš. Takže tam se holt musíš smířit s tím, že to seřizuješ bez air-boxu.
Céčka měly to sání dělaný trochu jinak, tam by to možná šlo, ale nevím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist