globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co se teď vlastně děje v Jawě?
6.12.2009 v 19:40
Viděl jste teď někdo v poslední době webové stránky týnecké Jawy? Poslední novinky jsou ze 2.7.2009! To by mě zajímalo, jestli tam třeba někdo pracuje, co dělá a čím vydělávají peníze na chod podniku. Jawa mi připomíná onen pověstný tajemný hrad v Karpatech - nikde žádná reklama, žádné zprávy, jen mrtvolné ticho Ví někdo z vás, jestli se tam něco děje???

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:10 | Nahoru | #301
Venku kopa sněhu a koukám, že se nudíte . Tohle téma se nějak zvrátilo .

Jawa dokázala před málo lety, dát do oběhu limitovanou sérii 650 Classic s pěknými vkusnými detaily . Classic byl nejspíše nejprodávanějším modelem z šestsetpadesátek.





Není to moje krevní skupina, ale snaha tu byla udělat něco na úrovni - dle mého názoru se jim to povedlo , ač jako kolem té L.E. série nebyl v pořádku rozprodej strojů - není to ověřený, jen jsem to slyšel bokem a klidně bych to označil KACHNOU, že jich pár bylo rozdáno darem jako např. ministrovi Urbanovi .

fotky zdroj

edit.: takové to vkusné hodinky se k L.E. dostávali...


!!! AKTUALITA !!! - co se dělo 17.12.2009 v Jawě!

Naposledy editováno 19.12.2009 23:17:44

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:20 | Nahoru | #302
Zvětšené fotky z již uvedené aktuality.

svařovna


lisovna plastů


svařovna


montážní linka

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:26 | Nahoru | #303
Hmmm, takže soudě podle fotek dělají třiapůle pro Turecko a Kubu. A dál?
P.S. kdysi, asi tak před pěti šesti lety, jsem chtěl koupit originál hodinky Prim a byly za pětadvacet klacků

Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:29 | Nahoru | #304

Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:36 | Nahoru | #305
Ta Jawa je moc pěkná. Jen na ten motor by to chtělo dát falešný krytky, aby to vypadal jak ten klasickej motor, falešný žebrování a byla by to retro libovka. Ten motor mi tam nesedí, ale i tak hoodně dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:37 | Nahoru | #306
Alespoň něco dělají , možná by mohli dělat i něco jiného , ale pár lidí má i práci .

Osobně mě zajímá vývoj typů se zabudovaným motorem 660 Minarelli. Zatím co uniklo na světlo světa je přestavěný Dakar (alespoň tvarovou siluetou) s původně Rotaxem. Zda tedy bude i něco na bázi Classica .

Jawa 660 - agregát Minarelli
[img] 650 Dakar - agregát Rotax


další aktualita - NOVÝ SHOWROOM
no to jsem zvědav

edit.: koukám, že jsi mě s tím odkazem předběhnul

Naposledy editováno 19.12.2009 23:49:52

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:41 | Nahoru | #307
SiSpo> Paráda . Konečně něco k věci . A konečně novinka.

Voldemort> Jo taky by mně zajímalo jestli je ještě něco "dál". 3apůly pro Turecko ...nevím jestli se na tom dá zbohatnout nebo alespoň udržet firmu ....
A ty hodinky ....Fíhá .

Jinak divím se že u 650tky Limited edition píšou: "Dvacítka motocyklů byla prodána vybraným zákazníkům, poslední kousek byl vydražen a peníze byly použity na charitativní účely ."
... Je to pěkný no... tak poněz maj asi dost .

Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:45 | Nahoru | #308
ta 660tka je docela pekna , aspon takhle na fotce jen ta predni maska ta je na me moc kosmicka

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:48 | Nahoru | #309

SiSpo>Alespoň něco dělají , možná by mohli dělat i něco jiného , ale pár lidí má i práci .
Osobně mě zajímá vývoj typů se zabudovaným motorem 660 Minarelli. Zatím co uniklo na světlo světa je přestavěný Dakar (alespoň tvarovou siluetou) s původně Rotaxem. Zda tedy bude i něco na bázi Classica .


Ta 660tka - agregát Minarelli se mi líbí hodně moc . Si snad i dokážu představit ji mít jednou doma .

Co se teď vlastně děje v Jawě?

19.12.2009 v 23:49 | Nahoru | #310
K té limited edition, nejspíše rok poté byla další LE. Obě dvě edice LE měli jinak i na kartérech krásně vepsáno Limited Edition, koukal jsem na to v Kodaňský a bylo to vkusný ač to sice nemá žebra i takovej detailík se cení - možná ten motor mohli objednat ve více vkusné barvě .

bílá - nevím kolik kousků, jsem línej "gůglit"
[img]

Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 00:01 | Nahoru | #311
Ona ta 660 ujde z fotek i 90% se mi líbila naživo, ale pár věcí by u ní chtělo zejména z dizajnové stránky doladit... Ale jako prototyp i vize budoucna velmi slušné.

Například nemůžu rozdýchat, když 650 Classic si zasloužila úplně novou nádrž, proč 650 Style, i Dakar i ten prototyp má nádrž z 350, pouze překrytou plastem navrch - jako úspora peněz. I např. u té 660: sedlo(původně 350), stupačky(původně 125), atd. ale zase na druhou stranu, je v tom vidět snaha zapojit více již vyráběných dílů a i z těch staršího data zrození je začlenit do nového kabátu - nebral bych to zcela jako negativní prvek.

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 00:14 | Nahoru | #312
samozrejme je to dost vyhodny pouzit co nejvic stejnejch soucastek na jiny modely

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 00:51 | Nahoru | #313
curdaracer> Jasný, výhodný to v tomto směru je, kord když stále více vyrobí 2T 350.

Jako OK, ale kdybych tomu přiřadil extrém: zadní světla ze Škody 120L do Fábie . Ale s tou překrytou nádrží je to docela perfektní tah, ono to málo lidí o té bandasce ví a nevypadá to zas tak zle .

Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 10:27 | Nahoru | #314
V r. 2007 pro nás 650-kaře udělali exkurzi do továrny. Pravdou je, že Jawu asi krom výroby +/- ve mzdě pro jiné podniky (výroba výfuk.potrubí pro motory malých letadel či co a podobně) asi drží nad vodou výroba 350 pro Kubu, snad Turecko?, pro Rusko (ale tam myslím velká dodávka krachla) a podobně. Nové 350 mají el.startér a jsou na nich použity některé díly z Dandy či co (brzd.světlo), jsou jiné budíky. Když to vezmu kolem a kolem, 350/640, když se povede, je bezproblémový stroj pro dopravu v zaostalejších oblastech. Nebo cesty do práce, messengeři a pod. V EU už nezakoupitelná.

A pak ještě jistě velký objem dělá výroba ND. Někde jsem dohledal v OR výroční zprávy za roky 2006 a 2007, ale už si nepamatuju, z "čeho Jawa žije". A moc nevím, z čeho dnes. Nás pár, co si koupilo Jawu 650, je asi nevytrhlo. Ale zase jsme za vlastní peníze otestovali Jawě stroje, abychom jí mohli říct, kde všude udělala chybu

Naposledy editováno 20.12.2009 10:30:26

Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 10:31 | Nahoru | #315
foto

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 10:32 | Nahoru | #316
montáž 650 v r. 2007

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 11:41 | Nahoru | #317
[quote]Bob650>montáž 650 v r. 2007

[img] tam nikdo nic nemontuje

Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 11:56 | Nahoru | #318
Jinak ty hodinky Prim nejsou oficiálně vůbec k dostání a bylo jich vyrobeno jen 21 kusů odkaz zde

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 12:15 | Nahoru | #319

Voldemort>Dyk tam nikdo nic nemontuje



polední pauza

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 12:26 | Nahoru | #320

Voldemort>Hmmm, takže soudě podle fotek dělají třiapůle pro Turecko a Kubu. A dál?
P.S. kdysi, asi tak před pěti šesti lety, jsem chtěl koupit originál hodinky Prim a byly za pětadvacet klacků

za pětadvacet to nebylo nic moc,hodinky prim jsou svojí kvalitou na úrovni hodinek za mnohem vyšší cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 12:33 | Nahoru | #321
motocvok> njn, ale i ty hodinky za mnohem vyšší cenu, jsou beztak předražený a leda známkou luxusu, zcela zbytečného... a kupují se leda z prestiže...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 13:15 | Nahoru | #322

motocvok>za pětadvacet to nebylo nic moc,hodinky prim jsou svojí kvalitou na úrovni hodinek za mnohem vyšší cenu.


Já bych to nekoupil. Měl jsem německý rádiem řízený hodinky Junghans se solárním dobíjením baterie a byly za 12 tisíc. Kdyby mi neupadly na dlažbu a nerozbilo se jejich keramický pouzdro, mám je dodnes. Časová odchylka 1 sekunda za milion let . Teď mám Eurochron (stejný systém jen bez dobíjení) za 100 Euro a super .
K tématu: pokud by Jawa vyrobila litrového cesťáka se 150-ti koňmi s ABS a kufry v základu ála GTR za nějakých 250 tisíc, tak bych o koupi i uvažoval. Ale to se určitě nestane.

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 13:36 | Nahoru | #323

Voldemort>Já bych to nekoupil. Měl jsem německý rádiem řízený hodinky Junghans se solárním dobíjením baterie a byly za 12 tisíc. Kdyby mi neupadly na dlažbu a nerozbilo se jejich keramický pouzdro, mám je dodnes. Časová odchylka 1 sekunda za milion let . Teď mám Eurochron (stejný systém jen bez dobíjení) za 100 Euro a super .
K tématu: pokud by Jawa vyrobila litrového cesťáka se 150-ti koňmi s ABS a kufry v základu ála GTR za nějakých 250 tisíc, tak bych o koupi i uvažoval. Ale to se určitě nestane.

to se nestane zcela jistě,i kdyby něco takového byla jawa schopná vyrobit,jako že není,nemohlo by to stát 250 tisíc,leda by to byl zase nějakej ošizenej šrot

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

20.12.2009 v 14:19 | Nahoru | #324
Felotron> Cpou do toho Minarelli tuším. To je 660ccm. Jinak na rajce.net jsem minule videl fotky z fabriky a vypadá to tam hůř jak na Poldovce, kam mám tu čest občas oficiálně zajít.

2 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 18:07 | Nahoru | #325
Když jsem se dočetl o tom tisícikubíkovým motoru Jawa, ťukal jsem si taky na čelo a to dost důrazně Jakmile jsem ale pročetl pár stránek na fóru a našl info o tom, že by snad mohlo jít o motor MuZ, celá věc vypadá dle mého názoru úplně jinak. Posuďte sami - výkon těchto DOHC řadových dvouválců (nepřipomíná Vám to něco) se pohyboval např. v MZ 1000/SF kolem 117 k (86 kW)s krouťákem 95 Nm. Maximálka byla 250 km/h, suchá váha 197 kg. Pokud si zaspekulujeme (zasníme)a představíme, ža Jawa za babku odkoupí výkresovou dokumentaci daného motoru, možná i některý podvozkový díly nebo přípravky, tenhle projekt začíná vypadat jinak. Pak by "stačilo" vyvinout (upravit stávající MZ) rám, předělat víka motorů a zamontovat tenhle motůrek např. do retro designu Jawa 500 OHC (retro JAWA 1000 DOHC - to nezní úplně blbě, ne? Vývoj tohodle motoru MuZ pravděpodobně položil, proto se nedá předpokládat, že by stejná cesta nevedla ke stejnému konci v Jawě, koupě dokumentace by ale byla úplně něco jiného... Chlapi, do takovýho projektu bych šel.

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 19:19 | Nahoru | #326
slávaSV> Jo , ale my "smrtelníci" můžeme zatím skoro jenom čekat a doufat .

Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 20:02 | Nahoru | #327
[lol Jééé, ještě bych prosil tu o červený Karkulce jak ošukala vlka .
to by bylo reálnější

1 reakcí na tento příspěvek Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 20:17 | Nahoru | #328
už sem myslel, že ta baba nepřiletí...

(reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 20:34 | Nahoru | #329

Vasili>už sem myslel, že ta baba nepřiletí...



To víš, já když čtu jak tam místo těch potěmkinovejch vesnic na dotace začnou dělat litrový motorky, tak mě hned začne svrbět košťátko a přiletím cobydup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co se teď vlastně děje v Jawě?

21.12.2009 v 20:37 | Nahoru | #330
slávaSV> 86 kW je málo na to, abych měnil ultra spolehlivou litrovou Hondu za ultra nespolehlivou a neprověřenou Jawu... :\
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa robot renovace Jawa Robot 100 milosxxx 2 20.1.2019 v 13:22 cmiral
Jawa Robot Jawa Robot 100 PEPAFJR 0 10.5.2016 v 14:26 PEPAFJR
Jakej je rozdil mezi nadrzema? Jawa Robot 100, Jawa 350 OHV elda 19 18.1.2012 v 17:04 Marťani
Kdo umí? Jawa Robot 100 Králík. 13 21.11.2011 v 16:45 Králík.
Jawa 100 Jawa Robot 100 Desmik 20 9.10.2011 v 19:14 Králík.


TOPlist