globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pár otázek ohledně údržby...
22.12.2009 v 00:14
1) Při jízdě se mi stávalo, že když jsem pustil plyn tak cukla a když jsem zase začal přidávat, tak jakoby vystřelila. Dělo se to, ikdyž jsem plyn zkoušel pouštět nebo přidávat pomalu. Prostě úplně u skoro zavřeného plynu cca 5mm. Zkoušel jsem různě nastavovat lanko na rychlopalu, ale to nějak nepomohlo. A přislo mi, že to dělalo jen někdy, třeba když jsem zastavil, vypnul, znovu nastartoval, tak to dělalo míň nebo vůbec.

2) Napadlo mě, že to cukání by mohla způsobovat přívěra? Je to blbost? Lanka na ní mi přijdou volnější než by měly být. Nastavení je popsaný v manuálu, ale moudrej z toho nejsem. U R1 je prostě na obrázku popsáno, že každý lanko má mít průhyb cca 2mm, bude to tady taky tak nějak? Popř. jak správně přívěru nastavit?

Tady video funkce přívěry


a tady průhyb lanek


3) Potřeboval bych vyměnit vzduchový filtr a napadlo mě koupit K&N filtr, který můžu pokaždý jen vyprat. Můžu ho tam dát, aby to fungovalo tak jak má? Motorka je v serii, žádné úpravy.

Moc díky za rady.

Naposledy editováno 22.12.2009 00:16:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek ohledně údržby...

22.12.2009 v 11:36 | Nahoru | #1

Jurawood>když nastanou takový otáčky a otevření klapky při kterých začíná být cítit odpor filtru tak lambda už je dávno mimo hru. Už se to tady probíralo 1001x . Lambda je jen kvůli emisím a RJ podle ní nedokáže přizpůsobit palivovou mapu dle typu filtru



palivovou mapu podle filtru rozhodne ne ale jak jsi rikal, je to kvuli emisim a kdyz neni spravny pomer nasavaneho vzduchu a paliva, tak ani nejsou "dobre" emise... Takze dava pokyn ŘJ a ta upravuje poměr vstrikovaneho paliva, az je zase optimalni pomer spalin... takze vskutku palivovou mapu neupravuje, ale mnozstvi vstrikovaneho paliva jo... to jsem ale psal...

Naposledy editováno 22.12.2009 11:37:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár otázek ohledně údržby...

22.12.2009 v 11:51 | Nahoru | #2

sooky>palivovou mapu podle filtru rozhodne ne ale jak jsi rikal, je to kvuli emisim a kdyz neni spravny pomer nasavaneho vzduchu a paliva, tak ani nejsou "dobre" emise... Takze dava pokyn ŘJ a ta upravuje poměr vstrikovaneho paliva, az je zase optimalni pomer spalin... takze vskutku palivovou mapu neupravuje, ale mnozstvi vstrikovaneho paliva jo... to jsem ale psal...



to máš pravdu, ale zasahuje jen v určitém spektru ot/min, třeba do 3000otáček, pak už to nemá vliv a jede to podle přesně daných pal. map, které jsou nahrány do ŘJ výrobcem moto, tzn. že to jede na mapu dle origo filtru a výfuku, proto se dává PWCR při výměně filtru a laďáku, aby se případně obohatila či ochudila směs ve všech režimech motoru nad ty 3000otáček, kdy už lambda nic nekontroluje a neřídí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1


TOPlist